ده مورد از محبوب ترین وب سایت ها و مزایای آن ها

بسیاری از افراد و صاحبان کسب و کارها نمی دانند چه نوع وب سایتی برای محصولات و خدمات خود باید سفارش دهند. به همین دلیل به شرح انواع سایت ها می پردازیم:

  • سایت های استاتیک

  • وب سایت پویا  

10 نوع محبوب وب سایت ها

وب سایت های تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیکی یک نوع مورد علاقه یک وب سایت در سطح جهانی به علت ماهیت بازاریابی آن است. خریداران با فروشندگان ملاقات می کنند و معاملات مانند سفارش، پرداخت و حمل و نقل به علت سیستم مدیریت محتوا به صورت آنلاین امکان پذیر است. یک وب سایت تجارت الکترونیک حاوی منطقه فروش منطقه، منطقه محصولات و فرآیند ورود و خروج مشتری است. از طراحی سایت فروشگاهی که توسط شرکت تسهیل گستر طراحی شده اند، دیدن کنید.

 

وب سایت های شخصی

این سایت ها برای افرادی که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و عکس با دوستان خود تمایل دارند، ایده آل هستند. این نوع وب سایت ها برای برندسازی شخصی مناسب هستند.

 

سایت های سیاسی

این سایت ها اطلاعات سیاسی مانند اطلاعات کمپین، اطلاعات کاندید، اخبار سیاسی، وبلاگ ها و غیره را ارائه می دهند. آنها به ارائه اطلاعات دست اول به شهروندان بالقوه در مورد سیاستمداران خود کمک می کنند.

 

وب سایت های خبری

این سایت ها آخرین اخبار را در زمینه سرگرمی، آب و هوا و ورزش می دهند. آنها اخبار جدید، به روز رسانی اخبار مربوط به کشور / جهان و اخبار جهانی را ارائه می دهند.

 

وب سایت های شرکتی

سایت های کسب و کار اطلاعاتی را در مورد یک شرکت خاص به عموم ارائه می دهند. این یک راه عالی برای یک شرکت برای نشان دادن محصولات و خدمات خود به مشتریان جدید و همچنین به روز رسانی مشتریان موجود در هر سرویس یا تغییرات محصول یا پیشرفت است.

 

وب سایت های SME

شرکت های کوچک و متوسط تمرکز خود را بر روی بازاریابی آنلاین افزایش داده اند، و به همین دلیل سایت های SME ها از نظر هزینه های میزبانی ارزان تر نسبت به سایت های شرکت های بزرگ، ایده آل هستند. کارآفرینان باید سایت خود را به راحتی حرکت دهند، مشتریان را درگیر کنند، توضیحات کامل محصول ارائه دهند، و یک نقطه محتوا داشته باشند. این تضمین می کند که مصرف کنندگان بیشتر می توانند از اطلاعات کامل کسب و کار در فضای کوچک آنلاین استفاده کنند.

 

وب سایت های مشاوره

درست همانطور که از نامش بر می آید، سایت های مشاوره به ویژه برای ارائه اطلاعات مشورتی در مورد موضوعات خاص طراحی شده است. مشتری اطلاعاتی در مورد چگونگی حل برخی مسائل و پرسش های کلی درباره همه چیز در زندگی می دهد.

 

وب سایت پرداخت آنلاین

مشتریان به دلیل افزایش تقاضای معاملات در دنیای کنونی ترجیح می دهند پرداخت های آنلاین را انجام دهند و بنابراین یک سایت که می تواند شامل خدمات پرداخت باشد، ترجیح داده می شود. با ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین قابل اعتماد (PSP)، مشتریان می توانند با پرداخت آنلاین از طریق انتقال بانکی، کارت های اعتباری و سفارشات در زمان واقعی پول پرداخت کنند. این سیستم تضمین می کند تا مشتریان تنها برای پست های آنلاین پرداخت، بدون نیاز به اتهامات پنهانی، به ویژه با انجام معاملات بین المللی تراکنش را انجان دهند.

 

وب سایت های نویسندگان

این نوع سایت ها، سایت هایی هستند که شامل یک بیوگرافی، گزیده ای، فهرست کارهای منتشر شده، پیوندهایی به نشریات نویسندگان و غیره هستند. با یک سایت نویسنده، افراد مبتنی بر حضور رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و وبلاگ ها را دنبال می کنید. این باعث افزایش بازاریابی نشریات آتی شما می شود.

 

وب سایت های شبکه های اجتماعی

این سایت های محبوب در ده سال گذشته افزایش یافته است. آنها به ایجاد ارتباط بین افراد کمک می کنند که مردم بتوانند ایده ها، عکس ها و رویدادها را به اشتراک بگذارند. مردم به طور اجتماعی از این طریق به نام رسانه های اجتماعی تعامل دارند. این سایت ها عبارتند از facebook.com، linkedin.com و ... می باشند، سایت های به اشتراک گذاری عکس مانند picasa.com نیز تحت این رده وب سایت قرار می گیرند.

 

نتیجه

سفارش طراحی سایت آسان است،اما با فرد یا سازمان مناسب برای شما طراحی کند؛ شما می توانید با فروش ایده های کسب و کار خود به موفقیت بیشتری دست یابید. انواع بسیاری از وب سایت های دیگر مانند وب سایت های دایرکتوری، وب سایت های دستگاه های تلفن همراه و وب سایت های اطلاعاتی وجود دارد.سایت های وبلاگ نویسی نوع فعلی سایت هستند که رواج دارند. وبلاگ ها، هم به علت نیاز به شیوه زندگی بازاریابی آنلاین، به عنوان وبلاگ شناخته شده است.

شرکت تسهیل گستر به عنوان قدیمی ترین و پر سابقه ترین شرکت در زمینه طراحی سایت در شمال غرب کشور (طراحی سایت در تبریز)می تواند مشاور خوبی برای تصمیم گیری شما در انتخاب وب سایت مورد نظرتان باشد.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ده مورد از محبوب ترین وب سایت ها و مزایای آن ها
تسهیل گستر 26 شهریور 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


دو میلیارد دیوایس ios در جهان فعال است
اپل در رویداد خود خبر از فعال بودن ۲ میلیارد دیوایس IOS در سراسر جهان خبر داده است. این درحالیست که هنوز به پایان سال ۲۰۱۸ نرسیده‌ایم و این تعداد تا پایان سال بیشتر نیز خواهد شد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو