جشن چلچله در شرکت تسهیل گستر برگزار شد

چلچله یکی از نمادهای نوروز، نماد عشق، ایثار، فداکاری و البته نماد تسهیل گستر است. در آستانه‌ی سال نو و با هدف احیای این نماد نوروز، جشنی در دفتر شرکت تسهیل گستر و با مشارکت گروه «کلاس پرنده» برگزار شد.

در ابتدای این جشن باشکوه که با حضور میهمانان و کارکنان تسهیل گستر و در فضایی صمیمی و شاد برگزار شد، مهندس علیرضا غضنفری مدیر عامل شرکت تسهیل گستر ضمن تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، نوروز را جشن ملی تمام ایرانیان، عامل پایدار هویت ملی، تداوم بخش فرهنگ ایرانیان و چلچله را پیام‌آور این روز بزرگ دانست.
از آنجا که چلچله علاوه بر نماد نوروز، نماد تسهیل گستر نیز می‌باشد، برگزاری جشن چلچله در تسهیل گستر به منظور احیای این نماد و اشاعه‌ی فرهنگ نوروز صورت گرفت.
در این جشن باشکوه برخی از مدعوین با ارائه‌ی آثار خود در زمینه‌ی شعر، عکس، فیلم، نقاشی، موسیقی و صنایع دستی و ... با موضوع چلچله به اجرای برنامه پرداختند و در پایان مراسم به آثار برتر، جوایزی از طرف شرکت تسهیل گستر اهدا شد.

 

   

 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
جشن چلچله در شرکت تسهیل گستر برگزار شد
تسهیل گستر 28 اسفند 1392
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


در شرکت تسهیل گستر؛ جشن «چلچله جان» به میزبانی «چلچله» برگزار می‌شود
نوروز یکی از جاودانه‌ترین و با شکوه‌ترین آیین‌های ملی ایرانیان است که متأسفانه نمادهای آن دیگر برای نسل جوان و نوجوان ایرانی، تازه‌گی گذشته را نداشته و کم‌کم جذابیت خود را از دست می‌دهد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو