راه های افزایش فروش با نرم افزار Odoo CRM

مشتریان ارزشمندترین دارایی یک سازمان هستند. مهم نیست که صنعت شما چیست، تمرکز شما چیست، چه نوع خدمات و محصولاتی به مشتریان ارائه می دهید، همه ی این موارد به پیشرفت شما در سازمان کمک می کند. یک نرم افزار خوب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) شما را قادر می سازد تا با مشتریان خود به خوبی در ارتباط باشید.

 ODOO CRM

مشتریان ارزشمندترین دارایی یک سازمان هستند. مهم نیست که صنعت شما چیست، تمرکز شما چیست، چه نوع خدمات و محصولاتی به مشتریان ارائه می دهید، همه ی این موارد به پیشرفت شما در سازمان کمک می کند. یک نرم افزار خوب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) شما را قادر می سازد تا با مشتریان خود به خوبی در ارتباط باشید. از این رو، یک CRM علاوه بر اینکه در تقویت روابط با مشتریان بهبود می بخشد بلکه به یافتن مشتریان بالقوه جدید هم کمک می کند. همچنین، CRM  در واقع یک برنامه عالی برای فروش و مدیریت افراد است. در نتیجه، یک دیدگاه سازمان یافته در مورد فعالیتهای فروش و بازاریابی را به آنها می دهد. با داده های CRM می توانند فروش خود را بر اساس جنبه های مختلف تجزیه و تحلیل کرده و راهکارهای جدیدی برای تقویت فروش ارائه دهند. به طور خلاصه،  اودوو  CRM یکی از بهترین CRM های مبتنی بر وب است که در بازار با ویژگی های منحصر به فرد و مزایای اودوو CRM موجود است.

   نرم افزار CRM  یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند فراهم می کند که استفاده از آن را جذاب و آسان تر می کند. این یک برنامه کاربردی با هزینه مقرون به صرفه است، بنابراین می تواند توسط هر تعداد کارمند در سازمان با یک اجرای واحد مورد استفاده قرار گیرد. این بدین معنی است که با  CRM داده های متمرکز خواهیم داشت. علاوه بر این، CRM  مبتنی بر وب، کار هر شخص مربوط به بازاریابی را آسان می کند. آنها می توانند با استفاده از لپ تاپ، موبایل یا آی پد از هرجایی به سیستم دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، می توانند با چند کلیک، اطلاعات مربوط به شخص، تماس با برنامه ها و جلسات را وارد کنند. قطعا، آن ها دیگر نگران از دست دادن اطلاعات ها نیستند. یک ارتباط خوب می تواند توسط تجارت شما با مشتریان و همراه با یک نرم افزار  اودوو  CRM حفظ شود. این قطعاً می تواند به نفع تجارت شما باشد. استفاده از مزایای  CRM به شما ثابت خواهد کرد که متفاوت تر از هر نوع CRM دیگر است. اکنون با جزئیات بیشتری به ویژگی های اودوو CRM و مزایای آن می پردازیم.

ویژگی های ODOO CRM
1. روابط کاربری ساده و کاربر پسند




داشبورد نمایی منظم از فرصت های فروش را ارائه می دهد. هر یک از فرصت ها به عنوان کارت با برخی از اطلاعات اولیه بر روی آن نمایش داده شود.
2. ایجاد سرنخ
سرنخ می تواند یک شخص یا سازمانی باشد که به آنچه شما می فروشید علاقه ای داشته باشد. به عبارت دیگر، سرنخ ها می توانند کارت های ویزیت، فرم تماس با در وب سایت و غیره باشند. امروزه بسیاری از سازمان ها تیم های مختلفی را برای انجام بازاریابی مانند تله مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی مستقیم فروش ایجاد می کنند. بنابراین تعداد سرنخ های تولید شده زیاد خواهد بود. لازم نیست که همه ی سرنخ ها به یک فروش موفق تبدیل شوند. علاوه بر این، به حفظ سرنخ به طور جداگانه از فرصت کمک می کند. بنابراین، از اضافه کردن تعدادی از مشتریان آینده نگر به لیست مشتریان واقعی شما و از طولانی بودن فرصت های فروش جلوگیری می کند.
 علاوه بر این، از سرنخ می توان قبل از ایجاد فرصت، به عنوان یک مرحله صلاحیت استفاده کرد. با اودوو CRM می توانیم به راحتی سرنخ را به یک فرصت تبدیل کنیم.
به همین ترتیب، برای فعال کردن مرحله سرنخ ها، به تنظیمات ماژول CRM بروید و تنظیمات را انتخاب کنید. سپس سرنخ ها را فعال کنید.
CRM___ پیکربندی__ تنظیمات__ فعال کردن سرنخ ها



هر زمان پس از تولید سرنخ، می توانیم آن را به فرصت تبدیل کنیم.




 

 در نتیجه، اکنون سرنخ در زیر فرصت های فروش قرار می گیرد.
3. ردیابی مناسب از مزایا و فرصت ها
امروزه سازمان ها برای افزایش فروش خود از روش های مختلف بازاریابی استفاده می کنند. در نتیجه، اودوو CRM به شما کمک می کند تا میزان فروش آنها از طریق تیم های مختلف بازاریابی را بدست آورید. ضمن ایجاد سرنخ یا فرصت، می توانیم وارد منبع سرنخ ها شویم. اگر فرصت از طریق فروش مستقیم است، نام فروشنده را وارد کنید.



اگر سازمان بیش از یک تیم بازاریابی در کشورهای مختلف دارد، وارد تیم فروش شوید.


 


علاوه بر این، اگر سرنخ از طریق هر رسانه بازاریابی دیجیتال مانند کمپین ها، وب سایت، فیس بوک، توییتر ،تبلیغات و غیره باشد،می توانیم جزئیات را در قسمت های بازاریابی اضافه کنیم و یک شخص فروش را به عنوان سرنخ اختصاص دهیم. اگر سرنخ توسط شخص خاصی ارجاع شده است، نام را در قسمت "ارجاع شده توسط"  اضافه کنید.

 

همه این داده ها برای مدیریت مهم هستند. بنابراین، به آنها کمک می کند تا میزان فروش حاصل از کانال های مختلف بازاریابی را تحلیل کنند.
4- اولویت بندی سرنخ
CRM اجازه می دهد تا اولویت را به سرنخ اضافه کنیم.


 

این قابلیت به فروشندگان کمک می کند تا با اولویت های بالاتر توجه بیشتری به پیشروها داشته باشند.
5- مراحل قابل تنظیم

CRM امکان سفارشی سازی مراحل فرصت های فروش را بر اساس ماهیت تجاری شما فراهم می کند.
 برای ایجاد مراحل، پایین تب پیکربندی،زیر منوی مراحل بروید.

CRM__ پیکربندی__ مراحل



 

 
6. بهبود داده ها و گزارش های تحلیلی
CRM  داده ها را در یک مکان واحد ذخیره می کند که منجر به تجزیه و تحلیل بهتر داده ها می شود. در نتیجه، داشبورد می تواند شخصی سازی شود تا به سرعت اطلاعاتی از قبیل اهداف فروش، عملکرد فروشنده، عملکرد بازاریابی دیجیتال و غیره را پیدا کند. با داده های بهتر گزارش، می توانید تصمیمات ماهرانه و مؤثری برای به دست آوردن پاداش در وفاداری مشتری و سودآوری بلند مدت بگیرید.


 
 فیلترها و دسته بندی گروه در اودوو CRM کمک می کند داشبورد شخصی سازی شود.


 


 این به این معنی است که، فیلتر ها گزینه های زیادی برای فیلتر کردن داده ها در اختیار ما قرار می دهد. برای مثال اگر می خواهید فرصت ها را بر اساس فعالیت های در حال تعلیق فیلتر کنید، سپس فعالیت های اخیر را از لیست انتخاب کنید. سپس تنها فرصت هایی با فعالیتهای اخیر نمایش داده می شود.


 

ویژگی "گروه بندی بر مبنای" به گروه بندی همه فرصت ها، بر اساس جنبه های مختلف کمک می کند. در نتیجه، گروه مستقر در کشور، تمام فرصت ها را بر اساس موقعیت مکانی مشتریان آینده گروه بندی می کند.





7. مدیریت فعالیت
"زمانبندی فعالیت" به ما کمک می کند تا با کارهای خود بیشتر سازمان یافته باشیم. این بدان معنی است که  اودوو  CRM به شما اطلاع می دهد فعالیت هایی که امروز باید انجام شود، و چه تعداد فعالیت دیر یا معلق است و فعالیت های برنامه ریزی شده برای روزهای آینده چیست؟

 


در فرصت های فروش، هر chatter box نشان می دهد که با هر فرصت چقدر فعالیت در انتظار است. علاوه بر این، CRM اودوو از فروشندگان حمایت می کند تا تمام فرصت های خود را پیگیری کنند و یک ارتباط مداوم با مشتری داشته باشند که به افزایش فروش آنها در آینده کمک می کند.
برنامه ریزی مستقیم فعالیت از  chatter box نیز امکان پذیر است.



 

8. برنامه ریزی فعالیت های بعدی خودکار
با استفاده از  CRM اودوو می توان زنجیره ای از فعالیت ها را که پس از انجام فعالیت انجام می شود، برنامه ریزی کرد. همچنین، CRM اودوو فعالیت های بعدی را بر اساس فعالیت قبلی به طور خودکار توصیه می کند.
ما می توانیم فعالیت های بعدی را هنگام ایجاد یک فعالیت انجام دهیم.
برای ایجاد یک فعالیت، پایین پیکربندی CRM به زیر منوی انواع فعالیت ها رجوع کنید.

CRM__ پیکربندی__ انواع فعالیت ها


 
 

 CRM اودوو به ما این امکان را می دهد که فعالیتهای فعلی انجام شده، توصیه شود. حال می توانیم فعالیت بعدی خود را بر اساس توصیه، برنامه ریزی کنیم.


 


با برنامه ریزی خودکار فعالیت بعدی، CRM فعالیت خود را بعد از انجام فعالیت فعلی انجام می دهد.


 


 


به عنوان مثال، من یک فعالیت "ایمیل" ایجاد کردم. برنامه ریزی خودکار فعالیت بعدی فعال شده است و فعالیت بعدی یک "تماس" است.


 

 

برای یکی از فرصت های خود، من یک ایمیل فعالیتی را برنامه ریزی می کنم.


 


 


فعالیت برنامه ریزی شده است. پس از انجام این فعالیت، "تماس" به طور خودکار برنامه ریزی می شود.


 

 

پس از کلیک بر روی "انجام شد و راه اندازی بعدی"، تماس به طور خودکار برنامه ریزی می شود.


 


9. برنامه ریزی آسان جلسات
با اودوو فارسی می توان جلسات را با مشتریان به راحتی زمانبندی کرد و می توان از طریق تقویم تلفن و گوگل هماهنگ کرد.
 
تنظیمات__ تنظیمات عمومی__ ادغام__ تقویم گوگل

 


 

یکی دیگر از ویژگی های برنامه ریز جلسات اودوو، تنظیم حریم خصوصی این جلسه است. صاحب جلسه می تواند حریم خصوصی جلسه را تعیین کند. بنابراین، مالک می تواند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد جلسات را در تقویم برای همه نمایش دهد یا آن را فقط برای حاضرین قابل مشاهده کند.


 


 

 10. گزارش های تفصیلی
  CRM با دسترسی به داده های مشتری، خدماتی با سطح بالا و یکسانی را برای هر کارمند فراهم می کند. از این رو، اگر مشتریان شما یک نقطه اصلی برای تماس دارند، این فرصت خوبی است که در بعضی از نقاط ممکن است این تماس در دسترس نباشد، و مشتری ممکن باشد مجبور شود با شخص جدیدی همکاری کند. همچنین، اودوو CRM از مرحله آغازین خود اطلاعات  دقیق تری در مورد همه فرصت ها دارد. بنابراین یک فرد جدید که به تیم می آید به راحتی می تواند تاریخچه کامل سرنخ را درک کند. مانند چه کسی سرنخ را ایجاد می کند، در تغییرات مرحله چه اتفاقی افتاده است، چند جلسه و تماسهای پیگیری انجام داده است، پیگیری ها، برنامه های آینده چه برنامه هایی هستند، ارتباطات رخ داده مربوط به فرصت های بین اعضای تیم به راحتی قابل پیگیری است.


 


 

 

11. مدیریت چندین مخاطب در هر مشتری
 نرم افزار CRM به مدیریت بیش از یک مخاطب از یک شرکت مشتری کمک می کند. در اوایل بازاریابی یا افراد مربوط به فروش  برای نگه داشتن، کارتهای ویزیت زیادی استفاده می کردند. از دست دادن کارت ویزیت ممکن است منجر به از دست رفتن فرصت شود. با اودوو CRM آنها می توانند در هر زمان و حتی اگر خارج از دفتر باشند، اطلاعات تماس را به سیستم اضافه کنند.



  12. تولید نقل قول به طور مستقیم از اودوو  CRM
اودوو  CRM اجازه می دهد تا مستقیماً از CRM نقل قول ایجاد کنید.


 

 

13. تجزیه و تحلیل فروش آسان
 اودوو  CRM روشهای مختلفی را برای تجزیه و تحلیل فروش ارائه می دهد. ویژگی های "فیلترها" و "گروه بر اساس" به مدیریت ایده خوبی در مورد پیشرفت فروش می دهد. بنابراین، آنها به راحتی می توانند داده ها را تجزیه و تحلیل کنند. علاوه بر این، داشبورد از یک نگاه تیم شاخص های کلیدی عملکرد را در یک نگاه تجسم می کند. تجزیه و تحلیل بصری نوع مختلف داده ها، امکان پذیر است. نمودارهای پای، نمودارهای بار و نمودارها در آنجا وجود دارد.


CRM__ گزارش ها__ فرصت ها



یعنی با نمای محوری تجزیه و تحلیل عددی، فروش امکان پذیر است.


 

14. گزارش تولید
داده های اودوو CRM به راحتی می توانند به یک برگه اکسل صادر شوند. در نتیجه، تولید گزارش بسیار آسان است.


 

مزایای اودوو CRM

 

1. اجرای مقرون به صرفه.
2. مجوز رایگان
3. رابط کاربری ساده.
4. به راحتی قابل درک است.
5. کاهش ورود اطلاعات.
6. اطلاعات تماس را سازماندهی کنید.
7. اولویت را هدایت می کند.
8. رضایت مشتری خوب.
9. پشتیبانی از نامه پستی گسترده.
10. تقویم گوگل ادغام ، تماس های VoIP.
11. حتی اگر خارج از مطب باشید می توانید به سیستم دسترسی داشته باشید.
12. اودوو  CRM برای استفاده در تلفن های همراه سازگار است.
13. مدیریت چندین مخاطب.
14. پیش بینی فروش خوب.
15. تولید گزارش فروش.
16. تعامل با مشتری شخصی.
17. برنامه ریزی جلسه.
18. اطلاع رسانی درباره کارها و فعالیتهای برنامه ریزی شده.
19. بدون از دست دادن داده ها.
20. امکان ادغام با ماژول های دیگر مانند فاکتور ، حسابداری ، وب سایت ، تجارت الکترونیکی و غیره.
21. صرفه جویی در وقت توسط مدیریت وظایف خودکار.

آیا از مزایای اودوو CRM شگفت زده شده اید ؟؟؟ پس چرا منتظر هستید. بهترین خدمات اودوو CRM را انتخاب کنید. از مزایای آن استفاده کنید و ارتباط با مشتری را بزرگ کنید.


مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
راه های افزایش فروش با نرم افزار Odoo CRM
تسهیل گستر 26 آذر 1398
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


ایجاد وبلاگ در وب سایت Odoo
در Odoo farsi (Odoo Iran) ، ما می توانیم بلاگهای جذاب ارسال کنیم. اودو رابطه کاربری زیبایی ارائه می دهد. بنابراین می توانیم مباحث عملکردی یا فنی خود را از طریق اخبار یا رسانه های دیگر به نمایش بگذاریم.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو