هفت دلیل منحصر به فرد برای انتخاب سیستم Odoo ERP

برنامه ریزی منابع سازمانی ، که معمولاً با عنوان ERP شناخته می شود ، به سیستم های برنامه ریزی منابع و بسته هایی که در کار ما استفاده می شود برای مدیریت فعالیت های روزانه ما از قبیل ساخت ، حسابداری ، فروش ، خرید ، مدیریت پروژه و غیره اشاره دارد.

سیستم Odoo ERP چیست؟

برنامه ریزی منابع سازمانی ، که معمولاً با عنوان ERP شناخته می شود ، به سیستم های برنامه ریزی منابع و بسته هایی که در کار ما استفاده می شود برای مدیریت فعالیت های روزانه ما از قبیل ساخت ، حسابداری ، فروش ، خرید ، مدیریت پروژه و غیره اشاره دارد.

از آنجا که سیستم Odoo ERP تحت یک ساختار داده واحد و به عنوان یک بانک اطلاعاتی مشترک طراحی شده است، دسترسی مشترکی برای فعالیتهای مختلف فراهم می کند.

کار اصلی یک سیستم Odoo ERP جمع آوری داده های مرکزی است که در طیف گسترده ای توزیع می شود.

Odoo ERP / OpenERP چیست؟

Odoo ، که قبلاً با نام OpenERP شناخته می شد ، یک شرکت بلژیکی است که در سال 2005 توسط بنیانگذار آن Fabien Pinckaers به عنوان نرم افزاری کاملاً منبع باز تأسیس شد. در ابتدا به عنوان TinyERP نامگذاری شد. اما بعدا با شناخت رشد چشمگیر خود ، TinyERP تا سال 2008 به عنوان OpenERP تغییر نام داد. در سال 2013 ، با دریافت جایزه Deloitte به عنوان سریعترین شرکت با سرعت رشد 1549٪ در مدت 5 سال مورد تقدیر قرار گرفت.

در سال 2014 ، OpenERP به Odoo ، On-Demand Open Object تغییر نام داد. در حال حاضر ، شامل سیزده نسخه است که راه اندازی شده است. Odoo V13 جدیدترین نسخه Odoo در بازار ERP با دستگاه های IoT به عنوان تغییر قابل توجه ارائه شده است. به طور معمول ، دو نسخه مختلف از Odoo ERP موجود در بازار ERP وجود دارد ، نسخه Odoo Community و نسخه Odoo Enterprise. نسخه Odoo Community یک نسخه منبع باز است که ویژگی های خاصی از جمله پشتیبانی عملکردی ، نسخه های ارتقاء یافته ، UI نسخه موبایل و غیره را تصدیق نمی کند. از طرف دیگر ، نسخه Odoo Enterprise یک نسخه دارای مجوز است که از هر ویژگی ارائه شده توسط Odoo ERP پشتیبانی می کند.

ردپای ما در تاریخ ODOO

در سال 1390 ، تسهیل گستر سفر خود را در پلت فرم Odoo ERP آغاز کرد. ما خدمات خود را ارائه داده ایم و خدمات خود را در Odoo از طریق اجرای انواع مختلف Odoo ، شخصی سازی Odoo و پروژه های یکپارچه Odoo ارائه داده ایم. ما خودمان را یکی از شرکای نقره اودو در هند دانستیم. ما حدود 50 ماژول را توسعه داده ایم که از طریق آنها خدمات مداوم خود را به Odoo کمک کرده ایم.

چرا Odoo / OpenERP را انتخاب کنید


در زیر برخی از ویژگی های اصلی ایجاد انگیزه در مورد دلیل Odoo به عنوان یکی از سریعترین سیستمهای ERP در نظر گرفته شده است.

متن باز


Odoo ، ابزاری مبتنی بر وب ، از آنجایی که این نرم افزار منبع باز ERP است ، باعث می شود که توسعه دهنده راحت تر موارد مورد نیاز را وارد کند. توسعه دهنده می تواند کدهای منبع را از بستر GitHub بارگیری استفاده کند.

مقیاس پذیری:


Odoo ERP یک نرم افزار ارائه دهنده راه حل کسب و کار یکپارچه است. این ویژگیها یا کارآیی، آن را بر اساس اندازه تجارت یا سازمان محدود نمی کند. با استفاده از این نرم افزار ERP که به دلیل قابلیت مقیاس پذیری آن شناخته شده است ، می توان کاربران چندگانه را در یک لحظه کنترل کرد.

برنامه های Odoo:


فروشگاه برنامه Odoo یکی از پشتیبانی های اصلی کاربران آن است. بیشتر ماژول های Odoo رایگان هستند. برخی از آنها براساس ارائه راه حل برچسب گذاری شده اند. برنامه های Odoo یا ماژول های Odoo توسط طرف های همکار Odoo در سراسر جهان توسعه یافته اند.

پشتیبانی در سراسر جهان:


همانطور که در مورد فوق مورد بحث قرار گرفت ، Odoo خدمات خود را از طریق برنامه های مختلف Odoo و ماژول های Odoo ارائه می دهد که توسط طرف های همکار آن در سراسر جهان توسعه یافته اند. بنابراین مشتریان آن با پشتیبانی در سراسر جهان غنی شده اند.

TCO پایین:


بدیهی است که خدمات ERP با قابلیت های بیشتر که ارائه راه حل های بهتر مدیریتی را ندارند ، در TCO پایین (هزینه کل مالکیت) قابل دسترسی نیستند. اما اودو استثنایی است. در صورت لزوم اجرای Odoo بدون مجوز و سفارشی سازی Odoo را نیز در صورت نیاز ارائه می دهد. با بودجه ثابت در TCO کم ، مهاجرت Odoo را با استفاده از شرکای موجود در صنعت تضمین می کند.

یکپارچگی با ابزارهای شخص ثالث 


Odoo ERP را می توان به راحتی با ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث مانند سایت های تجارت الکترونیکی ، دروازه های پرداخت ، رسانه های اجتماعی و غیره ادغام کرد.

انعطاف پذیری:

همانطور که قبلاً گفته شد ، Odoo ERP به دلیل انعطاف پذیری و قابلیت تنظیم آن شناخته شده است. سیستم بسیار ماژولار هست و مشتریان می توانند ماژول های خود را بر اساس شرایط مورد نظر خود انتخاب کنند. و همچنین ، این ماژول ها می توانند برای استفاده های بعدی خود یا نیازهای آنها تنظیم شوند ، بنابراین از هر نظر انعطاف پذیر هستند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
هفت دلیل منحصر به فرد برای انتخاب سیستم Odoo ERP
تسهیل گستر 06 آبان 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


ویژگی های پایانه فروش (PoS) در Odoo ERP
پایانه فروش فروش ، زمان و مکانی برای انجام تراکنش است ، این ماژول خاص در نرم افزار erp odoo با ویژگی هایی بهبود یافته است تا پردازش تکمیل تراکنش های فروش را به روشی سریع ، آسان و بهبود یافته انجام دهد. در زیر چند ویژگی مهم موجود در ماژول Odoo ERP در Point of Sale وجود دارد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو