مدیریت روابط تبلیغ دهنده با رسانه‌های تبلیغاتی


روابط تبلیغ دهنده با رسانه‌های تبلیغاتی

یكی از مهمترین نقاط قوت شركتهای تبلیغاتی یا نمایندگی رسانه‌ها، اطلاعات و دانش آنها در خصوص رسانه و افراد شاغل در رسانه است. بر این اساس برقراری روابط خوب با رسانه‌ها در كسب خدمات رضایت بخش از آنها، بسیار موثر است.

شركتهای تبلیغاتی می‌بایست با رسانه‌ها و رویدادهای آنها از نزدیک در ارتباط بوده، توانایی برقراری رابطه‌ای خوب با كاركنان رسانه‌ها را داشته باشند. همینطور شركتهای تبلیغاتی باید با ویژگی‌های اصلی رسانه‌ها آشنا بوده و توانایی برقراری رابطه با افراد اجرایی و مدیران رسانه را داشته باشند. در كنار این امر شركت تبلیغاتی نباید آنقدر به رسانه نزدیك شود كه دیگر قادر به دیدن واقعیات نباشد.

سؤالی كه اغلب پرسیده می‌شود این است كه: با فرض اینكه سفارش‌دهنده تبلیغ از خدمات شركت تبلیغاتی استفاده می‌كند، تا چه میزان می‌باید خود مستقیماً با رسانه‌ها سر و كار داشته باشد؟

پاسخ آقای فاربی یكی از مدیران برجسته تبلیغاتی: به نظر می رسد در این‌گونه موارد به دلیل ریسك دوباره‌كاری یا سردرگمی دو طرف، سفارش‌دهنده تبلیغ نیازی به ارتباط مستقیم با رسانه ندارد.. در چنین شرایطی تمامی تعاملات با رسانه را شركت تبلیغاتی به عهده‌ خواهد داشت. ولی در صورتی كه سفارش‌دهنده تبلیغ در حوزه‌ای تخصصی كار می‌كند كه مثلاً فقط چند نشریه خاص در آن وجود دارند، می‌تواند تعاملات با این رسانه ها را خود به تنهایی به عهده‌ بگیرد...

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
مدیریت روابط تبلیغ دهنده با رسانه‌های تبلیغاتی
تسهیل گستر 23 تیر 1388
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


تبلیغات هوشمند ، شما را هدف می‌گیرند
امروزه می‌توان دوربین‌های کوچکی را درون صفحه نمایشگر جا داد و یا در اطراف آن پنهان کرد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو