تجارت الکترونیکی

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services

Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

«حالت ایجاد گونه ها» در مشخصه

بسته

سوال بسته شده است به دلیل: پست واقعی نیست

توسط
محتوا تسهیل گستر
در 1400/01/22

هنگام ایجاد مشخصه، گزینه «حالت ایجاد گونه ها» چه کاربردی دارد؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم که «گونه» چیست:

فرض کنید شما در فروشگاه اینترنتی، میخواهید یک کفش را به فروش برسانید. این کفش سایز ها و رنگ های مختلف دارد و لازم است مشتری هنگام افزودن به سبد خرید، سایز و رنگ مورد نظر را انتخاب کند. «کفش سایز 40 به رنگ مشکی» یک گونه از این محصول است. 


اکنون شما میخواهید مشخصه «رنگ» را، ایجاد کنید. برای اینکه مشتری گونه های مختلف از رنگ را انتخاب کند لازم است حالت ایجاد گونه ها را «فوری» انتخاب کنید. 

اکنون میخواهید مشخصه ی «جنس» را برای این کفش ایجاد کنید. با توجه به اینکه کفش فقط یک جنس خاص (مثلا چرم) دارد و لازم نیست هنگام افزودن به سبد خرید توسط مشتری انتخاب شود، لذا حالت ایجاد گونه ها را «هرگز» انتخاب کنید. 


تصاویر پیوستی توضیحات ارائه شده را بطور واضحتری ارائه می دهد.






تصویر پروفایل
انصراف