چگونه کاربران می توانند مسائل و سوالات را از طریق وب سایت به تیم پشتیبانی ارائه دهند؟
0
1 پاسخ
بهترین پاسخ
ابتدا از طریق ماژول سامانه پشتیبانی> پیکربندی> تیم های پشتیبانی، با کلیک بر روی دکمه "برو به وب سایت"، فرم تیم پشتیبانی را در وب سایت منتشر کنید تا تیکت ها به فرم آنلاین ارسال شوند. با کلیک بر روی دکمه "برو به وب سایت" به فرم تیکت هدایت خواهید شد. مشتریان می توانند با پر کردن فیلدهای مربوطه، تیکت خود را از طریق وب سایت ارسال کنند.
هنگامی که مشتری فرم را ارسال کرد، تیکت در ماژول سامانه ایجاد خواهد شد:
منابع آموزشی مرتبط با این دسته بندی: