تحریم دامنه های بین المللی ایرانی در ریسلو (resello)

ریجسترار ریسلو با ارسال یک اطلاعیه ایمیلی به تمام نمایندگان خود در ایران اعلام کرد که باتوجه به تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران، این شرکت (resello) برخلاف میل باطنی قادر نیست که همکاری خود را با نمایندگان و کاربران ایرانی ادامه دهد، طی این نامه رسمی، ریسلو به شرکت تسهیل گستر و سایر شرکت های هاستینگ اعلام کرد که از 27 تیر ماه سال 1396 اجازه ثبت دامنه جدید و انتقال دامنه جدید از سایر ریجسترار ها به ریسلو وجود نخواهد داشت. (دقت کنید که امکان انتقال از سایر ریجسترار ها به ریسلو وجود ندارد نه امکان انتقال دامنه ها از ریسلو به سایر ریجسترار ها.)

شرکت ریسلو (resello) در ایمیل‌های یادشده به تمام کاربران ایرانی خود هشدار داده است که از تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۱۷ (۲۷ تیر۱۳۹۶) در سیاست‌های جدید خود تغییراتی ایجاد کرده و محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی خود در نظر خواهد گرفت که عملا به منزله پایان فعالیت این شرکت پس از ۴ سال در بازار ایران خواهد بود.

 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
تحریم دامنه های بین المللی ایرانی در ریسلو (resello)
تسهیل گستر 16 شهریور 1396
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


۵ عامل تاثیر گذار در سرعت WiFi
تا حالا به این فکر کرده‌اید که چه چیزی اعصاب شما را بیش از هر چیز دیگری به‌هم می‌ریزد؟ شاید موارد زیادی در حال گذر از ذهن شما باشد ولی به عقیده خیلی از کاربران اینترنت هیچ چیزی بدتر از وای‌فای سرعت پایین وجود ندارد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو