سامانه پشتیبانی

بر بستر نرم افزار سازمان یار (نسخه بومی سازی شده Odoo ERP)، کسب و کار الکترونیکی جامع و یکپارچه متناسب با نیاز شما را ایجاد می کنیم.

0

نحوه پرسش مسائل و سوالات از طریق وب سایت

تصویر پروفایل
محسن صفائی

 چگونه کاربران می توانند مسائل و سوالات را از طریق وب سایت به تیم پشتیبانی ارائه دهند؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
تصویر پروفایل
زهرا عباسی
بهترین پاسخ

ابتدا از طریق ماژول سامانه پشتیبانی> پیکربندی> تیم های پشتیبانی، با کلیک بر روی دکمه "برو به وب سایت"، فرم تیم پشتیبانی را در وب سایت منتشر کنید تا تیکت ها به فرم آنلاین ارسال شوند. با کلیک بر روی دکمه "برو به وب سایت" به فرم تیکت هدایت خواهید شد. مشتریان می توانند با پر کردن فیلدهای مربوطه، تیکت خود را از طریق وب سایت ارسال کنند.




 هنگامی که مشتری فرم را ارسال کرد، تیکت در ماژول سامانه ایجاد خواهد شد:


منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی:
 
تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سوال و یا پاسخ نظر بدهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سوال را دوبار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سوال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو