10 عامل موثربرای ایجاد انگیزه خرید در بازدیدکنندگان سایت و تبدیل آنها به مشتری

1- مردم می خواهند پول بیشتری به دست بیاورند. آنها ممکن است بخواهند کسب و کاری برای خود راه بیاندازند، شغلی با دستمزد بالاتر پیدا کنند و یا در بازار سهام سرمایه گذاری کنند. این باعث ایحاد احساس موفقیت در آنها می شود. تلاش کنید در برنامه های اقتصادی خود جایگاهی هر چند کوچک برای آنها در نظر بگیرید.

2- مردم می خواهند پول خود را پس انداز کنند. آنها ممکن است این کار را برای سرمایه گذاری در آینده و یا خریدی بزرگ انجام دهند.این کار برای آنها احساس امنیت در پی دارد. سعی کنید استراتژی های شما در راستای تخریب حاشیه امنیت مشتری نباشد.

3- مردم می خواهند وقت خود را هدر ندهند. آنها می خواهند کمتر کار کنند و وقت خود را برای لذت بردن از زندگی صرف کنند. این کار با عث آرامش بیشتر آنها خواهد شد.

4- مردم می خواهند بهتر به نظر برسند. انها می خواهندوزن بدنشان را کاهش دهند و یا اندامشان را زیبا کنند و یا صورت شان را زیبا کنند. این کار باعث جذابیت بیشتر آنها خواهد شد.

5- مردم مایل به فراگیری چیزی جدید هستند. ممکن است بخواهند در مورد چگونگی تعویض نوع سوخت خودرو اشان بدانند و یا در مورد خریدهای غذایی خانه. این اطلاعات می تواند آنها را آگاه تر نماید.


6- مردم دوست دارند زمان طولانی تری زندگی کنند. آنها می خواهند خوش اندام باشند، خوب بخورند و انرژی زیادی داشته باشند. این مسئله باعث افزایش احساس سلامتی در آنها می شود.


7- مردم می خواهند که راحت باشند. آنها هرکز به دنبال زندگی سخت و پر زحمت نیستند. و می خواهند به استراحت و آرامش زندگی کنند این کار می تواند به آنها احساس زندگی دوباره ببخشد


8- مردم می خواهند که دوست داشته شوند. انها نمی خواهند تنها زندگی کنند. این باعث می شود آنها احساس کنند کسی آنها را می خواهد.


9- مردم می خواهد محبوب جمع باشند. انها می خواهند در جشن ها و یا در مدرسه محبوب تر جلوه کنند. این باعث می شود آنها خود را مورد ستایش و تحسین قرار دهند.


10- مردم می خواند خوش بگذرانند و از زندگی لذت ببرند. انها می خواهند نیاز های روحی و جسمی خود را ارضاء کنند. این مسئله باعث می شود آنها احساس کنند نهایت بهره را از زندگی می برند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
10 عامل موثربرای ایجاد انگیزه خرید در بازدیدکنندگان سایت و تبدیل آنها به مشتری
تسهیل گستر 10 تیر 1388
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


لینک‌سازی موفقت‌آمیز
راهکارهای متفاوتی برای کمک به صاحبان وب سایت‌ها عرضه می‌شوند که هر یک مزایا و معایبی دارند. یکی از مشهورترین این راهکارها، خلق لینک به وب سایت‌های دیگر است. شما هم در گشت و گذارهای اینترنتی خودتان، به وفور از لینک‌ها استفاده می‌کنید و شاید ناخودآگاه بسیاری از نکات کلیدی سئو را فهمیده باشید
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو