خلق مزیت رقابتی با الکترونیکی کردن کسب و کار / خلق ارزش برای مشتری، رمز موفقیت 22 ساله مجموعه تسهیل گستر

موسس مجموعه تسهیل گستر در گفتگو با نصر:

خلق مزیت رقابتی با الکترونیکی کردن کسب و کار / خلق ارزش برای مشتری، رمز موفقیت 22 ساله مجموعه تسهیل گستر


نصر: موسس مجموعه تسهیل گستر با تاکید بر اینکه الکترونیکی شدن کسب و کار کمک می کند مدیران علمی تر رفتار می کنند، اذعان داشت: اینگونه شانس موفقیت آنها افزایش پیدا می کند، مزیت های رقابتی خلق می کند و با روش های بهینه اداره کسب و کار بیشتر آشنا می شوند.


برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید


به گزارش نصر،علیرضا غضنفری در حاشیه مراسم سالیانه مجموعه تسهیل گستر در گفتگو با نصر با اشاره به ثاتیرات الکترونیکی کردن کسب و کار در رشد و توسعه آنها، گفت: الکترونیکی بودن یک کسب و کار زمانی رویا تلقی می شد اما امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است، به حدی که اگر مشاغل در زمان مناسب و یا به شکل درست الکترونیکی  نشوند با شکست روبرو خواهند شد.

وی با بیان اینکه کسب و کارها در حالت عادی یک یا چند شعبه دارند اما با ارائه خدمات الکترونیکی می توانند چند صد شعبه در جای جای کشور داشته باشند، اظهار داشت: این امر باعث کاهش هزینه ، افزایش کیفیت، تعامل بیشتر با مشتری و ارتقا سطح خدمات کسب و کار می شود.


وی افزود:هرچه کیفیت ارائه خدمات  آنبالاتر برود و هزینه پایین تر بیاید ، ارزش انتقالی به مشتری بیشتر می شود و متقابلا درآمدزایی نیز افزایش می یابد.


موسس مجموعه تسهیل گستر با تاکید بر اینکه الکترونیکی شدن کسب و کار کمک می کند مدیران علمی تر رفتار می کنند، اذعان داشت: اینگونه شانس موفقیت آنها افزایش پیدا می کند، مزیت های رقابتی خلق می کند و با روش های بهینه اداره کسب و کار بیشتر آشنا می شوند.


وی ادامه داد: تحقیقات نشان داده است، در چند سال آینده بیش از 60 درصد از کسب و کارهای سنتی از بین می رود چراکه دنیای فناوری اطلاعات انقلابی بزرگی را به وجود آورده است، انقلاب اطلاعاتی انقلابی است که میزان اثر گذاری آن خیلی بیشتر از اثرگذاری انقلاب های صنعتی و... است.


وی اضافه کرد: اگر مدیران کسب و کارها همه اجزای سازمان را یک پارچه در بیاورند ،ارزش بالایی را خلق می کنند.




وی با اشاره به اینکه با توجه به تکنولوژی روزی که در این نرم افزار استفاده شده است و سادگی استفاده تحول ایجاد می شود، اظهار داشت:بزرگترین اثر آن به مقصد رسیدن کسب و کارهایی خواهد بود که از آن استفاده خواهند کرد .


غضنفری با تاکید بر اینکه مدیریت و پشتیبانی کسب و کار است که آن را به سوی موفقیت هدایت می کند، اذعان داشت:ما زیر ساخت الکترونیکی کسب و کارها را فراهم می کنیم پشتیبانی لازم را در اختیار قرار می دهیم و تبلیغات و بازاریابی لازم را انجام می دهیم.


وی با بیان اینکه مجموعه تسهیل گستر کار خود را با ساخت وب سایت آغاز کرد و امروز 22 سال از عمر آن می گذرد، گفت:در طول این سال ها نسبت به نیاز مشتری به سمت سایت های داینامیک و پویا حرکت کردیم و سپس به سمت سایت های تبادلی و پرداخت های تحت وب پیش رفتیم.


وی افزود: سپس برای ارتقا نرم افزارهای الکترونیکی به دنبال سیستمی رفتیم که تمام اجزای سازمان را به صورت یکپارچه در بیاورد، کار سختی بود و باید با یک شرکت بین المللی ارتباط برقرار می کردیم و در نهایت یک نرم افزار در این حوزه را بومی سازی کردیم تا ایرانی هم بتوانند از آن بهرمند شود.


وی ادامه داد:در جشن 22 سالگی تسهیل گستر نیز از نسخه پایدار این نرم افزار رونمایی کردیم .


موسس مجموعه تسهیل گستر مهمترین عامل موفقیت تسهیل گستر را تمرکز روی خلق ارزش برای مشتری دانست و گفت:درک درستی از کیفیت خوب  داشتیم و آن را با قیمت مناسب به مشتری ارائه دادیم،تیم تسهیل گستر نیز سرمایه بزرگ این مجموعه است و پایداری در رسالتی که به عنوان هدف مشخص کرده بودیم ما را پا بر جا نگه داشت.


این گزارش می افزاید، مراسم سالیانه مجموعه تسهیل گستر همزمان با جشن 22 سالگی این مجوعه با حضور عوامل این مجموعه،مشتریان و متخصصان برگزار شد.
منبع: نصر نیوز

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
خلق مزیت رقابتی با الکترونیکی کردن کسب و کار / خلق ارزش برای مشتری، رمز موفقیت 22 ساله مجموعه تسهیل گستر
تسهیل گستر 20 شهریور 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


همایش سالیانه شرکت تسهیل گستر همزمان با  22 سالگی این شرکت برگزار شد
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو