چرا باید شرکت های تولیدی از اودوو ای آر پی استفاده کنند؟

 

چرا باید شرکت های تولیدی از اودوو ای آر پی استفاده کنند؟

با رونق صنعت تولید، نیاز به یک سیستم مرکزی جهت اطمینان از عملیات های مؤثر، ساده و پر بازده تبدیل به یک ضرورت شده است. فرآیند هایی چون منبع یابی مواد، موجودی، صدور فاکتور، خرید، سفارش، حساب ها  و مدیریت منابع انسانی در راستای ایجاد بستر بیشتری برای انجام تصمیمات و اقدامات در سطح بالاتر، نیاز است که خودکار شود. با چنین سناریویی، فکر می کنید اودوو ای آر پی چگونه می تواند به شرکت های تولیدی کمک کند تا  فرایند موفقیت در کسب و کار و کارایی خود را تسریع بخشند؟

اودوو ای آر پی می تواند کسب و کارها را با مدیریت متمرکز توانمند سازد! از فرآیند موجودی گرفته تا سفارش های کاری، مشتریان و حساب ها، اودوو ای آر پی مدیریت مؤثر کل فرآیند های تجاری را به صورت یکپارچه امکان پذیر می کند. بهره گیری از اودوو ای آر پی و استقرار آن، شرکت های تولیدی را قادر می سازد تا سرعت، انعطاف پذیری و شفافیت لازم را کسب کنند و به رشد و موفقیت برسند.

اینجا، ما راه حل های ای آر پی را برای چالش های صنعتی مختلف از جمله چالش های صنعت تولید ارائه می کنیم. اما قبل از آن بررسی عمیق تری پیرامون این امر که اودوو ای آر پی چگونه می تواند فرآیند مدیریت را برای شرکت های تولیدی تسهیل کند، خواهیم داشت. اجازه دهید نگاهی به چالش های غالب در این صنعت بیندازیم.

چالش های پیش روی صنعت تولید

از فرآیند موجودی گرفتن تا فروش به مشتری، صنعت تولید هر روزه با حجم زیادی از داده روبرو است. با اولویت و پیشی گرفتن دیجیتالی شدن، شرکت ها به دنبال مدل های کسب و کاری هستند که با سیستم های هوشمند پیشتیبانی شوند. بنابراین، شرکت ها باید برای مدیریت عملیات های خود از یک سیستم ای آر پی بهره گیرند. در اینجا شماری از چالش های پیش روی سازمان ها در صورت عدم استفاده مناسب از ای آر پی عنوان شده است. 

  • پیش بینی تقاضا

به منظور جلوگیری از اتلاف، فساد، تولید کم یا زیاد، کسب و کارها باید رفتار و تقاضای مشتری را بسنجند. چراکه با بی ثباتی و پیش بینی ناپذیری بیشتر بازارها، پیش بینی روندها و برنامه ریزی تولید و توزیع به طور فزاینده ای سخت می شود.

  • برنامه ریزی موجودی

موجودی، اگر به صورت دستی مدیریت شود، مقید به خطاهایی است که می تواند منجر به عدم دقت داده ها، مشکلات موجودی و تصمیمات نادرست شود که همه این ها می تواند بازدهی را با مشکل مواجه کند. به منظور تسهیل عملکرد یک شرکت تولیدی، دقت و ثبات داده ها مهم است.

  • کمبود نیروی کار ماهر

برای حفظ کیفیت خدمات و اعتبار، شرکت های تولیدی باید کارگران ماهری استخدام و حفظ کنند. با برنامه های کاربردی نسبتاً زیاد و حجیم بدون ابزار پردازش سریع، منابع انسانی ممکن است برای انتخاب کاندیدهای مناسب دچار مشکل شود.

  • کاهش هزینه ها و افزایش کارایی

یکی از بهترین روش ها بری افزایش بازدهی، کم کردن هزینه های تولید و در عین حال حفظ یک زنجیره تولید کارآمد است. به هرحال، این امر نباید کیفیت را به خطر اندازد. بنابراین، نیاز است کارخانه های تولیدی عملیات ها و مدیریت خود را خودکار کنند.

  • مدیریت ارتباط با مشتری 

وفاداری مشتری، اگرچه مهم است، امروزه در چشم انداز رقابتی کسب و کارها آسان به دست نمی آید. کسب و کارها باید روی منابعی سرمایه گذاری کنند که به اولویت بندی کردن داده های مشتری بر اساس مشتری های فعلی و بالقوه و مدیریت تقدم فروش کمک کند. CRM اولویت ها و تقاضاهای مشتری را در کنار گرایش های بازار در نظر می گیرد.

ویژگی های برتر سیستم اودوو ای آر پی

شرکت های تولیدی باید راه حل های نرم افزاری سفارشی سازی شده را با قابلیت های متعددی که متناسب با صنعت طراحی شده اند، پیاده سازی کنند. اودوو ای آر پی با عملکردهای قوی خود به عنوان یک ابزار مؤثر مدیریتی کسب و کار عمل می کند. در اینجا شماری از ویژگی های برجسته اودوو برای تولید آورده شده است:

مدیریت موجودی

مدیریت مواد

مدیریت خرید

مدیریت تولید 

مدیریت فروش

تضمین کیفیت

مدیریت ارتباط با مشتری

حسابداری و صدور فاکتور

مدیریت منابع انسانی، حقوق و دستمزد

همه این ویژگی ها می تواند بر اساس نیازهای تجاری شما آماده سازی شود.

علاوه بر ویژگی های فوق، اودوو ای آر پی به اتومات کردن سفارشات مربوط به حفظ و نگهداری و تعمیرات و دیگر اقدامات پیشگیرانه کمک می کند. که شامل یک عملکرد برنامه ریزی است که از محاسبات آماری بهره می گیرد تا شما را برای بروز هر مشکلی آماده کند.

6 روشی که اودوو ای آر پی می تواند برای شرکت های تولیدی مفید باشد.

  • اتوماتیک کردن

با افزایش اهمیت زیاد دیجیتالی شدن، شرکت ها باید از طریق اتوماسیون، گردش کار را در زنجیره تولید و تأمین بهینه کنند. فرآیند هایی چون به روزرسانی موجودی، پرداخت و صدور فاکتور، رهگیری، توزیع، فروش از طریق کانال های مختلف، و حتی تصمیم گیری در مورد سفارشات با حجم بالا باید با استفاده از اودوو خودکار شود. 

اتوماسیون باعث کارایی، بهره وری، دقت، کاهش هزینه های عملیاتی و تضمین ایمنی کارکنان می شود و همه اینها به برآورده شدن تقاضای در حال تغییر و عرضه در یک بازار در حال تغییر کمک می کند. 

  • مدیریت داده های اصلی

اودوو ای آر پی دارای قابلیت های مدیریت داده های اصلی است که امکان یکپارچه سازی فرآیند های کسب و کار را بدون تکرار داده ها برای شرکت ها فراهم می کند. مدیریت داده های اصلی وجود تبادل منسجم داده های سازمانی، حذف افزونگی داده، و تسهیل عملیات های تجاری را تضمین می کند.

  • کنترل کیفی

با اودوو ای آر پی، شرکت ها می توانند برای محرک ها و مقاصد خاص بررسی هایی کیفی برقرار کنند و این امر به عملیات های برنامه ریزی شده و حتی ارسال درخواست های حفاظت و رسیدگی به طور اتوماتیک در مواقع مورد نیاز کمک می کند.

این ابزار همچنین شرکت ها را قادر می سازد تا وضعیت های مختلف یک محصول (مدیریت چرخه عمر محصول) را ردیابی و مسیریابی را بر اساس آن مدیریت کنند.

  • پیش بینی

اودوو ای آر پی مجهز به یک ابزار تحلیلی برای مکان یابی و تعیین الگو ها، بررسی مجموعه داده های فراوان و پیش بینی گرایش های آتی است و شرکت های تولیدی را قادر می سازد تا بر اساس آن استراتژی های کسب و کار را طراحی کنند. این قابلیت های پیش بینی به شرکت ها این امکان را می دهد که جهت برآوردن تقاضای مشتریان و کسب وفاداری شان بر تولید تمرکز کنند. 

  • مدیریت نیروی کار

ماژول مدیریت منابع انسانی اودوو فرآیند های اولیه تفکیک را بر اساس ویژگی های مورد نیاز برای پُست و جایگاه فوق خودکار می سازد و امکان استخدام بهتر را فراهم می کند و همچنین آموزش و توسعه، مدیریت مهارتها و قابلیت ها، سوابق جبران خسارت و داده های کارکنان را شامل می شود.

به علاوه، اودوو ای آر پی با ویژگی برنامه زمانی برای کارکنان امکان زمان بندی و ردیابی وظایف را ممکن می سازد.

  • بازده 

اودوو ای آر پی به کسب و کارها کمک می کند تا با بهبود کارایی عملیاتی، افزایش بهره وری و افزایش رضایت مشتری، بازده را به حداکثر برسانند.

نتیجه گیری

اینجا، ما با استفاده از بومی سازی و آماده سازی اودوو ای آر پی متناسب کسب و کار های ایرانی،  پتانسیل شرکت های تولیدی را با کمک تکنولوژی های آینده نگرانه ارتقاء می دهیم. با در اختیار داشتن این سیستم، مدیریت منایع انسانی، مدیریت نیروی کار، مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات حسابداری را برای کسب و کارها در هر مقیاسی یکپارچه کنید. برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید.

50,000+ شرکت برای توسعه کسب و کار خود، اودوو را راه اندازی کرده اند.

به ما بپیوندید و مکان بهتری برای شرکت خود خلق کنید.


درخواست مشاوره یا دمو      تماس با ما     دانلود کاتالوگ

سازمان یار

نسخه بومی سازی شده Odoo ERP در پاسخ به نیاز کسب و کارهای ایرانی با پشتیبانی تسهیل گستر

همه نرم افزارهای مدیریت موفق کسب و کار بصورت یکپارچه

تماس با ما                    دانلود کاتالوگ 






سازمان یار

نسخه بومی سازی شده Odoo ERP در پاسخ به نیاز کسب و کارهای ایرانی با پشتیبانی تسهیل گستر

همه نرم افزارهای مدیریت موفق کسب و کار بصورت یکپارچه

تماس با ما                    دانلود کاتالوگ 






تسهیل گستر با بومی سازی و پشتیبانی اودوو در ایران، شما را در راه اندازی و استقرار سیستم یکپارچه همراهی می کند.
جهت دریافت مشاوره رایگان و آشنایی با سیستم، درخواست دمو دهید.


و یا با شماره های زیر تماس بگیرید:
دفتر تبریز:
35251447-041 (10 خط)    |    دفتر تهران: 47626486-021 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چرا باید شرکت های تولیدی از اودوو ای آر پی استفاده کنند؟
تسهیل گستر, سولماز غضنفری 26 آذر 1400
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ویرایش
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


اودوو، بهترین راهکار برای تجارت عمده فروشی
امروزه، اودوو با داشتن بیش از 5 میلیون کاربر در سرتاسر جهان که همگی از اداره تجارتشان با اودوو راضی اند، این ابزارهای ERP محور، با تأمین مدیریت تجاری کارامد و کامل برای همه، به موفقیت های بزرگِ جدیدی در بازار رسیده اند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو