شرکت پونتونی: تأمین رضایت بیماران از اودوو

پونتونی یک شرکت خانوادگی است که در بخشهای بهداشت ، پزشکی و سمعک فعالیت می کند. در بسیاری از موارد ، کاهش شنوایی نه تنها به معنای تأثیر بر شنوایی فرد است بلکه روابط مهم نیز به خطر می افتد.

درباره پونتونی

پونتونی یک شرکت خانوادگی است که در بخشهای بهداشت ، پزشکی و سمعک فعالیت می کند. در بسیاری از موارد ، کاهش شنوایی نه تنها به معنای تأثیر بر شنوایی فرد است بلکه روابط مهم فرد نیز به خطر می افتد. بیش از 30 سال است که پونتونی با هدف کمک به افراد در هر سنی برای زندگی در کنار دیگران و جدا نشدن به دلیل مشکلات شنوایی در سراسر ایتالیا فعالیت می کند.


دیدگاه پونتونی مبتنی بر تحقیقات و اطلاعات است. آنها کم شنوایی را تشخیص می دهند و با کمک سمعک و یک برنامه توانبخشی به مردم کمک می کنند تا با شرایط خود سازگار شوند و کنترل زندگی خود را پس بگیرند. تاکنون آنها به بیش از 15700 بیمار در سراسر ایتالیا کمک کرده و می کنند.


درباره پونتونی در اینجا بیشتر بدانید.




یک سیستم پراکنده

تأمین رضایت مندی بیمار همیشه از اولویت های بالا برای پونتونی بوده و هست. این از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا خدمات پونتونی با سلامتی و سلامتی افرادی که دچار کم شنوایی هستند ارتباط دارد. برای ارائه بهترین مراقبت و خدمات به بیماران ، سازماندهی مناسب ضروری است. این همیشه برای پونتونی آشکار نبود ، زیرا تمرکز آنها فقط در جنبه های عملی و پزشکی است.


این شرکت دارای 25 کلینیک مراقبت شنوایی در شمال شرقی ایتالیا است که در مجموع 60 کارمند در همه مناطق دارد. با ادامه رشد ارائه دهنده خدمات بهداشتی ، تحقق آنها برای اهمیت سازمان و ساختار مناسب نیز افزایش می یابد. قبل از استفاده از اودوو ، پونتونی دو مشکل تکراری داشت ، یکی اینکه داده ها پراکنده بودند و متمرکز نبودند. مسئله دیگر این بود که آنها صفحات گسترده زیادی دارند که با یکدیگر تلفیق نشده و یا ارتباط برقرار نکرده اند. داده های شرکت و بیمار در همه جا وجود داشت که منجر به ناکارآمدی هنگام خدمت به بیماران شد. به عنوان مثال ، هنگامی که بیماران به سمعک خود نیاز به تعمیر داشتند ، اغلب مجبور بودند چند روز صبر کنند و پونتونی قادر به ارائه یک بازه زمانی مشخص برای زمان کامل ترمیم نیست.




رسیدن به وحدت

با استفاده از اطلاعات و تحقیقات پیشرفته Odoo Partner ، Pontoni برای فعال کردن اتوماسیون در گردش کار و متمرکز کردن داده های خود ، برنامه های Odoo زیر را نصب کرد:

CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) ،  مدیریت فروش ، مدیریت خرید ، حسابداری ، فاکتور استخدام و موجودی. برنامه های خرید و فروش روند ایجاد فاکتور برای بیماران و فروشندگان را تسریع کرده اند.


کاری که به دلیل پراکنده شدن اطلاعات ساعت ها به طول می انجامید ، اکنون تنها چند دقیقه طول می کشد. موجودی Odoo این امکان را به Pontoni داده است که در انبار و سهام خود کارآیی بیشتری داشته باشد و در نتیجه منجر به کاهش هزینه ها و نمای کلی بهتر سهام شود.


با ادامه رشد پونتونی ، نیاز آنها به استخدام نیز افزایش می یابد. با تشکر از برنامه استخدام Odoo ، استخدام کارمندان جدید هرگز آسان نبوده است. از ردیابی برنامه ها در هر مرحله ، از استخدام و سوار شدن به هواپیما ، تمام مراحل با همه ارتباطات در یک مکان پیگیری می شود.




از زمان پیاده سازی اودوو در گردش کار ، پونتونی توانسته است اطلاعات خود را متمرکز کرده و ناکارآمدی کار را کاهش دهد.

به لطف تعدادی اتوماسیون که پیاده سازی شده اند ، پونتونی توانسته است 15 درصد هزینه ها را کاهش دهد و اکنون می تواند زمان انتظار بیماران را هنگام تعمیرات سمعک با دقت ردیابی کند. به عنوان یک سازمان ، آنها چابک تر شده اند و ادغام در بین تمام مراحل آنها تأثیر مثبتی بر رضایت بیمار دارد که آنها محاسبه می کنند تا ۲۰ درصد افزایش یافته است.


سازمان یار نسخه بومی سازی شده Odoo ERP می باشد که طی سال ها تلاش توسط تیم تسهیل گستر در پاسخ به نیازهای کسب و کارهای ایرانی بومی سازی شده و پشتیبانی و ارائه خدمات می شود. ماژول های متعدد تولید یا بومی سازی شده از بین هزاران ماژول ODOO فارسی توسط شرکت تسهیل گستر توان پاسخگویی به دامنه وسیعی از نیازهای مشتریان را فراهم خواهد کرد و همچنین بهینه سازی منظم، همراهی مشتری در راه اندازی و استقرار، تشکیل تیم تخصصی در موضوع تکنولوژی های مورد استفاده در سیستم، ارائه انواع خدمات و پشتیانی های بعد از ایجاد و تجربه و زیر ساخت به وجود آمده در این شرکت از سال 1376 این اطمینان و امنیت خاطر را به مشتری می دهد که همراهی ایرانی لازم و مناسب برای رسیدن به مقاصد مطلوب را در اختیار خواهد داشت.


سازمان یار مجموعه ای بزرگ از برنامه های مربوط به کسب و کار و ماژول هایی مانند مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM ، مدیریت فروش، تجارت الکترونیک، مدیریت انبار، مدیریت خرید، حسابداری، مدیریت تولید، مدیریت منابع انسانی و غیره است.

سازمان یار علاوه بر ماژول های پایه خود دارای بیش از 14،000 برنامه های کاربردی موجود در فروشگاه App  خود است. هر یک از آنها به صورت سفارشی برای نیازهای مختلف کاربر ساخته شده است.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
شرکت پونتونی: تأمین رضایت بیماران از اودوو
تسهیل گستر, بابک شعبانی 19 فروردین 1400
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


لیست بهترین نرم افزارهای ERP (آپدیت 2020)
سال 2020 برای پیاده سازی نرم افزار ERP جدید، سال خوبیست. در همین حال، فروشندگان سامانه های ERP، قابلیت های تحول آفرینی در برنامه های خود گنجانده اند، و تعداد زیادی هم در حال تغییر هستند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو