شرکت تسهیل گستر همزمان با انتشار وب سایت جدیدش، از نرم افزار ERP خود تحت عنوان "سازمان یار" رونمایی کرد

شرکت تسهیل گستر به هدف کمک موثر تر به کسب و کارها در درست تر الکترونیکی کردن کسب و کارشان و همچنین بازاریابی و فروش موفق تر کالا و خدمات شان از طریق اینترنت، همزمان با انتشار نسخه جدید وب سایت خود، از نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) خود تحت عنوان " سازمان یار" رونمایی کرد.
















علیرضا غضنفری مدیر عامل شرکت تسهیل گستر با بیان این مطلب افزود: «سازمان یار» نام محصول جدید شرکت تسهیل گستر است که از طریق بومی سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان Odoo ERP و در پاسخ به نیازهای کسب و کارهای ایرانی طی 8 سال تلاش تیم تسهیل گستر آماده سازی شده و پشتیبانی و ارائه خدمات می شود.


وی با اشاره به این که سیستم Odoo ERP به زبان قدرتمند پایتون برنامه نویسی شده است گفت: این سیستم با داشتن هزاران نرم افزار یکپارچه مدیریت کسب و کار، در همه ابعاد کسب و کار اعم از بازاریابی و فروش، مالی، منابع انسانی، مدیریت پروژه، مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM)، مدیریت وب سایت و تجارت الکترونیکی، مدیریت خرید و انبار و ... با تجربه استفاده در شرکت های بزرگی مثل تویوتا و هیوندا، تلاش دارد ضمن پاسخ گویی به دایره وسیعی از نیازمندی های کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ، در یک محیط نرم افزاری ساده و کاربر پسند، آنها را از داشتن نرم افزارهای متنوع غیر یکپارچه بی نیاز کند.


مدیر عامل شرکت تسهیل گستر تأکید کرد: محصولات، خدمات و پشتیبانی های متعددی که همزمان با نرم افزار در اختیار مشتریان قرار می گیرد این آسودگی خاطر را به مشتریان خواهد داد که تجربه خوشایندی از الکترونیکی کردن کسب و کار خود داشته باشند و کسب و کار خود را بر اساس آخرین استانداردهای جهانی مدیریت کرده و شانس موفقیت خود را در حد قابل توجهی افزایش دهند.


ایشان با اشاره به تلاش شرکت تسهیل گستر به ارائه سبد کامل محصولات و خدمات مورد نیاز کسب و کارها در مسیر درست الکترونیکی کردن کسب و کارشان عنوان کردند: ما ابتدا سیستم الکترونیکی متناسب با نیاز کسب و کارها را راه اندازی کرده و در ادامه، پشتیبانی، خدمات، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی آن را انجام می دهیم و حتی در ازای دریافت درصدی از فروش، بازاریابی و فروش اینترنتی محصولات و خدمات آنها را به عهده می گیریم و با ارائه انواع خدمات و افزونه های مکمل، سیستم های ایجاد شده را به طور منظم بروزرسانی می کنیم و با استفاده از سیستم مدیریتی کسب یار، اندیشه های استاندارد مدیریتی را در کسب و کارها استقرار می دهیم.


ایشان افزود: راه اندازی وب سایت جدید تسهیل گستر بر بستر نرم افزار ERP و فرصت تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مشتریان و سیستم های نرم افزاری جدید، این امیدواری را به ما می دهد که بتوانیم ضمن بهبود کیفیت محصولات و خدمات، پشتیبانی بهتری به مشتری ها ارائه کرده و آنها را در مسیر الکترونیکی شدن، بهتر از پیش همراهی کنیم.




لازم به ذکر است که شرکت تسهیل گستر با داشتن تیمی بالغ بر 50 نفر نیروی انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، با 21 سال سابقه و کسب رتبه برتر کشوری طی 10 سال متوالی و اخذ 3 لوح تقدیر از وزیر صنعت، معدن و تجارت، تدارکات و زیرساخت هایی برای کمک موثر تر به کسب و کارها برای درست الکترونیکی کردن کسب و کارشان و بهره مندی از فرصت های موجود در اینترنت را فراهم کرده است.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
شرکت تسهیل گستر همزمان با انتشار وب سایت جدیدش، از نرم افزار ERP خود تحت عنوان "سازمان یار" رونمایی کرد
تسهیل گستر 20 خرداد 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


نسخه اندروید اَپ موبایل فروشنده های بازار اینترنتی تسهیل منتشر شد
با تلاش تیم تحقیق و توسعه شرکت تسهیل گستر و در آستانه آغاز سومین سال فعالیت بازار اینترنتی تسهیل، نسخه اندروید اپلیکیشن موبایل ویژه فروشنده های بازار تسهیل منتشر شد و در دسترس آنها قرار گرفت.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو