سازمان دهی، تبلیغات، فروش؛ مدیریت یکپارچه رویداد

رویدادهای سازمان خود را با نرم افزار Odoo ساده تر برگزار کنید و میزبان رویدادهایی باشید که پر از طنین مخاطبان شماست. ماژول رویدادهای نرم افزار Odoo، همه جنبه های برنامه ریزی رویداد، از سازماندهی رویداد و فروش بلیت گرفته تا قابلیت انتشار و تبلیغات را تحت پوشش قرار می دهد.

رویدادهای سازمان خود را با نرم افزار Odoo ساده تر برگزار کنید و میزبان رویدادهایی باشید که پر از طنین مخاطبان شماست. ماژول رویدادهای نرم افزار Odoo، همه جنبه های برنامه ریزی رویداد، از سازماندهی رویداد و فروش بلیت گرفته تا قابلیت انتشار و تبلیغات را تحت پوشش قرار می دهد.

از زمانی که اولین نسخه از ماژول رویداد توسط اُدوو منتشر شد، این ماژول به کسب و کارها برای برگزاری رویدادهای موفق کمک کرده است. آخرین نسخه منتشر شده نرم افزار اُدوو، دارای مزیت ها و قابلیت های ویژه ای جهت رشد و ارتقای سازمان به سطوح بالاتر می باشد.

مدیریت یکپارچه رویداد با نرم افزار Odoo

ماژول رویداد نرم افزار Odoo از بیشتر نرم افزارهای مدیریت برگزاری رویداد موجود، متفاوت است و تمام جنبه های مدیریت یک رویداد را شامل می شود. این ماژول، برای برگزاری هر نوع رویداد مثل کنفرانس، جلسات، سمینار، آموزش و وبینار کاربرد دارد.

جزئیات برنامه های اجرایی رویداد را با طراحی جذاب، بر روی وب سایت خود به طور خودکار به نمایش بگذارید و به بازدیدکنندگان امکان دهید تا به سادگی جستجو نموده و از طریق زمان بندی رویدادهای منتشر شده، آنها را مشاهده کرده و خیلی سریع رویدادها را بر اساس تاریخ، مکان، برچسب ها و سخنرانان، فیلتر کرده و به راحتی پیدا کنند.

ماژول رویدادهای Odoo محصول همکاری بین توسعه دهندگان حرفه ای نرم افزار و برگزارکنندگان صنعت رویداد، و از جمله تیم مدیریت رویدادهای شرکت اُدوو است. به این ترتیب، شرکت اُدوو، مشکلات برگزاری رویدادهای سازمانی را به صورت واقعی و عملیاتی حل نموده و راه حل های موثر را برای رفع نیازهای صنعت رویداد ارائه داده است.

سازمان دهی رویداد 

این ها برخی از ویژگی های کلیدی هستند که کاربران و طرفداران ماژول رویدادهای Odoo به دنبال آن هستند. در حال حاضر مدیریت سخنرانی رویدادهای اُدوو خیلی آسان است، استفاده از ماژول رویداد اُدوو فرصت بیشتری را جهت تمرکز بر یافتن و رزرو کردن بهترین سخنرانان برای رویداد در اختیارتان قرار می دهد. همچنین یکپارچه سازی بین بخش های «فرانت اِند و بک اِند» (front end & back end)، کار برنامه ریزی اجرای رویداد را بسیار ساده کرده است.

فروش آنلاین بلیت

ثبت نام در رویداد و فروش آنلاین بلیت ها را مدیریت کنید. شما می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید یک رویداد را رایگان برگزار کنید و یا شرکت کنندگان باید بلیت ها را از طریق صفحه رویداد، خریداری کنند. روش پرداخت را بر اساس پرداخت آنلاین و یا صدور فاکتور انتخاب کنید. شرایط ویژه مانند قیمت پیش فروش، تخفیف های ویژه برای اعضاء و برخی شرکت کنندگان و ... را می توانید تعریف کنید. با این ویژه گی ها، امکان ثبت نام و حضور در رویداد را افزایش دهید و لیست مهمانان خود را از یک سیستم مدیریت کنید.

تبلیغ رویداد

از طریق ماژول رویدادها می توانید به طور مستقیم، تمام تبلیغات مربوط به رویداد را در وب سایت خود، مدیریت کنید. با ایجاد صفحاتی جذاب برای رویداد و با درگ و دراپ کردن بلوک های از پیش تعریف شده در جایگاه های مورد نظرتان، سخنرانان و اطلاعات مربوط به جزئیات اجرای رودیداد خود را با شرکت کنندگان در رویدادی که پیش رو دارید، به اشتراک بگذارید.
مخاطبان خود را تقسیم بندی کرده و برای تبلیغ رویدادها، از شبکه های اجتماعی و بازاریابی با ایمیل استفاده کنید. کمپین های تبلیغاتی خودکار را برای همه شرکت کنندگان راه اندازی کنید و حتی محتوا را برای ثبت نام کننده های ویژه، شخصی سازی کنید.

نسخه جدید نرم افزار Odoo 

به محض ورود به ماژول، کاربران از اینکه ببینند نحوه نمایش فهرست وظایف (kanban) اصلاح شده است، خوشحال خواهند شد، این قسمت در حال حاضر نیز کاربر پسندتر شده است. به طور کلی، نسخه جدید رویدادها، احساس پیچیدگی و تداخل در انجام وظایف و برگزاری رویداد را از بین برده و کار را بسیار ساده تر کرده است، این کار به لطف فیلترهای بهبود یافته و امکان گروه بندی بر اساس گزینه های مختلف ممکن شده است.

همچنین یک ویجت جدید برای کسانی که از این ماژول استفاده می کنند، امکان می دهد که یک سوال اختصاصی در فرم انتخاب چند گزینه ای از مخاطب بپرسید. این کار، به دست آوردن اطلاعات پس از ثبت نام را آسان می کند، که می تواند در مراحل بعدی، جهت سفارشی کردن تجربه رویداد برای هر شرکت کننده استفاده شود.

تا آنجا که به ثبت نام گروهی مربوط می شود، در حال حاضر گردآوری آنلاین اطلاعات در مورد هر شرکت کننده بسیار ساده است. البته هر شرکت کننده می تواند به صورت جداگانه مدیریت شود. در حال حاضر ثبت نام و تأیید آن در ماژول رویداد می تواند انجام شود. این مزیت برای شرکت های بزرگی که به مدیریت ثبت نام کنندگان هنگام برگزاری رویدادهایی در مقیاس بزرگ نیاز دارند، مناسب است.

گزینه دیگری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط برای تأیید ثبت یک رویداد جهت برگزاری در زمانی دیگر؛ به عنوان مثال براساس تکمیل ظرفیت نام نویسی، هنوز هم در دسترس است. قبل از هر چیز، کمپین بازاریابی ایمیلی خود را با استفاده از ماژول ارسال ایمیل انبوه که برای برگزاری رویدادها بهبود یافته اند، آماده کنید.

در نسخه جدید، شما قادر به برنامه ریزی ارتباطاتی هستید که به صورت خودکار ارسال می شوند: تاریخ، تأیید ثبت نام، اطلاع رسانی به شرکت کنندگان قبل از رفتن به رویداد، تشکر از حضور و غیره. احتیاجی به طراح ندارید، شما می توانید به سادگی آن را مدیریت و کنترل کنید. قالب ایمیل های خود را می توانید از طریق درگ و دراپ کردن های خیلی ساده و جذاب ایجاد کرده و سپس ایمیل های انبوه خود را به مخاطبان تان ارسال کنید.

یکپارچگی با سئو

از ابزارهای سئو که برای بهینه سازی با موتورهای جستجو آماده شده اند، استفاده کنید، این ابزارها بدون الزامی بودن هیچ تنظیماتی، به طور مستقیم در اُدوو در دسترس و قابل استفاده می باشند. پیشنهاد کلمه کلیدی که بر اساس واژه های بیشتر جستجو شده است، به شما امکان می دهد تا محتوای خود را ساختاربندی کرده و رویدادهای خود را تبلیغ نمایید. 

یکپارچگی کامل با دیگر ماژول های Odoo

ماژول رویدادهای اُدوو با دیگر ماژول های کاربردی در نرم افزار ERP در یکپارچگی کامل است و شما می توانید با استفاده از این مزیت، رویدادهای سازمان خود را بدون دغدغه و نگرانی، برگزار نمایید. ماژول هایی مانند «بازاریابی ایمیلی»، «مدیریت فروش»، «بلاگ»، «سایت ساز»، «تجارت الکترونیکی» و ... ماژول هایی هستند که با ماژول رویداد نرم افزار Odoo ERP یکپارچه سازی شده اند.

اکنون در دسترس شماست

ما در شرکت تسهیل گستر تصمیم گرفتیم که با اتکا بر تجربه چندین ساله در استفاده از نرم افزار Odoo ERP، با بومی سازی و توسعه این نرم افزار حرفه ای، آن را در دسترس کسب و کارهای ایرانی قرار دهیم تا آنها نیز بتوانند با یکپارچه سازی تمام بخش های سازمان شان، به بهره وری مطلوب و اهداف سازمانی خود دست یابند.
از این رو با بومی سازی نرم افزار Odoo ERP، توانستیم نرم افزار ای آر پی (ERP) متناسب با کسب و کارهای ایرانی را توسعه داده و سیستم مدیریت منابع سازمانی «سازمان یار» را خلق کنیم که می تواند به بسیاری از نیازهای سازمان های ایرانی پاسخ داده و بسیاری از مشکلات آنها را حل کند.

سازمان یار اکنون در دسترس همه کسب و کارهایی است که از مشکلات مدیریتی نظیر عدم هماهنگی بین بخش ها، عدم یکپارچه سازی فعالیت ها و ... رنج می برند.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
سازمان دهی، تبلیغات، فروش؛ مدیریت یکپارچه رویداد
تسهیل گستر 17 آذر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


Odoo / Open ERP چیست؟
Odoo / Open ERP مجموعه ای جامع از برنامه های کاربردی تجاری از جمله فروش، CRM، مدیریت پروژه، مدیریت انبار، ساخت، مدیریت مالی، و منابع انسانی است که تنها چند نام دارد. Odoo / Open ERP امکان انتخاب بیش از یک هزار ماژول را ارائه می دهد. Odoo / Open ERP یکی از محبوب ترین راه حل ها در جهان است. این نرم افزار پویا، انعطاف پذیر است و می تواند با نیازهای شما سازگار باشد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو