راهکارهای کمکی شرکت تسهیل گستر به کسب و کارها در شرایط کرونا

در دورانی به سر می بریم که کرونا همچون شوکی ناگهانی بر کل جهان وارد شده و تمام فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را منجمد کرد.

 

در دورانی به سر می بریم که کرونا همچون شوکی ناگهانی بر کل جهان وارد شده و تمام فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را منجمد کرد. هم اکنون در مرحله گذر و اعمال یکسری تغییرات اساسی، از این بحران هستیم و تمامی سازمان ها و کسب و کار ها در حال وفق دادن فعالیت های خود با وضعیت حاکم بر جامعه هستند.

سازمانی در این شرایط می تواند به بقای خود ادامه دهد که خود را با تغییرات موجود در جامعه تطبیق دهد و روش های خود را مطابق با آن به روز کند. با کمی حواس جمع و تمرکز در وضعیت فعلی، می بینیم که ارتباطات فیزیکی و اجتماعی به حداقل خود رسیده، قدرت خرید در افراد کم تر شده و منابع موجود کمتر شده و اکثریت جامعه در پی رفع نیاز های اساسی خود هستند. بنابراین مخاطبین تمامی کسب و کارها، رفتاری محتاطانه تر و دقیق تر از پیش را دارند که همین تغییرات رفتار مصرف کنندگان و تامین کنندگان، باعث حذف شدن بسیاری از کسب کارهای خرد شده است و سایرین که در برابر این تغییرات هنوز عکس العملی نشان نداده و یا در برابر تغییر مقاومت می کنند خواه ناخواه به زودی این تغییرات آن ها را حذف خواهد کرد.

در این میان کسب و کارها در سه حالت به سر می برند یا تعطیل کرده اند و نمی دانند تا کی این تعطیلی ادامه خواهد داشت، یا همچنان این بحران را نادیده گرفته اند و در حال ادامه فعالیت خود هستند، هرچند مراجعه ارباب رجوع هم به آن ها کم شده است، و یا خود را با تغییر موجود وفق داده و تغییراتی در عملکرد و فعالیت خود ایجاد کرده اند، تغییراتی به ظاهر موقتی که شاید در ادامه همیشگی شوند و آینده اشتغال را دگرگون کنند.

شما و سازمانتان در کدام گروه هستید؟ آیا آماده ادامه مسیر با قدرتی بیشتر هستید یا سرنوشت سازمان خود را به دست روزگار و وضعیت ناپایدار فعلی سپرده اید؟ 

صد البته که سازمان های هوشمند و مدیران خبره قدرت تشخیص این تغییر و لازمه سازگاری خود با آن را دارند. باید سازمان به درجه ای از هوشمندی و تداوم و قدرت برسد که احتمالات را به حداقل برساند. 

 تسهیل گستر در پی تلاش چندین دهه ای خود با کمک نرم افزار قدرتمند Odoo ERP در پاسخ به نیاز کسب و کارهای ایرانی نرم افزار یکپارچه مدیریت کسب و کار سازمان یار را عرضه کرده است که  مسیری را پیش روی شما قرار می دهد تا فارغ از مکان و زمان بتوانید سازمان و فعالیت های آن را بدون وقفه پیش بیرید و با کارکنان و مشتریان و مخاطبانتان در یک محل واحد، در شرکتی مجازی دور هم باشید و با دور کاری، فعالیت های کسب و کار خود را با کیفیت و بهره وری بالا هدایت کنید.


با توجه به محدودیت های سفر، امکان برگزاری جلسات آنلاین و ارتباط با شعب خود در استان ها و کشورهای دیگر و پیگیری موارد مشتریان تان به آسانی در بستر سازمان یار مهیاست. این فعالیت های سازمانی می تواند شامل تولید، انبارداری، هماهنگی حمل و نقل، مدیریت ارتباط با مشتری، آموزش مجازی، رزرو آنلاین و ... باشد. 


شرکت تسهیل گستر خوشبختانه از پیشتر ها به فکر الکترونیکی سازی کسب و کار ها بوده، در واقع ما سال هاست که شعار"کسب و کار شما را درست الکترونیکی می کنیم" را دنبال می کنیم تا بستری به مشتریانمان اراِئه دهیم که تحت آن بتوانند هزینه فعالیت های خود را به حداقل برسانند و بتوانند در هر ساعت از روز و در هر مکان جغرافیایی که هستند به سازمان خود دسترسی داشته باشند. در واقع تکنولوژیِ فارغ از محدودیت زمان و مکان. 


با شروع کرونا بابت پیشبرد فعالیت هایمان مشکلی نداشتیم و همکارانمان در تسهیل گستر توانستند در بستر سازمان یار، بدون نیاز به حضور در شرکت و یا ارتباطات چهره به چهره، فعالیت و وظایف خود را انجام دهند. 

 به منظور کمک به اقتصاد کشور و برای مهار هرچه سریع تر این ویروس، شرکت تسهیل گستر هم از سایر سازمان ها و مشتریانی که تا به امروز اقدام به استقرار سازمان یار در تشکیلات خود نکرده اند، دعوت می کند تا برای اینکه همگی نقشی در گذر از این بحران داشته باشیم، به سازمان یار بپیوندند. صد البته که به زودی ایران ما، این موضوع را هم با یاری و همدلی پیروز خواهد شد. 

تحت هر شرایطی به فعالیت و ارائه خدماتمان ادامه خواهیم داد تا کادر پزشکی و درمانی مان از پای نیفتد و با یاری هموطنان مان این هیولا و دوران سخت را پشت سر بگذاریم. اگر به سلامتی و جان مشتریان و کارکنان و  بقای کسب و کارتان اهمیت می دهید با ما همراه شوید تا ایرانی سالم و الکترونیک را محقق سازیم .


به امید روزهای بهتر و حال خوب ایرانمان

تسهیل گستر 

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
راهکارهای کمکی شرکت تسهیل گستر به کسب و کارها در شرایط کرونا
تسهیل گستر 15 تیر 1399
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ویرایش
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چگونه کسب و کار خود را در دوران اپیدمی کرونا حفظ کنیم؟
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو