10 شرکت برتر در زمینه نرم افزار ERP کدامند؟

برنامه ریزی منابع سازمانی یا نرم افزار ERP سیستم های کلیدی داخلی شما را ادغام می کند تا به شما در مدیریت کارآیی و دقت، بیشتر کمک کند. علاوه بر این، به عنوان یک منبع داده ای در یک پلت فرم واحد، مرتبط است، به کمک رابط ERP شما می توانید مجموعه داده های معاملات خود را از طریق تجزیه و تحلیل اجرا و کشف بینش برای الگوها که در برنامه ریزی استراتژیک و یا حل مشکل استفاده کنید.

برنامه ریزی منابع سازمانی یا نرم افزار ERP سیستم های کلیدی داخلی شما را ادغام می کند تا به شما در مدیریت کارآیی و دقت، بیشتر کمک کند. علاوه بر این، به عنوان یک منبع داده ای در یک پلت فرم واحد، مرتبط است، به کمک رابط ERP شما می توانید مجموعه داده های معاملات خود را از طریق تجزیه و تحلیل اجرا و کشف بینش برای الگوها که در برنامه ریزی استراتژیک و یا حل مشکل استفاده کنید.

یک ERP معمولی شامل فرآیندهای اصلی کسب و کار برای امور مالی، حسابداری، فروش، بازاریابی، CRM، منابع انسانی و موجودی است. بعضی از سیستم ها شامل اجزای فرآیند خاصی نظیر مدیریت پروژه و تولید می شوند. در حالیکه ERP هزینه زیادی دارد و محدود به سیستم های سازمانی است، امروزه شرکت های کوچک و متوسط خیلی از ابر راه حل های ERP استفاده می کنند.

10 شرکت برتر ERP کدام ها هستند؟

  • Odoo

  • NetSuite ERP

  • Sage Intacct

  • Brightpearl

  • ERount ERP

  • PeopleSoft

  • Sage 100 ERP

  • FinancialForce ERP

  • SAP Business One

  • استاندارد iXERP

چرا شرکت ها پیاده سازی ERP را انجام می دهند؟

طبق گفته Panorama Consulting Solutions در سال 2016، دلایل اجرای ERP عبارتند از:

  •  جایگزینی سیستم سنتی

  • جایگزینی سیستم های داخلی

  • جایگزینی نرم افزار حسابداری

  • جایگزینی سیستم های غیر ERP یا ایجاد یک ERP

در این مقاله ما به شما 10 سیستم برتر ERP معرفی مکردیم هدف این است که شما بتوانید بهترین سیستم بین نیازهای شما و آنچه که هر یک از این راه حل های بالا می تواند برای شما انجام دهد را انتخاب کنید.اما بهتر است با بهترین این نرم افزار ها کامل تر آشنا شوید.

Odoo ERP یک راه حل مدیریت کاملا بسته بندی شده است. این نرم افزار ماژول هایی برای حسابداری، مدیریت پروژه، منابع انسانی، موجودی، خرید و... را دارا می باشد. به عنوان یک ERP توسعه یافته، آن را به طور نسبی با سایت ساز، تجارت الکترونیک، POS، CRM و برنامه های فروش هم ادغام می شود و به شما یک پلت فرم متمرکز قوی را از جایی که فرآیندهای کلیدی کسب و کار شرکت را اجرا می کند، می دهد.

Odoo به عنوان یک پلت فرم با یک منبع غنی از برنامه های سازگار است.برای کسب و کار در حال رشد، Odoo یک پلت فرم مقیاس پذیر برای ویژگی های پیچیده تر به عنوان نیاز به ارمغان می آورد. شما باید بیش از 1000 ماژول برای شروع را انتخاب کنید، پس از آن، می توانید برنامه های خود را از طریق کلید API توسعه دهید.

با یک استراتژی قابل قبول کاربر، می توانید اکثر برنامه های کسب و کار خود را با Odoo جایگزین کنید یا حداقل این برنامه ها را در چارچوب ERP سیستم ادغام کنید. این به نظر جاه طلبانه است اگر شما فاقد یک تیم فنی هستید، Odoo ثابت می کند که یکی از ساده ترین ERP ها برای استقرار است و فروشنده معتبر است.

سازمان یار چیست؟

سازمان یار نسخه بومی سازی شده Odoo ERP می باشد که طی سال ها تلاش توسط تیم تسهیل گستر در پاسخ به نیازهای کسب و کارهای ایرانی بومی سازی شده و پشتیبانی و ارائه خدمات می شود. ماژول های متعدد تولید یا بومی سازی شده از بین هزاران ماژول ODOO فارسی توسط شرکت تسهیل گستر توان پاسخگویی به دامنه وسیعی از نیازهای مشتریان را فراهم خواهد کرد و همچنین بهینه سازی منظم، همراهی مشتری در راه اندازی و استقرار، تشکیل تیم تخصصی در موضوع تکنولوژی های مورد استفاده در سیستم، ارائه انواع خدمات و پشتیانی های بعد از ایجاد و تجربه و زیر ساخت به وجود آمده در این شرکت از سال 1376 این اطمینان و امنیت خاطر را به مشتری می دهد که همراهی ایرانی لازم و مناسب برای رسیدن به مقاصد مطلوب را در اختیار خواهد داشت.

سازمان یار مجموعه ای بزرگ از برنامه های مربوط به کسب و کار و ماژول هایی مانند مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM ، مدیریت فروش، تجارت الکترونیک، مدیریت انبار، مدیریت خرید، حسابداری، مدیریت تولید، مدیریت منابع انسانی و غیره است.

سازمان یار علاوه بر ماژول های پایه خود دارای بیش از 45،000 برنامه های کاربردی موجود در فروشگاه App  خود است. هر یک از آنها به صورت سفارشی برای نیازهای مختلف کاربر ساخته شده است.

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
10 شرکت برتر در زمینه نرم افزار ERP کدامند؟
تسهیل گستر, بابک شعبانی 28 مهر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


طراحی سایت تجارت الکترونیک سازمان یار ( ERP )
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو