ویژگی فوق العاده SaaS

سازمان یار ( نرم افزار ERP ) یک راه حل عالی برای کمک به شرکت های کوچک و در حال رشد است. اما به طور کامل نیازهای شرکت های چند ملیتی را برآورده می کند. ما یک ویژگی جدید برای کمک به رشد کسب و کار چند شرکت خود داریم.

اگر شما در حال خرید یا فروش محصولات و خدمات بین شاخه های مختلف هستید، ویژگی های جدید ما روند را کاهش می دهد. سازمان یار به شما کمک خواهد کرد که جنبش بین شرکت خود را از مرحله اول به آخر را دستکاری کنید.


1. سفارشات خرید و سفارشات فروش مرتبط خواهد بود. اگر یک شرکت در گروه شما یک خرید یا یک سفارش فروش ایجاد کند، سند مربوطه به طور خودکار برای شرکت شما ایجاد خواهد شد. همه شما باید بررسی کنید که همه چیز درست باشد و فروش را تایید کنید. سازمان یار از تمام روند، از سر نخ تا به صورت حساب و حسابداری مراقبت خواهد کرد.

2. اگر فقط بخواهید صورتحساب / استرداد را مدیریت کنید، ما این امکان را فراهم کرده ایم.برای کمک به شما در فرایند، دو گزینه جدید به شما اجازه می دهد که سهم شرکا و محصولات درون گروه را به اشتراک بگذارید.

نرم افزار ERP  سازمان یار به منظور کمک به تمرکز بر مدیریت شرکت شما نوآوری را ادامه می دهد.

دنبال کردن وبلاگ و حساب اینستاگرام ما برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های آینده و بهبود از طریق آخرین وضعیت سازمان یار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از امانات سازمان یار با خبر شوید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
ویژگی فوق العاده SaaS
تسهیل گستر 06 مرداد 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


نقش نرم افزار ERP در یک شرکت IT
Rijs Solutions یک شرکت کوچک است که در Wapenveld واقع شده است، روستایی در شمال Veluwe، که در حال حاضر بیش از 10 سال است که وجود دارد. این شرکت در زمینه فناوری اطلاعات، انواع محصولات و خدمات را ارائه می دهد، تمرکز اصلی آنها بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی سایت است.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو