چرا گروه تویوتا اودوو را به عنوان نرم افزار ای آر پی انتخاب کرده است؟

برای شرکت های بزرگ تدارکات و تامین مواد، تاثیر گذاری همه چیز است

زمانی که یک بیزینس یک شبکه توزیع را در سطح بین الملی اداره می کند، هر ثانیه با ارزش است و هر مرحله عملیات باید بهینه شده باشد. هر تغییری در روند کار باید با دقت انجام گیرد. وگرنه نتیجه فاجعه بار خواهد بود.

در طی چنین عملیات وسیعی، برای تداوم در فضای رقابتی و جمع آوری اطلاعات برای تصمیمات مهم و برنامه ریزی، یک برنامه کاربردی منابع انسانی یا همان نرم افزار erp، یک لاکچری نیست، بلکه نیازی حیاتی محسوب می شود. یک نرم افزار ای آر پی باید مطابق با زمینه کاری و نیاز سازمان قابل تنظیم باشد، قوی و پیاده سازی آن نیاز آسان باشد.

ای آر پی سفارش بزرگی است که در قالب یک محصول که مناسب برای همه راه کارها می باشد، ارائه می گردد. برای کمپانی هایی همچون تویوتا ای آر پی اصلی شان دارای یک ضعف بزرگ بود: آنها نمی توانستند به سرعت ویژگی های جدیدی را برای تنظیم نیازهای شرکت تغییر دهند. 

سریل کاتت مدیر بخش تامینمواد توییتا در مصاحبه ای با اودوو می گوید: 

“در بازار تهاجمی و رقابتی امروز نمی توانیم بی پروا سرمایه گذاری های بزرگ را ریسک کنیم. ما نیاز بسیار سریع به برگشت سرمایه داشتیم و یک ERP سنتی قطعا یک راه حل خوب برای ما نبود."

مزیت های اودوو نسبت یه ای ار پی های دیگر

شرکت تامین مواد تویوتا در فرانسه به یک ای ارپی نیاز داشت. و پس از ارزیابی گزینه های سطح سازمانی در بازار آن ها اودوو را انتخاب کردند.بطور باور نکردنی، آنها قادر به پیاده سازی و اجرای  نرم افزار در شش ماه بودند.

تفاوت بزرگ بین اودوو و سایر ای ار پی ها چیست؟


بلوک متنی و تصویر Odoo

 اودوو به توسعه دهندگان شخص ثالث برنامه ها اجازه می دهد قابلیت جدید به کاربران در حال رشد اودوو پیشنهاد دهد.ای آر پی های سنتی نمی توانند این مزیت را ارائه دهند. در حالی که بعضی نرم افزارهای انحصاری اجازه توسعه امکانات را می دهند ولی آن ها منابع باز ندارند. بنابراین ویژگی های جدید لزوما محدود می باشد. مهم تر از همه توسعه ویژگی های بیشتر وقت زیادی می گیرد، این یک کمبود برای شرکت تامین مواد تویوتا بود. آن ها نیاز به سرعت در یکپارچگی سیستم جدید به منظور افزایش بهره وری در امکانات خود داشتند.

با انتخاب اودوو شرکت تامین مواد تویوتا رو سفارش سازی پلت فرم ای آر پی برای ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار خود تمرکز کند.آن ها می توانند عملکرد اصلی اودوو را با برنامه های عمومی تکمیل کنند. توسعه ویژگی های جدید براساس نیاز ضروری می باشد. تویوتا همچنین می تواند اودوو را ب اسیستم های قدیمی ادغام کند. همچنین به طور چشمگیری شاهد کاهش منحنی یادگیری برای کارکنان بودند.

اودوو قدرتمند و انعطاف پذیر و ابزاری  تخصصی و ارزان تر بود.

کتت: در حال حاضر تمام سفارشات از رزرو به صورتحساب با سیستم حسابداری و  سیستم مدیریت حمل و نقل و سیستم تولید در فرانسه و در ژاپن کاملا یکپارچه هست. بنابراین چند ماهی هست که یکپارچگی فوق العاده ای صورت گرفته است. و استقرار اودوو  بین ماه های سپتامبر و مارس بسیار سریع انجام شد.

در نهایت این طراحی خوبه اودوو بود که دستاورد های خوبی برای شرکت تامین مواد تویوتا به دست آورد. کتت می گوید: بهترین دارایی فناوری اطلاعات شرکت تویوتا مردم هستند و اودوو اجازه می دهد آن ها به طور مطلوب از این دارایی استفاده کنند و تجربه کاربری خوبی برای استفاده کننده ایجاد کنند. کتت برنامه را این گونه توصیف می کند: کاملا ارگونومیک

ارگونومی (تعامل انسان با محیط)

ما می دانیم که قدرت اودوو در انعطاف پذیری آن است. عملیات بزرگ بین المللی مطمئنا از این قضیه سود می برند، همچنین تولید کنندگان کوچکتر، صرف نظر از زمینه فعالیت، تعداد نیروی کار و سایر عوامل هم کارساز و سود بخش است.

برای دست یابی به یک گردش کار بهینه شده، جمع آوری اطلاعات دقیق شرکت، اطمینان از ارتباطات ساده بین بخش های مختلف سازمان، یک ای ار پی تنظیم شده متناسب با نیازها امری حیاتی برای سازمان است.

اودوو پلت فرمی تا حد امکان کامل برای دست یابی به چنین تنظیماتی را فراهم کرده است، برای درک اینکه اودوو چگونه در سازمان های بزرگ استفاده می شود.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چرا گروه تویوتا اودوو را به عنوان نرم افزار ای آر پی انتخاب کرده است؟
تسهیل گستر 24 آبان 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چگونه می توان به راحتی ROI تمام کمپین های بازاریابی خود را اندازه گیری کرد
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو