امکانت طراحی سایت در تبریز

هر وب سایت با توجه به حوزه فعالیت خود نیاز به امکانات خاصی دارد. برای مثال امکان آزمون آنلاین در سایت های آموزشی و امکان فروش آنلاین در سایت های فروشگاهی از جمله این امکانات است.

هر وب سایت با توجه به حوزه فعالیت خود نیاز به امکانات خاصی دارد. برای مثال امکان آزمون آنلاین در سایت های آموزشی و امکان فروش آنلاین در سایت های فروشگاهی از جمله این امکانات است. کادر فنی تسهیل گستر با 21 سال سابقه و فعالیت در انواع سایت ها کاملا به امکانات مورد نیاز هر سایت آشنایی دارد. شما می توانید در یک جلسه مشاوره با کارشناسان این شرکت نیازها و انتظارات خود را بیان کنید.

علاوه بر امکانات خاص هر کسب و کار، امکانات و مشخصاتی در تمامی نمونه کارهای ما به خوبی انجام شده است که در ادامه به مواردی اشاره شده است.

1. طرح گرافیکی سایت:

اولین چیزی که هنگام ورود به سایت، مورد توجه قرار می گیرد طرح سایت است. طراحی سایت و رنگ های مورد استفاده اگر از اشکال مناسبی برخوردار نباشد می تواند موجب ترک سایت توسط کاربر شود. کارشناسان گرافیک ما با آشنایی به روانشناشی رنگ ها نمونه کار هایی با طراحی زیبا و منحصر بفرد طراحی کرده اند. برای اطلاعات بیشتر نمونه کارها را ببینید.

2. سرعت سایت:

کاربران اینترنت اکثرا برای باز شدن سایت صبر کافی را ندارند و به محض ورود به یک سایت در صورتی که زمان لود سایت بالا باشد یا به عبارتی سرعت سایت پایین باشد، آن را ترک می کنند و این مساله برای سایت شما مضر است زیرا نرخ پرش از سایت شما را افزایش می دهد. شرکت تسهیل گستر با بهینه سازی سایت و استفاده مناسب از کد ها و تصاویر از این کار جلوگیری می نماید.

3. امکانات:

ما به درستی نیازمندی های اصناف مختلف را تحلیل می کنیم و نیاز کاربران خود را تا حد ممکن بررسی می کنیم. در پکیج های طراحی سایت امکانات پایه ای تعبیه شده است که با توجه به خواست مشتری اضافه و یا کم می شود.

4. قیمت طراحی سایت:

شرکت تسهیل گستر برای رفاه حال مشتریان خود قیمت طراحی سایت خود را مناسب نموده تا افراد بسیاری بتواند به این کار اقدام کنند .همچنین این شرکت دارای پکیج های شیشه ای، برنزی، نقره ای، طلایی، نگین تا با توجه به نیاز و امکانات مورد نیاز مشتری طراحی سایت انجام شود.

با توجه به موارد بالا طراحی سایت در تبریز  برای کسب و کار از لزومات زمان حاضر می باشد.  به همین دلیل شما هم بهتر است به طراحی سایت در تبریز  اقدام نمایید. 

برای سفارش طراحی سایت در تبریز و دیگر شهرها کافی است با ما تماس بگیرید تا ضمن آشنایی با نمونه کارهای ما از یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره ببرید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
امکانت طراحی سایت در تبریز
تسهیل گستر 02 مرداد 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


مزایای طراحی سایت و بهینه سازی سایت
امروزه با پیشرفت تکنولوژی صاحبان کسب و کار به دنبال معرفی خود و افزایش درآمد از راه تبلیغات هستند. برای این کار نیز از روش های مختلف بهره می برند . طراحی سایت ، بنرهای تبلیغاتی ، آگهی های روزنامه ، رسانه های جمعی مانند تلویزیون و رادیو ، کاتالوگ ، تراکت و …. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو