تفاوت بین SAP و ERP

تفاوت کلیدی: ERP برای برنامه ریزی منابع سازمانی است. این یک ابزار مدیریت فرایند کسب‌وکار است که با استفاده از ماژول های مختلف با فرآیندهای داخلی شرکت یکپارچه می‌شود. SAP می تواند برای اشاره به هر یک از محصولات شرکت SAP AG استفاده شود.

تفاوت کلیدی: ERP برای برنامه ریزی منابع سازمانی است. این یک ابزار مدیریت فرایند کسب‌وکار است که با استفاده از ماژول های مختلف با فرآیندهای داخلی شرکت یکپارچه می‌شود. SAP می تواند برای اشاره به هر یک از محصولات شرکت SAP AG استفاده شود. SAP-ERP یک راه حل نرم افزاری یکپارچه توسط SAP AG است. این فرآیند را در زمینه تهیه، تولید، خدمات، فروش، امور مالی و منابع انسانی بهبود می‌بخشد.

ERP یک سیستم مدیریت کسب‌وکار است که مجموعه ای یکپارچه از ماژول های نرم افزاری را تشکیل می دهد. این طرح برای کمک به فرایندهای مرتبط با کسب‌وکار داخلی یک شرکت طراحی شده است. ویژگی اصلی تمامی سیستم‌های ERP این است که همه آنها بر روی یک رویکرد پایگاه داده مشترک کار می کنند. این پایگاه داده قادر به انجام چندین توابع و در عین حال می تواند توسط واحدهای تجاری یا فرآیندهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

این یک سیستم قدرتمند در تسهیل جریان اطلاعات در سراسر شرکت است و سیستم‌های مختلف را مدیریت می‌کند، اما یک راه حل یکپارچه را فراهم می‌کند. برخی از زمینه‌های کاربردی مهم نرم افزار ERP عبارتند از: حسابداری و مالی، توزیع، ساخت و مدیریت خدمات. راهکارهای ERP طیفی از مزایا را ارائه می‌دهند. اصطلاح ERP توسط Gartner در سال 1990 ساخته شد. با این حال، ریشه های آن به دهه 1960 باز می گردد. در سناریوی فعلی، قابلیت های خود را گسترش داده و همچنین اطلاعات کسب‌وکار را اضافه کرده است. نرم افزار erp تحت وبodoo   با قابلیت طراحی سایت و ارتباط آن با سیستم به عنوان یک راهکار عالی برای استفاده نرم افزار ERP در هر زمان هرمکان با جامع ترین ماژول ها ارائه شده است.

 SAP برای سیستم‌ها، برنامه‌ها و محصولات در پردازش داده ها است. SAP یک شرکت نرم‌افزاری بسیار بزرگ در جهان است. این راه‌حل برای امور مالی، تدارکات، توزیع و غیره را فراهم می‌کند. SAP به عنوان یک سیستم، محصولی از شرکت SAP AG است. نرم‌افزار SAP-ERP یک راه‌حل بسیار معروف و کارآمد ERP است. این یک سیستم یکپارچه است که تمام ماژول‌های SAP اطلاعات را به اشتراک می‌گذارد. معاملات در این سیستم به طور خودکار بر اساس فرآیندهای تعریف شده انجام می‌شود.

ERP را می‌توان به عنوان روشی خاص برای ادغام فرایندهای سیستم در نظر گرفت. از سوی دیگر، اصطلاح SAP مربوط به محصولات یک شرکت به نام SAP AG می‌باشد.

 مقایسه ERP و SAP:

 

ERP

SAP

فرم کامل

برنامه ریزی منابع سازمانی

سیستم ها، برنامه ها و محصولات در پردازش داده ها

تعریف

ERPبرای برنامه ریزی منابع سازمانی است. این یک ابزار مدیریت فرایند کسب و کار است که با استفاده از ماژول های مختلف با فرآیندهای داخلی شرکت یکپارچه می شود.

 

SAP می تواند برای اشاره به محصولات شرکت SAP AG استفاده شود. SAP-ERP یک راه حل نرم افزاری یکپارچه توسط SAP AG است. این فرآیند را در زمینه تهیه، تولید، خدمات، فروش، امور مالی و منابع انسانی بهبود می بخشد.

فروشندگان

ODOO

SAP AG

نرم افزار اوراکل

و غیره

SAP AG

امکانات 

این تسهیلات چند پلت فرم و چند حالت را فراهم می کند

از فعالیت های برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی کسب و کار

این ادغام کامل سیستم ها را فراهم می کند.

این همه زمینه های کاربردی را پوشش می دهد.

ویژگی های SAP-ERP -

 این تسهیلات مدیریت تدارکات را فراهم می کند

 این در توسعه محصول کمک می کند

 پشتیبانی از فروش و خدمات

 

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
تفاوت بین SAP و ERP
تسهیل گستر, بابک شعبانی 21 شهریور 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


تعریف سیستم erp
ERP اغلب در زمینه نرم افزار استفاده می شود و بسیاری از برنامه های کاربردی بزرگ برای کمک به شرکت ها در پیاده سازی ERP توسعه داده شده است.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو