اودوو، بهترین راهکار برای تجارت عمده فروشی

امروزه، اودوو با داشتن بیش از 5 میلیون کاربر در سرتاسر جهان که همگی از اداره تجارتشان با اودوو راضی اند، این ابزارهای ERP محور، با تأمین مدیریت تجاری کارامد و کامل برای همه، به موفقیت های بزرگِ جدیدی در بازار رسیده اند.

 

عملیات های تجارت عمده فروشی در سرتاسر جهان محصولات و خدماتی ارائه می کنند که به تشکیلات خرده فروشی و همچنین به مشتریانی که سفارشات کلی دارند کمک می کند. امروزه، تشکیلات فراوانی با محوریت عمده فروشی در همه جای دنیا و هر منطقه بازرگانی مرکزی در حال فعالیت هستند. به علاوه، پارامتر ها و محدودیت های عملیات ها در تشکیلات عملیاتی عمده فروشی بسیار مهم تر و قابل ملاحظه ترند، به لحاظ شمار بیشتر و به تبع حجم بالای کالاهای مربوطه در مقایسه با جنبه های خرده فروشی یک تجارت دارای اولویت های عملیاتی بیشتری اند .بنابراین، جنبه های مدیریتی و کارکردهای تجارت عمده فروشی نیازمند ابزارهای اختصاصی است که از هر جنبه ای از رویه ها در راستای پرداختن به هر بخش تجارت، که پوشش دهنده کل عملیات های شرکت است، پشتیبانی کند.  

امروزه، ابزارهای فراوان و خوش ساختی در بازار در دسترس است که به منظور پرداختن به هر شکلی از عملیات های تجاری تعریف شده اند. به هرحال، با در نظر گرفتن رویه عمده فروشی شرکت، یک راه حل اختصاصی و تعریف شده باید بتواند هر نوع کارکرد اجرا کند. اینجاست که راه حل قابل اعتماد مدیریت تجارتِ اودوو با ظرفیت کامل اجرای کل عملیات های تجارت از جنبه های اجرای عملیات های زنجیره تأمین گرفته تا حسابداری و جنبه های مدیریت مالی به بازار می آید. پلتفرم اودوو کاملاً قابل استفاده برای عملیات های تجاری بزرگ و چند مقیاسی است و یک برنامه اختصاصی برای مدیریت عملیات ها ارائه می کند که آن را برای هر بخش از تجارت فوق با ابزارهای فرآیندی عملیاتی و کارکردی قابل اعتماد و مشخصی فراهم می سازد. 

امروزه، اودوو با داشتن بیش از 5 میلیون کاربر در سرتاسر جهان که همگی از اداره تجارتشان با اودوو راضی اند، این ابزارهای ERP محور، با تأمین مدیریت تجاری کارامد و کامل برای همه، به موفقیت های بزرگِ جدیدی در بازار رسیده اند. ابزارها و مشخصه های قابل اعتماد، جنبه های کاربر پسند و قابلیت های تجاری گسترده، تجارت های وسیعی را ترغیب کرده که به سمت اودوو بروند. این امر باعث شده آنها بهره وری عملیاتی خود را در کنار جنبه های تولیدی خود به سطح بالاتری ارتقاء بخشند. به علاوه، در کنار دیگر ابزارها، کنترل پذیری تجارت در هر بخش بسیار کارآمد است. آن هم از سوی پلتفرمی که برای کسب و کارهای زیادی مفید بوده و خواهد بود. 

به علاوه، قابلیت های مقرون به صرفه و زیرساخت های ماژولار قابل اعتماد عملیات ها، این گرایش را در شرکت ها ایجاد کرده که از دیگر راه حل های مدیریتی تجارت و روش های سنتی فرآیند به سمت اودوو بروند.

حالا وقت آن است که به درک جنبه های خاصی بپردازیم که پلتفرم اودوو به عملیات کسب و کار تشکیلات خرده فروشی آورده است. 

ارتقاء بهره وری کل: 

برآورد شده که در کسب و کارهایی که با اودوو کار می کنند، جنبه های بهره وری عملیات ها تا حداقل 20 درصد افزایش خواهد داشت. اگر آنها دنبال کننده رویه های پیشنهادی برتر اودوو باشند. این یک برآورد نسبی است و ممکن است با توجه به شرکت و روش عملیاتی متفاوت باشد. با جنبه هایی چون مدیریت لیست مواد، مدیریت سفارش های تولید، مدیریت مرکز کار و مدیریت کل کارآمدی تجهیزات و جنبه های ارتقاء کیفی، تولید کالاهای شرکت ها برای تشکیلات تولیدی کالا در شمار انبوه بهبود یافته است. 


ارتقاء زمان تحویل به موقع:

زمان تحویل کالاهای نهایی از طریق عملیات های مؤثر با ابزارهای پشتیبانی لجستیک قوی ای انجام شده که اجرای کارآمد و با راندمان بالای هر جنبه از آن را فراهم خواهد کرد. بنابراین، تحویل کالاها در زمان درست برای خرده فروشان را تضمین می کند و شاخص رضایت مشتری همیشه در بالاترین حد است.

کاهش خطاهای بخش منابع انسانی:

با ورود اودوو به عملیات های عمده فروشی، کارکردهای تجاری تا حد مشخصی خودکار شده است که تعاملات انسانی را در جنبه های خاصی کاهش می دهد. بنابراین، طبقه و درصد خطاهای انسانی کاهش خواهد یافت و به کارکنان سازمان این امکان را می دهد که روی دیگر بخش های مختلف عملیات های تجارت کار کنند و این امر به ارتقاء بهره وری کل تجارت خواهد انجامید.

قابلیت عملیات آنی:

عملیات های پلتفرم اودوو بر اساس مداخله در کسب و کار و داده های عملیاتی آنی است که این امر از جنبه های اصلی در اجرای کسب و کار با اودوو است. پلتفرم اودوو با اجرای عملیات ها با داده های فوری و به صورت آنی در حوزه موجودی محصول، جنبه های مالی و کل عملیات های تجاری مدیریت خواهد شد.

ارتقاء بهره وری در عملیات های کارکنان:

پلتفرم اودوو فهرست اختصاصی عملیات ها و  ابزار مدیریتی کارکنان را به گونه ای عرضه می کند که دید کاملی از عملیات های هر کارمندی را نشان می دهد. ماژول ها و عملیات های مدیریتی منابع انسانی، راه را برای مدیریت مؤثر عملیات های هر کارمند و جنبه های عملکردی شان هموار می سازد.

دیجیتالی شدن کامل:

با اودوو، هر جنبه از عملیات های شما به عنصر دیجیتالی شدن تغییر ماهیت می دهد که به شرکت کمک خواهد کرد استفاده از کاغذ را به حداقل یا صفر برساند. بنابراین این امکان را برای شرکت فراهم می کند که در کل حوزه عملیاتی اش به یک تجارت سبز بدل شود. اسناد و ماژول هم راستای اسناد کسب و کار کاملاً دیجیتالی عملیات شرکت را به سمت چشم اندازی سبزتر رهنمون می سازد. با پلتفرم اودوو، شما می توانید از شر افزونگی داده ها رهایی یابید و از قابلیت هایی مانند حذف آسان داده های نادرست، اصلاح داده ها بر اساس نیاز و ارائه مجوز برای هر کاربر، تکمیل واختصاص فضای ذخیره سازی قابل دسترس در هر زمان و هر جا بهره ببرید.

نتیجه گیری:

پلتفرم اودوو همگام با ترندها و آپدیت ها و تکنولوژی مدرن بازار است. نسخه جدید اودوو که هر ساله منتشر می شود و شرکت تسهیل گستر نیز آن را بومی سازی کرده و با کسب و کارهای ایرانی همگام نموده است، ما را با ترندهای به روز شده بازار و جهان همگام می سازد و پیش می برد. ابزار های تلفیقی با تکنولوژی مبتنی بر اینترنت اشیاء، دستگاه های بیومتریک، اسکنر های بارکد و دیگر سیستم ها و همچنین یادگیری ماشینی مبتنی بر اتوماسیون و ابزار های هوش مصنوعی قابل دسترس در نرم افزار اودوو، عملیات هایی کارآمد و کامل را تأمین خواهد کرد.  


شرکت تسهیل گستر با بومی سازی و پشتیبانی اودوو در ایران، شما را در راه اندازی و استقرار سیستم یکپارچه همراهی می کند.
جهت دریافت مشاوره رایگان و آشنایی با سیستم، درخواست دمو دهید.

و یا 

با شماره های زیر تماس بگیرید:
دفتر تبریز: 35251447-041 (10 خط) | دفتر تهران: 47626486-021 

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
اودوو، بهترین راهکار برای تجارت عمده فروشی
تسهیل گستر, سولماز غضنفری 24 آذر 1400
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


کاربردهای ERP و دستاوردهای سازمانی آن
اگرچه با توجه به تنوع در طراحی و به کارگیری ERP در سازمان‌ها نمی‌توان کارکردهای استانداردی برای آن تدوین کرد، زیرا این سیستم‌ها اغلب به صورت خاص برای هر سازمان تهیه می‌شوند و حتی در مواردی که بسته نرم‌افزاری آماده خریداری می‌شود.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو