همایش راهکارهای عملیاتی سیستم های یکپارچه (ERP)

همایش راهکارهای عملیاتی سیستم های ERP برای گذر از چالش های نوین کسب و کارها روز چهارشنبه 19 تیرماه برگزار شد.

در این همایش که با هدف معرفی سیستم های ERP به عنوان راهکار عملیاتی نوین برای چالش های کسب و کارها و با اجرای جناب آقای شعار برگزار شد، موضوعاتی مانند علت برگزاری این همایش که همان تئوری علمی ERP، بومی سازی آن و نیز اجرایی شدن ERP بود، مطرح شد. 

در ابتدای این همایش، مدیریت شرکت همراهان کارنو، خانم نسیم دوست سخنرانی کوتاهی در مورد علت و نحوه برگزاری این همایش و نیز عوامل همکاری کننده داشتند. ایشان همچنین علت پیوستن خود به سیستم ERP را ابراز داشته و دلیل تصمیم به برگزاری این همایش را اهمیت و ضرورت این سیستم در مدیریت کسب و کارها اعلام کردند. 

 در آخر، آقای مهندس علیرضا غضنفری، مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات تسهیل گستر، به عنوان  مجری تخصصی سیستم های ERP در استان و ارائه دهنده اولین نسخه بومی سازی شده سیستم ERP اودوو در کشور، در مورد این سیستم که به صورت یکپارچه توان مدیریت کل بدنه یک سازمان یا شرکت را دارد، سخنرانی نمودند. ایشان همچنین خاطر نشان کردند که این سیستم در حال حاضر سیستم مورد استفاده در خود شرکت تسهیل گستر می باشد. همچنین بیان کردند که تلاش بر این است تا با معرفی این سیستم به کسب و کارهای دیگر، راهکارهای عملیاتی برای یکپارچه سازی و مدیریت آسان مجموعه ها ارائه گردد.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
همایش راهکارهای عملیاتی سیستم های یکپارچه (ERP)
تسهیل گستر 23 تیر 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


دعوت به حضور در کارگاه راهکارهای عملیاتی سیستم یکپارچه (ERP) برای گذر از چالش های نوین کسب و کار
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو