طراحی سایت با سایت یار

جوملا ( Joomla ) ( سایت یار ) یکی از سیستم بسیار توانمند مدیریت محتوای در طراحی سایت به شمار می‌ رود. امکانات جوملا برای طراحی سایت‌ هایی در ابعاد متوسط و متمایل به بزرگ مناسب است. پورتال‌ های سازمانی، سایت‌ های شرکتی، سایت‌ های پزشکی و سایت ‌های خبری از گزینه ‌هایی هستند که می ‌توانند با جوملا طراحی و پیاده ‌سازی شوند.

طراحی سایت در تبریز با جوملا

یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت با جوملا، داشتن امکانات قابل توجه برای تعیین سطوح دسترسی است که می‌ تواند در نیازهای سازمانی برای تعریف سطح قابلیت‌ های موجود برای هر کدام از کاربران مورد استفاده قرار بگیرد. در نسخه های جدید جوملا مدیریت دسترسی‌ ها بیش از پیش گسترش یافته و امکان تعیین دسترسی‌  های مدیران نیز تغییرات قابل توجهی یافته است. شرکت تسهیل گستر برای ارائه خدمات بهتر با بهره گیری از سیستم مدیریت محتوای جوملا اقدام به خلق سیستم مدیریت محتوای سایت های سایت یار در پاسخ به نیازهای مشتریان ایرانی کرده است.

امکانات سایت یار

سایت یار محیط مدیریتی بسیار پیشرفته با امکانات بسیار متنوعی را در اختیار مصرف‌ کننده قرار می‌دهد. امکان ایجاد صفحات جدید، منوهای جدید و ویرایش و تغییر نمای اصلی سایت از امکانات بخش مدیریت سایت یار هستند.

امکانات طراحی سایت با سایت یار

سایت یار برای ایجاد صفحه‌ ی اصلی سایت از مفاهیمی به نام کامپوننت و ماژول استفاده می‌کند. کامپوننت هسته ‌ی مرکزی هر صفحه است که محتوای اصلی هر صفحه را تشکیل می‌ دهد و ماژول امکانات اضافی است که در حاشیه‌ ی موضوع اصلی قرار می ‌گیرند. امکان تغییر دادن کامپوننت‌ ها و ماژول‌ ها در محیط مدیریت سایت یار در کنار قابلیت تعیین دسترسی برای هر بخش، از ویژگی‌ های بسیار مفید سایت یار است که سبب شده بسیاری از کاربران آن را به عنوان ابزاری برای توسعه‌ ی وب سایت‌ های خود برگزینند.

به روزرسانی سایت یار

سایت یار به صورت منظم به ‌روزرسانی می‌ شود. به روزرسانی سایت ‌های طراحی شده با سایت یار و همچنین افزونه‌ های موجود در آن به سادگی در بخش مدیریت و با انجام چند کلیک به انجام می ‌رسد. در به روزرسانی ‌های جدید اشکال‌ های گذشته برطرف می‌ شوند و امکانات جدیدی به سیستم افزوده می‌ شود.

طراحی سایت چند زبانه با سایت یار

در صورت نیاز به سایت‌ هایی چند زبانه طراحی سایت با سایت یار از گزینه‌های مناسب به شمار می‌ رود. مطالب، ماژول‌ها، منوها و بسیاری دیگر از بخش‌های سایت یار قابلیت سفارشی سازی برای زبان‌ های متعدد را دارا می ‌باشند. سایت یار همچنین امکان تغییر نشانی زبان‌ های مختلف را دارا است و به همین دلیل گزینه‌ ای خوب در هنگام ایجاد سایت‌ های دو و چند زبانه به شمار می ‌رود.

سایت‌های چند زبانه با سایت یار در بخش محتوا، گزینه‌هایی در اختیار کاربر قرار می‌دهند که تعیین می‌کند مطالب جدید به زبانی خاص یا برای تمامی زبان‌ها در دسترس باشند.

سئو سایت یار

سایت یار امکاناتی پیش ‌فرض برای دستیابی به سئو یا بهینه‌ سازی موتورهای جستجو در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. به ویژه افزونه‌ی K2 ویژگی‌های مفیدی در ایجاد صفحاتی با اصول سئو در خود جای داده است. علاوه بر این، موارد دیگری نیز برای بهبود وضعیت سئو سایت‌های طراحی شده با سایت یار وجود دارند که برای بهبود وضعیت سئو سایت سایت یاری قابل استفاده هستند.

امنیت سایت یار

سایت یار و به ویژه برخی افزونه‌ های آن که توسط توسعه‌ دهندگان دیگر ایجاد شده‌اند، در گذر زمان آسیب‌ پذیری‌ های متعددی را تجربه کرده است. در حال حاضر با گذشته زمان و برطرف شدن بسیاری از این آسیب‌ پذیری‌ ها، هم‌ اکنون سایت یار از امنیت خوبی برخوردار است. تضمین امنیت کافی در طراحی سایت‌ های سایت یاری به تخصص توسعه ‌دهندگان، افزونه‌ های استفاده شده، استفاده از روش‌ های حفاظتی علاوه بر امکانات پیش‌ فرض و همچنین به ‌روزرسانی مداوم از نکاتی است که می ‌تواند یک سایت سایت یاری با امنیت قابل قبول را در دسترس کاربران قرار دهد.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
طراحی سایت با سایت یار
تسهیل گستر 29 اردیبهشت 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


نخستین رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی در تبریز برگزار شد
نخستین رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی با استقبال پرشور علاقه مندان و فعالان حوزه IT و با حضور مدیران استارت آپ های موفق ایران و تبریز در سالن همایش های استاندارد تبریز برگزار شد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو