۱۸ مهر همایش کسب و کار الکترونیکی تسهیل گستر برگزار می‌شود

تعویق تاریخ برگزاری همایش کسب و کار الکترونیکی تسهیل گستر فرصتی برای حضور پربارتر

طبق روال همه ساله‌ای که در شهریورماه، مصادف با سالروز تاسیس شرکت تسهیل گستر به همراه همگان انتظارش را می‌کشیدیم تا پذیرای قدوم و کانون توجه عزیزان چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت آنلاین باشیم. امسال نیز خادمان شما در تسهیل گستر، برنامه‌های مفصلی را برای همایش کسب و کار الکترونیکی در تاریخ 28 شهریور تدارک دیده بودند. لذا با فرا رسیدن بیست و ششمین سالروز تاسیس تسهیل گستر در نظر داشتیم، برنامه‌های متمایزی را در همایش امسال، در معرض دید شما عزیزان قرار دهیم. تفاوت‌های امسال از این‌جهت همایش ما را متمایز می‌کرد که با توجه به تغییرات عمده‌ای که در نرم‌افزار ERP سازمان یار و بومی سازی‌های گسترده شامل بهبود عملکرد بسیاری از ماژول‌های سازمان یار، گسترش فعالیت‌های داخلی، واحدهای جدید و گسترش فعالیت‌های تسهیل گستر به نمایندگی‌های سراسر کشور و مهمتر از همه تکمیل فرایند استقرار و برآورد قیمت و فروش آنلاین از طریق وب‌سایت و راه‌اندازی ماژول سامانه مودیان داشته‌ایم، همه و همه مواردی بودند که علاقه‌مند بودیم و هستیم تا در همایش امسال در معرض دید عزیزان‌مان قرار دهیم. در خصوص آن به بحث بنشینیم و پذیرای دیدگاه‌ها و انتقادهای شما برای توسعه آینده بستر ERP خودتان باشیم زیرا همواره این حس را نسبت به مخاطبانمان داشته‌ایم که رکن کلیدی از سازمان مخاطبانمان یعنی جریان امن داده‌ها و اطلاعات را پشتیبانی می‌کنیم و محصولی را برای عزیزانمان تهیه و عرضه می‌نماییم که در آینده توسعه و موفقیت شرکتها نقش حیاتی دارد. با تمام وجود مسئولیت این نقش کلیدی را درک کرده و می‌پذیریم، بنابراین تمام گامهای‌مان را براساس انتقال این حس شریف و مقدس به مخاطبانمان تنظیم کرده‌ایم، و در قدم‌به‌قدم این مسیر مراقبیم که بهترین کیفیت را در اختیار مخاطبان‌مان قرار بدهیم و در حد بضاعت‌های فنی موجود از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده‌ایم.

همین‌طور با رجوع به ارزش‌های مجموعه‌مان در احترام به مخاطبان عزیز، که بر اساس سال‌ها تجربه در این صنعت بدست آمده است. بسیار محتاط هستیم که در همایش‌هایی از این دست، بتوانیم بهترین ارائه را در خدمت عزیزان و مخاطبان محترم باشیم. همانگونه که گفته شد همکاران ما در این مدت ارزنده‌ترین تلاش‌های خود را بر تولید بهترین محتوا معطوف داشته‌اند اما بر این باور هستیم که اگر اهمیت بستر و کیفیت ارائه بیشتر از محتوای آن نباشد، کمتر از آن هم نیست، از این‌رو ما نیز به نگرانی‌هایی که در سطح جامعه نسبت به محدودیت‌های احتمالی ارائه خدمات در بستر اینترنت در روزهای آینده گسترده شده است، احترام می‌گذاریم. نگرانی ما نیز از این بابت است که نتوانیم محتوای ارزنده‌ای که توسط خادمان شما در این مجموعه فرآهم آمده است را بواسطه محدودیت احتمالی به درستی به شما عزیزان منتقل کنیم و با احترام فراوان به این نگرانی‌ها و با وسواس بسیار زیاد و دریافت راهنمایی، تاریخ همایش کسب و کار الکترونیکی و جشن بیست و ششمین سالگرد تاسیس شرکت تسهیل گستر را به تاریخ ۱۸ مهر ماه جاری انتقال دادیم. امید است با این تغییر در تاریخ برگزاری همایش و فرصت چند روزه‌ای که از این‌گذر در اختیار ما قرار گرفته است بتوانیم در تاریخ قید شده محتوایی درخور ارزش شما بزرگواران را خدمتتان ارائه دهیم. و با دستی پر همایش بیست و ششمین سالگرد تاسیس شرکت تسهیل گستر را به نظاره بنشینیم.


اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
۱۸ مهر همایش کسب و کار الکترونیکی تسهیل گستر برگزار می‌شود
تسهیل گستر, سیدمحمدصادق بلورچیان 21 شهریور 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


شرکت تسهیل گستر همزمان با سالگرد ۲۶ سالگی خود، همایش کسب و کار الکترونیکی برگزار می‌کند
معرفی تحولات کسب و کارهای الکترونیکی و رونمایی از آخرین دستاوردهای شرکت تسهیل گستر و Odoo ERP
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو