FBI به كاربران اندرويد هشدار داد

مرکز تحقیقات جرایم اینترنتی (IC3) به مالکان آندروید هشدار داده است که ممکن است تلفن های آنها مورد حمله نرم افزارهای مخرب و جاسوس افزارها قرار گرفته باشد.

مرکز تحقیقات جرایم اینترنتی (IC3) به مالکان آندروید هشدار داده است که ممکن است تلفن های آنها مورد حمله نرم افزارهای مخرب و جاسوس افزارها قرار گرفته باشد.

این مرکز اشاره کرد که شکایت هایی را در مورد Loozfon و Finfisher دریافت کرده که هر دو آنها هنگامی که کاربران به سایت های مخرب متصل بودند، انتقال یافته است. این دو برنامه مخرب قادر به استخراج اطلاعات از راه دور هستند.


Loozfon یک نوع بدافزار سرقت اطلاعات است. IC3 اشاره می کند که یک نسخه از این بد افزار از طریق تبلیغات کار در خانه یا ایمیل هایی که کاربر را به سایت های مخرب وصل می کند منتشر شده است. پس از اینکه این بدافزار نصب شد، شروع به دزدیدن اطلاعات تماس کاربر می کند.


FinFisher جاسوس افزاری است که از راه دور قادر به کنترل دستگاههای موبایل است.به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از electronista، زمانی که کاربر سایت های خاصی را باز می کند یا پیام هایی را که در مورد به روز رسانی سیستم است باز می کند، این جاسوس افزار منتقل می شود.


IC3 توصیه های متعددی را برای اجتناب از تماس با این برنامه ها و سایر بدافزارها ارائه می دهد. کاربران گوشی های اندروید تشویق می شوند تا شرایط و ضوابط دانلود برنامه ها را مرور کنند و از اتصال به شبکه های وایرلس ناشناس اجتناب کنند.


مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
FBI به كاربران اندرويد هشدار داد
تسهیل گستر 25 مهر 1391
این پست را به اشتراک بگذار
برچسب‌ها
ویرایش
FBI
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


چگونه از RSS استفاده کنیم؟
RSS  در واقع یک سیستم اطلاع رسانی است که به شما نشان می‌دهید سایتهای مورد علاقه تان با چه مطالبی به روز شده است. این سیستم به شما محتوای سایت های مورد علاقه تان را بدون اینکه مجبور باشید به خود سایت سربزنید و هر روز مطالب آن را چک کنید به درون کامپیوترتان می آورد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو