هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت الکترونیک ایران

 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود؛
هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت الکترونیک ایران

پس از برگزاری موفقیت آمیز 6 دوره همایش تجارت و اقتصاد الکترونیکی ایران، هفتمین همایش نیز با رویکردی جدید و برای اولین بار در دو سطح ملی و بین المللی تحت عنوان «هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی»، توسط انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و با مسولیت کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت(فاوا)، اردیبهشت ماه 92 برگزار خواهد شد.

این همایش با محوریت وزارتخانه های؛ صنعت،معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی،ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، تحقیقات و فناوری و  وزارت دادگستری و با هدف آگاه سازی، به اشتراک گذاری دانش، تعامل پیش ار پیش دولت و بخش خصوصی، شناسایی موانع و مشکلات و ارائه راهکار برای توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی ایران برگزار می شود.

لازم به یادآوری است که این همایش بزرگ در 7 محور شامل؛ سیاست ها و چشم انداز دولت – امنیت و اعتماد – فنی و ارتباطی- حقوقی و قانونی- آموزش و مهارت های انسانی – اقتصادی و تجاری -کاربردها و نوآوری ها، برگزار می شود.

از کلیه اندیشمندان، پژوهشگران و دانشجویان علاقمند به موضوع تجارت الکترونیکی دعوت می شود تا نسبت به ثبت نام و حضور در همایش اقدام نمایند. در ضمن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دائمی همایش 30 بهمن ماه 91 می باشد.

دبیر خانه دائمی همایش واقع در تهران – بلوار کشاورز – خیابان شهید نادری – ساختمان معاونت توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت – طبقه دهم.

پایگاه اطلاع رسانی همایش: www.ecec.ir و www.ieca.ir

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت الکترونیک ایران
تسهیل گستر 08 بهمن 1391
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


استان آذربایجان شرقی رتبه دوم تجارت الکترونیکی ایران را بدست آورد
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو