چلچله سمبل تسهیل گستر شد

سالها بود در این فکر بودیم که حیوان یا شیئی را به عنوان نماد تسهیل گستر انتخاب کنیم، پیشنهادهای بسیار زیادی دریافت شد تا نهایتا قرعه به نام پرستوی زیبای عاشق فهیم افتاد.

سالها بود در این فکر بودیم که حیوان یا شیئی را به عنوان نماد تسهیل گستر انتخاب کنیم، پیشنهادهای بسیار زیادی دریافت شد تا نهایتا قرعه به نام چلچله زیبای عاشق فهیم افتاد.

او نوید بهار می دهد و سمبل خبرهای خوش و رورزهای گرم و شاد زندگی است او نماد عشق است و محبت، تا به ما بگوید همواره حامل خبرهایی خوش برای مشتریانمان، کارکنانمان و همه مخاطبانی که با ما در ارتباط هستند باشیم و به تک تک آنها عشق بورزیم.

این پرنده سمبل فهم است و ایثار، تا خرد و اندیشه را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

چلچله محبوب است و مردم دوستش دارند و در دل‌ها جا دارد تا به ما یادآور شود که رفتارهایمان را به گونه‌ای پیش ببریم که دلها را تسخیر کنیم.

او به جهت مسافرتهای طولانی مخزن تجربه است و دانایی و ما را مکلف می‌کند همچون او علم و تکنولوژی و دانایی را از آنسوی مزرها برای ایرانمان به ارمغان بیاوریم.

سالانه 17 هزار کیلومتر را می‌پیماید و جزو سریع‌ترین پرندگان دنیاست و نمادی از خستگی ناپذیری است تا باز به گروه ما یادآور شود که برای کمک حداکثری به مشتریانمان همه سختی‌ها را به جان خواهیم خرید و در رشد و پیشرفت پیشتاز خواهیم بود.

او بخشی از زندگی ما شد و تا زمانی که تسهیل گستر زنده است در خانواده ما و در کنار ما زندگی خواهد کرد و حامل بسیاری از پیام‌های ما به شما خواهد بود، کاراکتر تسهیل گستر از این پرنده ساخته خواهد شد، امیدواریم شما نیز همچون ما بتوانید با این پرنده سرتاسر زیبایی ارتباطی صمیمی برقرار کنید.


مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چلچله سمبل تسهیل گستر شد
تسهیل گستر 30 مهر 1392
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


رخداد منطقه ای تسهیل تجارت و کسب و کار الکترونیکی
دومین همایش بین المللی تسهیل تجارت و کسب و کار الکترونیکی موسوم به REFACT از 9 الی 11 مهرماه برگزار می گردد. در این همایش که با مشارکت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان صنعت معادن و تجارت و ... برگزار می شود، مهندس علیرضا غضنفری مدیر عامل تسهیل گستر نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو