9 دلیلی که هر کسب و کاری باید وب سایت داشته باشد

همه کسب و کار ها نیاز به یک وب سایت دارند مگر اینکه صاحب آن دوست نداشته باشد کارش را توسعه دهد.

همه کسب و کار ها نیاز به یک وب سایت دارند مگر اینکه صاحب آن دوست نداشته باشد کارش را توسعه دهد.

امروزه طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی از همیشه راحت تر شده است ، شما نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید و محصور به ساعات کاری در روز نیستید، و این یعنی یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ، همیشگی و ارزان.

داشتن یک سایت برای یک کسب و کار فقط برای فروش محصولات و خدمات نیست بلکه کاربرد مهم آن ایجاد ارزش برای مشتریان بالقوه محصول است. با توجه به اینکه امروزه راهکار های خرید با قیمت مناسب برای هر فردی وجود دارد (مثل تسهیل) نیاز به یک فروشگاه اینترنتی تنها احساس نمی‌شود. پس چرا باید یک وبسایت راه اندازی کنیم؟

۱. مشتریان از شما انتظار دارند!

اگر همین یک دلیل را بدانید کافیست ! ۶ نفر از هر ۱۰ نفر انتظار دارند که برند مورد نظرشان اطلاعات مربوط به کسب و کار و محصولات خود را از طریق ابزار های دیجیتال در اختیار آنها قرار دهند، و بیش از نیمی از آنها برای کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات مستقیم به وب سایت شرکت ها مراجعه میکنند.

در یک کلام اگر وب سایت ندارید مشتریان در دنیای امروز به وب سایت شرکت دیگری برای یافتن محصول خود سر خواهند زد!

۲. نظر دیگران برای مشتری مهم است!

نود درصد افراد ادعا می کنند که بررسی های آنلاین روی خرید آنها تاثیر مستقیم می گذارد!

شما می توانید روی نظرات مشتریان را روی وب سایت هایی مثل فروشگاه های آنلاین و شبکه های اجتماعی تکیه کنید .

ولی از آنجایی که مشتریان بالقوه در همه جا دنبال شما می‌گردند جمع آوری آنها در کنار یکدیگر روی وبسایت شما می تواند دیدگاه آنها از محصول و کسب و کار شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

۳. داستان خود را تعریف کنید!

شما نمی توانید نظرات مردم روی شبکه های اجتماعی را کنترل کنید، اما می توانید روی افراد با ایجاد وب سایت خود و پردازش داستان خود تاثیر بگذارید. نظرات افراد در شبکه های اجتماعی در بسیاری از مواقع گسترش زیادی پیدا نمی‌کنند ولی داستانی که شما تعریف می‌کنید همواره شنیده میشود.

وبلاگ یک کسب و کار با سرعت بسیار بیشتری نسبت به تبلیغات و … دیده می شوند و بیانه شما از این طریق رسمی تر و دقیق تر به دست افراد خواهد رسید. علاوه بر آن با معرفی شبکه اجتماعی خود در وب سایتتان به عنوان یک هاب می توانید چرخه داستان سرایی خود را تکمیل کنید.

۴. هزینه ها رو کم کن!

وقتی وبسایت خود را راه اندازی می کنید، این بیلبورد تبلیغاتی شما با قیمت بسیار کمتری در دید مشتریان بالقوه ی بسیار بیشتری قرار می ‌گیرد. می توانید تبلیغات خود را رصد کنید و از راهکار های نوین تبلیغات آنلاین استفاده کنید . در نتیجه با پرداخت هزینه کمتری افرادی را هدف می گیرد که به احتمال بیشتری مشتریان بالقوه شما هستند!

۵. رقبای شما همگی وب سایت دارند!

افراد عموما خرید خود را با جستجو در گوگل آغاز میکنند، با دوستان خود در مورد آن مشورت می‌کنند و در شبکه های اجتماعی از بقیه در مورد آن سوال می کنند. مطالعات نشان می دهد هنگامی که افراد احساس نیاز به یک محصول می کنند تحقیقات را شروع کرده و ۷۲ درصد از آنها آنلاین می شوند و به دنبال نظرات، توصیفات و بررسی های انجام شده درمورد آن می گردند.

پس وقتی شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید به خریدار می گویید که برو از رقیب ما خرید کن!

۶. هیچگاه تابلوی “بسته است” را آویزان نکن!

هیچ کسی نمی‌خواهد تا ساعت ۳ صبح کار کند، ولی خیلی از افراد می‌خواهد آن موقع خرید کنند!

داشتن یک وب سایت به مشتریان شما اجازه می دهد که ساعت ۳ صبح محصول مورد نظر خود را بررسی کنند و در صورت نیاز آن را بخرند. یک فروشگاه اینترنتی برای برند شما می تواند فروش شما را بصورت ملموسی افزایش دهد، افراد نیازی به حضور فیزیکی در فروشگاه های شما ندارند و می توانند در هر موقعیت جغرافیایی و زمانی که باشند خرید خود را انجام دهند. علاوه بر آن حضور شما در فضای آنلاین پشتیبان خوبی برای برگزای کمپین ها، خدمات پس از فروش، و ارتباط با مشتریان است.

۷. کمکی هم به کارمندانتان بکنید!

با نیاز سنجی کسب و کارتان و مصاحبه با کارمندانتان می توانید بسیاری از روند های کاری را از طریق وب سایت اتوماتیک یا ساده تر کنید . می توانید محلی برای منابع تان مثل تصاویر، ویدیو ها، فرم های درونی و … ایجاد کنید ، می ‌توانید ارتباط با مشتریان خود را از طریق وب سایت خود انجام دهید و …

۸. در گوگل دیده شوید!

دقت کنید: ۸۱ درصد افراد قبل از خرید خود آن را در اینترنت جستجو (گوگل) می کنند!

یعنی افراد وارد گوگل می شوند و سرچ می کنند : “بهترین کفش چرمی” یا …

وقتی شما وب سایتی ندارید شانس دیده شدن شما صفر است. ولی اگر با راه اندازی وب سایت خود و بهینه سازی آن با روش ها موجود برای موتور های جستجو(SEO) قطعا شانس دارید که دیده شوید و بالطبع فروشتان را افزایش دهید.

۹. همراه مشتریان خود باشید!

علاوه بر اینکه در وب سایتتان محصول و خدمات تان را ارائه می ‌کنید می ‌توانید راهنمایی هایی برای مشتری ایجاد کنید، ویدیو های آموزشی بسازید، فروم هایی برای بررسی مشکلات افراد داشته باشید و نیاز های مختلف مشتری را از طریق وبسایتتان برطرف کنید.

 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
9 دلیلی که هر کسب و کاری باید وب سایت داشته باشد
تسهیل گستر 02 آبان 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران
کارفرمایان و مشتریان خدمات طراحی سایت همیشه به دنبال شرکت های طراحی سایتی می گردند که به بهترین نحو خواسته های آن ها را برآورده کنند. امروزه داشتن یک وب سایت یک کار فانتزی نیست و کسب و کارها برای معرفی هرچه بیشتر خود نیاز به داشتن یک وب سایت کارآمد هستند که بتوانند خدمات و محصولات خود را به خوبی در آن معرفی کنند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو