سایت یار و ارتباط آن با سایر سیستم ها

 سایت یار به دلیل گستردگی استفاده و قدمتی که دارد، ارتباط خوبی با بسیاری از سیستم‌های موجود دارد. طراحی فروشگاه اینترنتی، انجمن‌های گفتگو، پشتیبانی آنلاین، تیکتینگ و بسیاری از سیستم‌های دیگر.


همچنین همان گونه که گفته شد، برای بسیاری از کاربردهای متداول شخصی و سازمانی، افزونه‌های توسعه پیدا کرده‌اند که نیازهای موجود را در هسته‌ی سایت یار ادغام می‌کنند و نیازها با استفاده از افزونه‌های داخلی سایت یار به آسانی برطرف می‌شوند.


طراحی سایت سایت یار تا حد زیادی تضمین می‌کند که برقراری ارتباط با سایر سیستم‌ها یا با استفاده از افزونه‌های از پیش آماده یا با برنامه ‌نویسی افزونه‌های جدید به صورت سفارشی، امکان‌ پذیر خواهد بود.


طراحی فروشگاه اینترنتی با سایت یار

چند افزونه ‌ی مختلف برای طراحی فروشگاه اینترنتی با سایت یار وجود دارند. با این حال به دلیل عملکرد نه چندان مناسب این افزونه‌ها، استفاده از آن توصیه نمی‌شود. در هنگام ایجاد سایت‌هایی که می‌بایست امکانات فروشگاهی داشته باشند، استفاده از سیستم‌های مشابه مانند ووکامرس یا سیستم‌هایی که فروشگاه هسته‌ی مرکزی آن است مانند مجنتو گزینه‌ ی بهتری هست. همچنین امکان طراحی فروشگاه‌های سفارشی بسته به نیازهای موجود فراهم است.


سایت یار برای چه کاربردهایی مناسب است؟

ارائه یک پاسخ جامع برای این پرسش ممکن نیست. با این حال در هنگام طراحی سایت هایی که بخش‌های زیادی دارند و کاربران زیادی نیز بنا است در آن به فعالیت بپردازند مانند سایت‌های شرکتی و طراحی پورتال‌های سازمانی سایت یار گزینه‌ ای مناسب است. سایت یار در بخش مدیریت دسترسی ‌ها سیستم قدرتمندی دارد و در هنگام مواجهه با حجم زیاد کاربران، قابلیت‌های مفیدی را در اختیار مدیران سایت قرار می‌دهد.


پورتال طراحی سایت با سایت یار برای ایجاد سایت‌های دو زبانه و چند زبانه گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود.

انتخاب صحیح و با خطای کم در بسیاری موارد نیازمند تجربه و دانش است. برای انتخاب صحیح با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تسهیل گستر، با در اختیار داشتن تجربه‌ی پیاده‌سازی انواع سایت‌ ها با  CMSهای گوناگون، مشاوری خبره برای شما خواهند بود.


طراحی قالب اختصاصی سایت یار

سیستم‌های مدیریت محتوا دارای تعداد زیادی قالب‌های آماده نیز هستند که می‌توانند سرعت ایجاد یک سایت را به بیشترین حد ممکن برسانند. ولی از طرف دیگر معایبی را با خود به همراه دارند. کاهش سرعت و اثر منفی روی سئو سایت مهم‌ ترین عیب قالب‌های آماده در طراحی سایت هستند. علاوه بر این قالب‌های آماده به سختی قابل تغییر هستند و سفارشی‌سازی آن‌ها با نیازها زمان‌ بر و دشوار است. تسهیل گستر برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن به ویژه در سئو سایت، قالب‌های سفارشی و اختصاصی را برای مشتریان آماده می‌کند.


پشتیبانی سایت سایت یار

به دلایل مختلف ممکن است سایت خود را با استفاده از سایت یار در گذشته طراحی کرده باشید و برای پشتیبانی، نگهداری، به‌ روزرسانی و توسعه‌ی آن نیازمند متخصصین این سیستم مدیریت محتوا باشید. تسهیل گستر آمادگی دارد این خدمات را با کیفیت مطلب و قیمت منصفانه به شما ارائه نماید.


برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب «پشتیبانی سایت سایت یار » را مطالعه فرمایید.


هزینه طراحی سایت با سایت یار

طراحی سایت با سایت یار و سایر سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و دروپال در مقایسه با طراحی سایت اختصاصی و سفارشی هزینه‌های کمتری دارد. به دلیل اینکه بسیاری از عملکردهای مورد نیاز در سایت‌های شرکتی و شخصی از قبل در سایت یار نوشته شده است، زمان آماده‌سازی سایت با این سیستم کمتر و در نتیجه هزینه‌ی آن نیز کمتر است. برای برآورد دقیق هزینه طراحی سایت در تبریز با سایت یار لازم است تا نیازمندی‌ های پروژه مشخص شود و پس از برآورد زمان مورد نیاز، هزینه قابل محاسبه خواهد بود.


سفارش طراحی سایت با سایت یار

اگر قصد دارید سایتی جدید را با سایت یار پیاده‌سازی نمایید یا سایت قدیمی شما که با سایت یار طراحی شده است به بازسازی و بهینه‌سازی نیاز دارد هم اکنون با ما تماس بگیرید.

 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
سایت یار و ارتباط آن با سایر سیستم ها
تسهیل گستر 08 خرداد 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


طراحی سایت با سایت یار
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو