ویژگی های پایانه فروش (PoS) در Odoo ERP

پایانه فروش فروش ، زمان و مکانی برای انجام تراکنش است ، این ماژول خاص در نرم افزار erp odoo با ویژگی هایی بهبود یافته است تا پردازش تکمیل تراکنش های فروش را به روشی سریع ، آسان و بهبود یافته انجام دهد. در زیر چند ویژگی مهم موجود در ماژول Odoo ERP در Point of Sale وجود دارد.

پایانه فروش فروش ، زمان و مکانی برای انجام تراکنش است ، این ماژول خاص در نرم افزار erp odoo با ویژگی هایی بهبود یافته است تا پردازش تکمیل تراکنش های فروش را به روشی سریع ، آسان و بهبود یافته انجام دهد. در زیر چند ویژگی مهم موجود در ماژول Odoo ERP در Point of Sale وجود دارد.

لیست چند نکته مهم در فروش Odoo ERP

ویژگی های پرداخت

در ماژول Odoo ERP Point of Sale ، سفارشات انجام شده در زمان آفلاین نیز ثبت می شوند و در هنگام اتصال مجدد به  اینترنت نیز به صورت خودکار مستقیماً در حسابداری Odoo ادغام می شوند تا حسابداری ساده و قابل اعتماد شود. همچنین روش های پرداخت نقدی ، چک و اعتبار نیز در دسترس است و انواع جدیدی از روش های پرداخت نیز می تواند اضافه شود.

مدیریت فروشگاه

در این ماژول Odoo ، همه سفارشات قبلی را می توان به راحتی مشاهده کرد و سفارشات را می توان با استفاده از محصول ، نام مشتری ، صندوق دار ، تاریخ و غیره جستجو کرد. فروش روزانه و جمع بندی های هر نوع پرداخت قابل پیگیری است. حساب های صندوقدار چندگانه را می توان با نشان یا کدهای پین مدیریت کرد و از آنها ایمن شد. سهام را می توان در زمان واقعی کنترل کرد ، موجودی را می توان در همه مکان ها مدیریت کرد و محموله ها را با ادغام سهام Odoo بررسی کرد.

پرداخت آسان

با استفاده از Odoo ERP می توان قیمت مشتری را تنظیم کرد یا تخفیف های مبتنی بر درصد را می توان برای یک محصول واحد یا کل سفارش ارائه داد. تبلیغات فعلی ، ساعت کار و رویدادهای آینده تبلیغ می شوند. در ماژول Odoo Point of Sale ، در هنگام پرداخت محصول محصول نیز محاسبه می شود و تبلت اندرویدی و پشتیبانی از iPad نیز در دسترس است و اطلاعات مربوط به قیمت ، وزن و تخفیف مستقیماً در بارکد تعبیه شده است.

مشتری و وفاداری

ثبت نام ایمیل و مخاطب خود ، مشتریان خود را شناسایی کنید و به شما امکان ارائه تخفیف را می دهد و فروش شخصی را پیگیری کنید. با ویژگی جستجوی داخلی ، مشتریان خود را جستجو کنید یا آنها را با بارکدی که روی کارت وفاداری چاپ شده است ، شناسایی کنید. شماره مالیات بر ارزش افزوده مشتری خود را ثبت کنید و آنها را در فاکتورها اعمال کنید. با امتیازات وفاداری به مشتریان خود پاداش دهید و آنها را برای هدیه یا تخفیف مبادله کنید. امتیازها را می توان با محصول ، سفارش یا میزان فروش بدست آورد.

محصولات

با Odoo ERP محصولات خود را با دسته بندی محصولات سلسله مراتبی سازماندهی کنید. آنها را با محبوبیت سفارش دهید و دسته بندی های مختلفی را در نقطه مختلف فروش به نمایش بگذارید. محصولات مورد نظر خود را با نام ، بارکد و یا توضیحات به سرعت با عملکرد داخلی جستجو پیدا کنید و محصولات خود را با واحدهای اندازه گیری یا سفارشی موجود بفروشید و سهام خود را نیز به روز کنید. همچنین ، سیستم فروش پایانه فروش  Odoo قادر به انجام در مقیاس بیش از 100000 محصول است.

برنامه وب

Odoo POS یک برنامه مبتنی بر وب است و می تواند در هر دستگاه و سیستم عامل Chrome ، Firefox یا Safari مستقر شود. Microsoft Windows ، Apple OSX ، Linux ، Android و iOS همه سیستم عامل های پشتیبانی شده هستند. Odoo POS بهتر است در iPad یا Android Tablet اخیر با اندازه و کارایی قابل مقایسه استفاده شود. همچنین از odoo POS می توانید در رایانه های شخصی و رایانه های لوحی و همچنین پایانه های صفحه لمسی صنعتی استفاده کنید. مرورگر وب بدون از دست دادن داده ها می تواند به صورت آفلاین بسته شود و نرم افزار در حالت آفلاین کار خود را ادامه دهد.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ویژگی های پایانه فروش (PoS) در Odoo ERP
تسهیل گستر 01 آبان 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


ادغام Odoo با Blockchain و اهمیت آن
در طی ده سال گذشته - در زمینه های بانکی ، سرمایه گذاری و رمزپرداخت - فناوری بلاک چین از طریق ایجاد امکان توزیع اطلاعات دیجیتال بدون کپی کردن آن، ستون فقرات نوع جدیدی از اینترنت را ایجاد کرد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو