دومین همایش حسابداری مدیریت شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد

دومین همایش بزرگ حسابداری مدیریت شمالغرب کشور در تالار شهریار دانشگاه آزاد تبریز برگزار گردید.

 دومین همایش بزرگ حسابداری مدیریت شمالغرب کشور در تالار شهریار دانشگاه آزاد تبریز برگزار گردید.

در این همایش یک روزه که با حضور جمعی از پیشکسوتان و دانشجویان رشته حسابداری و با سخنرانی اساتید برجسته این رشته برگزار گردید، مهندس علیرضا غضنفری مدیر عامل شرکت تسهیل گستر نیز در خصوص سیستم های مدیریت منابع سازمان (ERP) به ایراد سخنرانی پرداخت.

مدیر عامل شرکت تسهیل گستر با اشاره به اهمیت یکپارچه سازی فعالیت ها در سازمان، به ضعف بزرگ کسب و کارهای ایرانی در این زمینه اشاره کرد و افزود: یکی از ضعف های بزرگ و ساختاری که سازمان ها و کسب و کارهای ایران از آن رنج می برند، بحث عدم یکپارچه سازی فعالیت های سازمانی با یکدیگر است.

وی گفت: امکان مدیریت همه فعالیت های مدیریتی، حسابداری، انبارداری، اجرایی، منابع انسانی و حتی تجارت الکترونیکی از طریق یک سیستم، یکی از نیازمندی های اساسی در کسب و کارهای ایرانی است و در حال حاضر نیز این نیاز توسط شرکت های فناوری اطلاعات، به صورت کامل برطرف نمی شود.

مهندس علیرضا غضنفری در بخش دیگری از سخنرانی خود که به معرفی «سازمان یار» محصول جدید شرکت تسهل گستر اختصاص داشت افزود: شرکت تسهیل گستر با درک این ضعف بزرگ، اقدام به بومی سازی و توسعه نرم افزار قدرتمند Odoo ERP نمود و توانسته است آن را براساس نیازهای کسب و کارهای ایرانی توسعه دهد.

وی در پایان ضمن تشریح امکانات و قابلیت های سیستم سازمان یار، خاطر نشان ساخت: سیستم سازمان یار می تواند تمام فعالیت ها و فرآیندهای سازمانی را یکپارچه سازی نموده و باعث افزایش بهره وری در سازمان ها گردد.

لازم به ذکر است در این همایش یک روزه اساتید برجسته حسابداری از جمله دکتر امیر ابراهیم زاده عضو شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران، دکتر عزیز عالی ور و دکتر هنگامه مقدس پور در مضوعات مرتبط با حسابداری به ایراد سخنرانی پرداخته و نقطه نظرات خود را بیان کردند.


مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
دومین همایش حسابداری مدیریت شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد
تسهیل گستر 24 آذر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


دومین سمینار « حسابداری مدیریت » شمالغرب کشور در تبریز برگزار می شود
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو