ODOO 12 یک نرم افزار بالغ مدیریت کسب و کار

با تکامل فن آوری دیجیتال در زندگی ما، فرایند کسب و کار ما نیز به طور واضح تکامل یافته است. رفتن به سمت دنیای بدون کاغذ، ارسال ایمیل هر دقیقه... امروز ما انجام وظایفمان را بیشتر و سریعتر از 20 سال پیش انجام می دهیم.

 

امروزه یک نرم افزار مدیریت یکپارچه تجاری برای پیروی از جریان و بخشی از رقابت ضروری است. من یکی از مشتریانم را به یاد می آورم که می گفت نمی توانند به دلیل فقدان یک سیستم مدیریت خوب با کارهایشان را مدیریت کنند. فرایند کسب و کار آنها تولید خود را در مقایسه با رقبا کاهش داد.

 

امروز ما افتخار می کنیم که یک سیستم مدیریت بالغ را منتشر کنیم که می تواند بار دیگر شما را نجات دهد! تیم تحقیق و توسعه ادوو به سختی کار بر روی تمام جزئیات انجام داده است، که در نهایت باعث تفاوت زیادی می شود. در مورد ویژگی ها، سرعت اجرایی یا قابلیت استفاده، می توانیم بگوییم که Odoo 12 به کمال می رسد!

 

اجازه دهید به شما برخی از تغییرات عمده در Odoo 12را معرفی کنم. شما می توانید جزئیات Odoo 12را در صفحه یادداشت انتشار منتشر کنید.

 

داشبورد جدید برای درک بهتر داده ها

برای اطلاع سریع از فروش و یا سلامت مالی شرکت خود! با توجه به طرح جدید داده ها، هنگام باز کردن برنامه، به طور مستقیم از آخرین KPI بازدید می کنید.

 

این داشبورد مثل یک گزارش سفارشی کار می کند که در آن شما می توانید داده ها را از دوره های مختلف مقایسه کنید و تکامل کسب و کارتان را ببینید. به عنوان مثال، در برنامه موجودی، داشبورد به شما چرخه متوسط و تاخیر با اطلاعات مربوط به ارزش موجود و خارج از سهام می دهد. در نرم افزار CRM، در یک نگاه می توانید نسبت برنده / بازنده به فرصت های خود و رسانه ای که از آن شما به دست آمده است را ببینید.

 

نظارت بر فعالیت های تجاری شما به لطف تمامی دیدگاه ها آسان گردید: نمودار، داده های محوری، همگروه.

 

 

بارکد بهتر، پردازش سریع تر

از لحاظ مدیریت موجودی، Odoo 12 همه این ها را دارد!

با تشکر از برنامه بارکد جدید، کارگران می توانند سریع تر کالا را جمع آوری کنند.

علاوه بر این، رابط کاربری (UI) بررسی شده است که کاملا مناسب برای استفاده از تلفن همراه شود. این سبب می شود اسکن تعداد زیاد و شماره سریال حتی بین دو قفسه انبار راحت انجام شود! مدیریت محصولات در انبارهای مختلف با Odoo 12 حتی از قبل ساده تر است.

ولی این تمام ماجرا نیست! توجه ویژه به فرآیند تولید به ارمغان آورده است. حتی با دستکش های بزرگ، سفارشات کار را می توان به سادگی با استفاده از اسکنر بارکد ثبت کرد.

 

 

مدیریت تمام فایل های شما به لطف برنامه جدید: اسناد Odoo

 

حتی اگر شما بدون کاغذ بیرون بیایید، به این معنا نیست که دیگران نیز خواهند بود. برخی از آنها همچنان فاکتورهای خود را از طریق پست ارسال می کنند و موظف شده اند که مشتریان خود حتما بایگانی کنند، که فضا را می گیرد یا شما را مجبور به اسکن و طبقه بندی آنها در خارج سرور می کند (سلامت دسترسی خاص، خداحافظ زمان گرانبها)!

 

با استفاده از اسناد Odoo ، شما به راحتی می توانید به فایل های خود را به اشتراک بگذارید، ارسالکنید، دسته بندی کنید، اسناد اسکن شده را آرشیو شده کنید، و اسناد تجاری مانند قبض های فروشنده، بازپرداخت فروشنده، وظایف، امضای الکترونیکی را ایجاد کنید.

 

مانند هر برنامه Odoo، اسناد Odoo نیز در سیستم با برنامه های ثبت نام، پروژه و حسابداری یکپارچه شده است! شما می توانید از طریق Odoo Sign یک امضا بر روی یک پرونده درخواست کنید، یا شما می توانید به طور خودکار اطلاعات تماس یک تامین کننده را از فاکتور خود را رمزگشایی کرده و آن را در سیستم ذخیره کنید. یک تصویر به ارزش هزار کلمه.

 

 

به راحتی تمام محصولات خود را به لطف تنظیم کننده (محصول جدید) نمایش دهید.

 

قدرت بومی ویژگی سازمان یار (نرم افزار erpتجارت الکترونیک در سیستم باطری، با بسیاری از پیشرفت ها!

چطور؟ تنظیم کننده بازدید کننده وب سایت به سیستم Backend متصل شده است، که باعث ایجاد یک نظم و صرفه جویی در زمان می شود! خلاص شدن از لیست بی پایان از محصولات با ترکیب های متعدد از انواع و پیکربندی آن را از سفارش فروش با انتخاب ویژگی های شما نیاز دارید!

 

 

هنگام تنظیم محصولات، می توانید به راحتی ترکیبی از مقادیر را حذف کنید (برای مثال، دوچرخه در اندازه XL در رنگ سیاه وجود ندارد.)

 

 

 

 

خود تنظیم کننده محصول نیز بهبود یافته است! با توجه به گزینه های موجود که در سبد خرید پیشنهاد شده است، می توانید بدون هیچ زحمتی خرید کنید. هنگامی که یک گزینه انتخاب می شود، شما می توانید یک محصول دیگر را پیوند دهید و به صورت خودکار در لیست گزینه های موجود اضافه می شود. به عنوان مثال، اگر صندلی بچه را از گزینه های موجود انتخاب کنید، می توانید دنده محافظ بچه ها را در لیست گزینه ها نشان دهید.

 

 

 

علاوه بر این، ارزش های سفارشی را می توان در حال حاضر، و همچنین نوع تولید شده بر روی تقاضا برای مدیریت کامل محصولات سفارشی استفاده کرد.

چند وب سایت برای افزایش درآمد شما

آنچه که برای چند ماه به آن فکر کرده اید واقعیت است: یک سیستم با چند وب سایت کامل در سیستم مدیریت یکپارچه مورد علاقه خود. این طیف وسیعی از امکانات، تنوع و تقسیم بندی مشتری برای کسب و کار شما را باز می کند. مخاطبان چندتایی و درآمد افزایش یافته در حال حاضر تنها چند کلیک دور هستند!

 

 

همانطور که در Odoo 12، هر وب سایت اکنون می تواند به طور کاملا مستقل با نام تجاری خود، نام دامنه و محتوای خود کار کند که همه چیز از قبیل سربرگ و پاورقی، صفحات، زبان ها، محصولات، پست های وبلاگ، انجمن، اسلایدها، رویدادها، کانال های زنده چت و غیره منحصر به فرد می تواند باشد.

 

حسابداری آسان مانند "A، B، C"

 

ویژگی های جدید زیبا برای بهبود جریان کسب و کار حسابداری توسعه یافته است.

 

همه ما می دانیم که حسابداران هر هفته فاکتورهای کاغذی زیادی دریافت می کنند و نیاز به اسکن کردن آنها به صورت یک به یک برای ایجاد یک فایل پی دی اف در هر صورتحساب است. باز هم، این وقت گیر است.

با Odoo فارسی جریان اسناد خودکار است! هنگامی که دکمه "اسکن به ایمیل" بر روی دستگاه شما فشار داده می شود، یک فایل پی دی اف با تمام فاکتورهای مختلف در سیستم دریافت می کنید. در یک کلیک، سند را در هر منبع تقسیم کنید. یک ویژگی عالی مبتنی بر OCR (تشخیص کاراکتر نویسی) به شما کمک می کند تا سرعت رمزگذاری هر اطلاعات را در سیستم افزایش دهید.

 

 

سیستم به خاطر آنچه که با یک فاکتور تامین کننده قبلی یا سفارش خرید انجام داد، سیستم را حفظ می کند و از آن برای تکرار اقدامات مشابه برای اسناد آینده که از همان تامین کننده است، استفاده می کند. باز هم یک ویژگی صرفه جویی در وقت!

 

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه، ویژگی خرید درون برنامه برای ارسال فاکتورها و یادآورهای شما است. هنگامی که صورتحساب خود، آماده ارسال است، شما باید گزینه ای برای چاپ آن و یا ارسال آن با پست الکترونیکی برای هزینه های اضافی داشته باشید! که این نسخه دارای همین ویژی ها است که سبب می شود بدون نیاز به چاپ و صرف وقت در این وظایف اداری کارمان را انجام دهیم!

 

 

دیگر ویژگی های بزرگ برای بهبود کار شغلی، مانند حساب های پیش بینی فروش ویلر (سیستم سعی در پیش بینی حساب های صورتحساب فروشندگان براساس تاریخ قبوض را انجام دهد) و یا تطابق پرداخت های مدیریتی توسعه یابد.

 

 

گزارش از انتخاب شما

برنامه استودیو نیز برخی از پیشرفت های خود را نیز دارد! با تشکر از طراح جدید گزارش، شما می توانید گزارش های خود را با چند کلیک سفارشی، به معنای واقعی کلمه! یا گزارش جدیدی را ایجاد کنید.

 

 

 

بهبود عملکرد و استحکام

تیم تحقیق و توسعه ادوو بر روی سرعت هم کار کرده است! Odoo 12 سریع تر است و زمان پاسخ به دلیل یک سیستم عالی برای فعالیت هایی مانند جستجو با بسیاری از فیلترها، حتی در یک پایگاه داده بسیار بزرگ، کاهش یافته است.

برخی از جزئیات تغییر کرده است، که باعث می شود سیستم حتی قوی تر باشد. کاربر نهایی نمی تواند داده های مهم را حذف کند و از این طریق آنها را از بین بردن پایگاه داده خود (به عنوان مثال دسته برای "فعالیت های بعدی" غیر قابل حذف) اجتناب می کند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ODOO 12 یک نرم افزار بالغ مدیریت کسب و کار
تسهیل گستر 17 مهر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


تفاوت بین SAP و ERP
تفاوت کلیدی: ERP برای برنامه ریزی منابع سازمانی است. این یک ابزار مدیریت فرایند کسب‌وکار است که با استفاده از ماژول های مختلف با فرآیندهای داخلی شرکت یکپارچه می‌شود. SAP می تواند برای اشاره به هر یک از محصولات شرکت SAP AG استفاده شود.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو