ایجاد وبلاگ در وب سایت Odoo

در Odoo farsi (Odoo Iran) ، ما می توانیم بلاگهای جذاب ارسال کنیم. اودو رابطه کاربری زیبایی ارائه می دهد. بنابراین می توانیم مباحث عملکردی یا فنی خود را از طریق اخبار یا رسانه های دیگر به نمایش بگذاریم.

در Odoo farsi (Odoo Iran) ، ما می توانیم بلاگهای جذاب ارسال کنیم. اودو رابطه کاربری زیبایی ارائه می دهد. بنابراین می توانیم مباحث عملکردی یا فنی خود را از طریق اخبار یا رسانه های دیگر به نمایش بگذاریم. بلاگ ها را می توان به راحتی در سایر رسانه های اجتماعی مانند  توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس و موارد دیگر به اشتراک گذاشت. بلاگ اودو در واقع این عملکرد را به روشی آسان تر انجام می دهد. ما می توانیم این بلاگ ها و پست های بلاگ را در  قسمت مدیریت  اودو مدیریت کنیم و می توان با استفاده از ویرایشگر سیستم مدیریت محتوای اودو طراحی کرد. با استفاده از اسنیپ های طراحی شده از مخزن اسنیپت های سیستم مدیریت محتوای اودوو، فقط محتویات را درگ و دراپ می کنیم. برای فعال کردن ویژگی بلاگ، ماژول Blogs را از برنامه های اودو نصب کنید.

سپس برنامه وب سایت را انتخاب کنید و بر روی بلاگها کلیک کنید. در زیر منوی بلاگ می توانید با انتخاب پست های بلاگ، بلاگ ها را مدیریت کرده و بلاگ های جدید ایجاد کنید.

نحوه ایجاد بلاگ در Odoo farsi (Odoo Iran)

برای ایجاد یک بلاگ، پست های بلاگ را انتخاب کنید.


از اینجا می توانید یک بلاگ و پست های آن را ایجاد کنید.
ds
 با توجه به تعداد بازدید کنندگان بلاگ، تعداد بازدیدها به روز می شود. از صفحه زیر می توانیم بلاگی را انتخاب کنیم که قصد دارد پست، عنوان، زیرنویس، برچسب ها را ایجاد کند.  برچسب ها می توانند در زیر منوی وبلاگ ایجاد شوند.  تحت گزینه های نشر می توانیم نویسنده را انتخاب کنیم و ضمن انتشار پست ها می توانیم مدیریت کنیم تا برای بازدید کنندگان قابل مشاهده باشد. با استفاده از وبلاگ دکمه انتشار وب سایت، مدیر می تواند به راحتی آن را در معرض دید عموم قرار دهد.

 
پست های ایجاد شده بر اساس صفحه ی وب که با نام Blog  نامگذاری شدند، مدیریت می شود. از آنجا عموم افراد می تواند مطالب را بخواند و به اشتراک بگذارند.
کاربر با دسترسی به مدیر یا ویرایشگر وب سایت می تواند به راحتی با ویرایشگر سیستم مدیریت محتوا طراحی کند.
 
مدیر می تواند گزینه های قابل تنظیم را مانند صفحه زیر فعال کند تا بیشتر در حالت تعاملی باشند. برای توییت کردن، تصویر پروفایل مولف، امکان نظردهی برای پست بلاگ گزینه های اضافی برای بلاگ ها هستند، بعد از فعالسازی این موارد محتوای جدید بر روی بلاگ ها اضافه خواهد شد.
 
همچنین پست های بلاگ گزینه ای برای بهینه سازی سئو دارند. شما می توانید کلمات کلیدی، مرجع اضافه کنید، این به ارتقای صفحه و مراجعه موثر به این صفحه در Google برای جذب بازدید کنندگان بیشتر کمک می کند.
 
 
سپس مطابق صفحه زیر می توانید عنوان صفحه، توضیحات و تعداد کلمات کلیدی را اضافه کنید، همچنین اودو پیش نمایشی از نتایج جستجوی Google را به شما نمایش می دهد.
 
پس از وارد کردن جزئیات، روی دکمه Save کلیک کنید تا ذخیره شود.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ایجاد وبلاگ در وب سایت Odoo
تسهیل گستر 19 آذر 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


هفت دلیل منحصر به فرد برای انتخاب سیستم Odoo ERP
برنامه ریزی منابع سازمانی ، که معمولاً با عنوان ERP شناخته می شود ، به سیستم های برنامه ریزی منابع و بسته هایی که در کار ما استفاده می شود برای مدیریت فعالیت های روزانه ما از قبیل ساخت ، حسابداری ، فروش ، خرید ، مدیریت پروژه و غیره اشاره دارد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو