نکسوس 4 ال‌جی این هفته می‌آید

جدیدترین گوشی ال جی موسوم به نکسوس 4 طی دو روز آینده در سطح بازار تلفن همراه کشور عرضه می‌شود.

جدیدترین گوشی ال جی موسوم به نکسوس 4 طی دو روز آینده در سطح بازار تلفن همراه کشور عرضه می‌شود.

مدیرفروش شرکت مدیاپردازش واردکننده رسمی گوشی‌های ال جی در کشور اظهار داشت: جدیدترین گوشی این برند کره‌ای تا دو روز آینده با گارانتی رسمی این شرکت وارد بازار می‌شود.


"محبوبه نیلوفری" افزود: 4 nexus ال‌جی که در لیست گوشی‌های هوشمند این برند قرار دارد با قیمت یک میلیون و 870 هزار تومانی در اختیار کاربران این کالای دیجیتالی قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به مشخصات فنی این گوشی جدید ال جی گفت: nexus 4 دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی True HD IPS Plus و از چیپ قدرتمند Qualcomm Snapdragon S4 Pro بهره می‌برد و از لحاظ طراحی،nexus 4 شباهت زیادی با عضو قبلی خانواده گوشی‌های نکسوس دارد، اما لبه های گوشی انحنای کمتری دارند.


وی افزود: در بالای صفحه نمایش دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری HD به همراه سنسورهای دستگاه قرار دارند و در پایین صفحه نمایش تنها نشانگر LED مربوط به پیغام‌ها وجود دارد.


مدیرفروش شرکت مدیا پردازش تصریح کرد: گوگل با معرفی نسخه 4.2 سیستم عامل اندروید گوشی nexus 4 را عرضه کرد چرا که اندروید 4.2 یک به روزرسانی جزیی نسبت به اندروید 4.1 محسوب می‌شود و تنها تعداد کمی قابلیت و امکان جدید به آن اضافه شده است.


نیلوفری خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در مورد بخش نرم افزاری این گوشی این است که، از آنجایی که 4 nexus به سفارش کمپانی گوگل ساخته شده همانند اعضای پیشین خانواده نکسوس، اولین گوشی خواهد بود که آپدیت نسخه های بعدی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد و این یک مزیت بسیار بزرگ برای این گوشی محسوب می‌شود.


مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
نکسوس 4 ال‌جی این هفته می‌آید
تسهیل گستر 13 اسفند 1391
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ویرایش
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


متقاضیان VPN قانونی ثبت نام کنند!
دبیر شورای عالی فضای مجازی از ارائه خدمات قانونی VPN در کشور خبر داد و گفت: براساس این طرح، اشخاصی که در داخل کشور نیاز به دریافت خدمات قانونی VPN دارند، می توانند تقاضای خود را اعلام کرده و برای دریافت این خدمات ثبت نام کنند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو