کدام sender ایمیل با نام برند شما همخوانی دارد؟

نام فرستنده ایمیل یا sender name موثرترین عامل در باز کردن ایمیل توسط گیرندگان هنگام دریافت آن است. با این حال، درست ترین روش ها برای انتخاب نام ارسال کننده ایمیل، اغلب نادیده گرفته می شوند.

نام فرستنده ایمیل یا sender name موثرترین عامل در باز کردن ایمیل توسط گیرندگان هنگام دریافت آن است. با این حال، درست ترین روش ها برای انتخاب نام ارسال کننده ایمیل، اغلب نادیده گرفته می شوند. مطالب موجود در این متن به شما کمک می کند تا درک کنید چرا در ایمیل مارکتینگ، نام فرستنده پر اهمیت است و پس از مطالعه آن اطلاعات لازم و کافی را برای تصمیم گیری در مورد نام ارسال کننده ایمیل خود را به دست خواهید آورد.  

نام فرستنده در ایمیل مارکتینگ چیست؟

نام فرستنده (from name)، نامی است که در صندوق ورودی مخاطبین شما نمایش داده می شود.  این نام با آدرس فرستنده (from address/from email) متفاوت است، که شامل یک @ و یک نام دامنه می باشد. نام فرستنده بسته به سرویس ایمیل، مرورگر و دستگاه گیرنده، 20 الی 30 کاراکتر نشان می دهد.  

نام فرستنده در ایمیل مارکتینگ چیست؟

چهار ویژگی نام فرستنده

دست کم گرفتن نقشی که نام فرستنده در افزایش نرخ باز کردن ایمیل دارد، بسیار اشتباه است. افراد هنگام باز کردن ایمیل ابتدا به نام فرستنده نگاه می کنند، اگر آن ها چیزی را که در این قسمت می بینند دوست نداشته باشند، موضوع و محتوایی که شما آماده کردید، هیچگاه فرصتی برای باز شدن و خوانده شدن پیدا نخواهد کرد. 42٪ از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری در مورد باز کردن ایمیل ابتدا به نام فرستنده نگاه می کنند. البته لازم به ذکر است که، برخلاف عنوان، نیازی نیست که آن را با هر ایمیل تغییر دهید، اما شما باید قبل از هراقدامی، مناسب ترین گزینه را برای نام فرستنده خود انتخاب کنید.  نام فرستنده به دلیل این که شما را به گیرندگان ایمیل معرفی می کند، از اهمیت بالایی برخوردار است. 4 ویژگی تاثیرگذار که موجب ایجاد موفقیت درانتخاب نام فرستنده می شوند: قابلیت اطمینان، شناخت برند، سازگاری و تقسیم بندی هستند که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.  

۱. قابلیت اطمینان

اولین سوال گیرندگان هنگام مشاهده صندوق ورودی خود این است که “آیا این ایمیل با رضایت من ارسال شده است؟” مخاطبین شما ابتدا نام فرستنده را بررسی می کنند چرا که این نام تعیین می کند ایمیل شما هرزنامه است یا خیر، سپس در کمتر از چند ثانیه تصمیم می گیرند که ایمیل شما را باز کنند یا آن را به پوشه اسپم منتقل کنند. یک روش ساده برای قبولی در آزمون جلب اعتماد اولیه، استفاده از نام قانونی شرکت است اما، مطمئن شوید که نام فرستنده شما یک نام واقعی را نشان دهد. این نام می تواند نام شرکت یا نام یکی از کارمندان شما باشد، نه یک آدرس ایمیل تنها! علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل فرستنده شما نیز از یک دامنه قابل اعتماد باشد تا کاربران به شما اعتماد کنند و ایمیل های شما را باز کنند.  

۲. شناخت برند

کسب اطمینان اولین عنصربرای ایجاد نام فرستنده موفق است و شناخت برند گام بعدی است. معمولا مخاطبین بعد از اینکه از خودشان پرسیدند که آیا شما قابل اعتماد هستید، این سوال را دارند که “آیا شما را می شناسم؟”، شما می خواهید تا نام فرستنده شما باعث شود، گیرندگان در پاسخ به این سوال قاطعانه جواب “بله” بدهند. به همین دلیل شرکت ها تقریباً همیشه نام برند خود را در نام فرستنده می گنجانند. با این حال، اگر نام فرستنده شما از 20-30 حرف بیشتر باشد، در برخی از نمایشگرهای سرویس گیرنده ایمیل این نام کوتاه می شود. هرچه محبوبیت برند شما در ارتباط با مخاطبان بیشتر باشد، در این مرحله کمتر به مشکل برخواهید خورد.  

۳. سازگاری

سازگاری، شناخت برند را تکمیل و تقویت می کند، به همین دلیل سومین عنصر برای موفق شدن در انتخاب نام فرستنده ایمیل این ویژگی می باشد. توجه داشته باشید که اگر نام شما هر بار تغییر کند، به ارتباط خود با آن ها آسیب می زنید.  

۴. تقسیم بندی

اگر این سه بخش ذکر شده را به درستی انجام داده باشید، شما می توانید یک نام فرستنده قابل اعتماد ارائه دهید.  اکنون می خواهیم بگوییم که ایمیل هایی متفاوتی که شرکت شما می فرستد باید نام فرستنده های متفاوتی نیز داشته باشد. این کار به مخاطبین شما کمک می کند تا بلافاصله بعد از دریافت، آن ها را دسته بندی کنند. در اینجا برای مشخص کردن مفهوم این کار چند مثال آورده شده است:

  •     ارسال ایمیل های transactional مانند ایمیل تأیید سفارش از «سفارشات در شرکت X»

  •     ارسال خبرنامه از یک کارمند فردی ، “… در شرکت X”

  •     ارسال کمپین های تبلیغاتی مستقیم از نام شرکت “X”

بهترین روش های موجود برای انتخاب نام فرستنده در ایمیل مارکتینگ

برای درک بهتر زمان و نحوه تقسیم بندی، بیایید سه فرمول معروف ایمیل مارکتینگ را از طریق نام بررسی کنیم و ببینیم که در چه شرایطی مناسب ترند.

بهترین روش های موجود برای انتخاب نام فرستنده در ایمیل مارکتینگ

نام شرکت

رایج ترین نام فرستنده که به سادگی انتخاب می شود، نام شرکت شما است. با دانستن اهمیت نام فرستنده برای کسب اعتماد و اعتبار برند، می توانید درک کنید که چرا بسیاری از برند ها این مورد را انتخاب می کنند. مشتریان شما به دلیل اینکه برند شما را دوست دارند در لیست ایمیل شما ثبت نام می کنند، بنابراین می بایست آنچه را که آن ها دوست دارند در مرکز توجه قرار دهید که در حقیقت همان نام تجاری شماست. بیشتر کسب و کارهای B2C ها از نام تجاری خود به عنوان نام فرستنده استفاده می کنند. چرا که نام برندشان مورد علاقه گیرندگان است.

نام یک شخص در شرکت

یک روش دیگر، ارسال ایمیل به نام یک کارمند خاص با استفاده از الگوی:اسم-از@شرکت، است. این امر به ویژه در بخش B2B محبوب است. به همین دلیل انجام این کار ایده خوبی به شمار می آید. فروش B2B فروش رابطه است. ایمیلی که از طرف یکی از اعضای تیم فروش یا بازاریابی ارسال می شود، در خدمت ایجاد روابط بین شما و اهدافتان است. استفاده از نام کارمندان به شما این فرصت را می دهد که چندین نفر از اعضای تیم خود را معرفی کنید. این کار نشان گر آن است که شما افراد واقعی هستید و به مشتریان خود اهمیت می دهید. استفاده از فرمول “نام یک شخص در شرکت” فروش رابطه را افزایش می دهد. به یاد داشته باشید، نام تجاری شما مهمترین جنبه نام فرستنده شماست!

نام و نام خانوادگی

انجام این کار چه زمانی مناسب است؟ هنگامی که شما یک Influencer ای رهبر فکری یک صنعت هستید انجام این کار توصیه می شود. اساساً، اگر نام کامل شما برند شماست، باید از آن به عنوان نام فرستنده خود استفاده کنید. نام کامل در بین کارآفرینانی که خبرنامه های خاص خود را دارند بسیار محبوب است.   نام فرستنده شما اولین چیزی است که مخاطبین شما به آن نگاه می کنند. این یکی از مهمترین جنبه های استراتژی بازاریابی ایمیل شماست ، بنابراین مطمئن شوید که این کار را درست و با دقت انجام داده اید!

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
کدام sender ایمیل با نام برند شما همخوانی دارد؟
تسهیل گستر, بابک شعبانی 29 مرداد 1401
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


بهبود ۶ شاخص پر اهمیت در ایمیل مارکتینگ
ارسال بهترین ایمیل یک دغدغه و چالش برای بسیاری از افراد محسوب می شود. بسیاری از افراد معتقدند که هرچه یک کمپین ایمیل درآمد بیشتری کسب کند، ایمیل آن بهتر است. این یک دیدگاه منطقی است، اما درآمد به تنهایی کافی نیست.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو