چگونه لوگوی پایانه فروش را در اودوو 16 تنظیم کنیم؟

POS (پایانه فروش) بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کارهای خرده فروشی مدرن مانند سوپرمارکت ها، داروخانه ها، رستوران ها و غیره است. اودوو یک ماژول POS با ویژگی های پیشرفته برای اجرای آسان عملیات تجاری شما ارائه می دهد. مانند سایر ماژول های ERP اودوو، این نیز با ماژول های یکپارچه دیگر مانند حسابداری، موجودی و غیره ادغام شده است و می تواند عملیات آنلاین و آفلاین را انجام دهد.

POS (پایانه فروش) بخشی جدایی ناپذیر از کسب و کارهای خرده فروشی مدرن مانند سوپرمارکت ها، داروخانه ها، رستوران ها و غیره است. اودوو یک ماژول POS با ویژگی های پیشرفته برای اجرای آسان عملیات تجاری شما ارائه می دهد. مانند سایر ماژول های ERP اودوو، این نیز با ماژول های یکپارچه دیگر مانند حسابداری، موجودی و غیره ادغام شده است و می تواند عملیات آنلاین و آفلاین را انجام دهد. این وبلاگ کار ماژول سفارشی لوگوی پایانه فروش اودوو را توضیح می دهد.

این ماژول به شما کمک می کند تا لوگوی هر POS را تعیین کنید. این امر شناسایی محل فروش را آسان می کند. این لوگو همچنین روی صفحه پرداخت و روی رسیدها ظاهر می شود. عملکرد آن به شرح زیر است.

اضافه کردن یک لوگو برای هر پایانه فروش در اودوو 16

در اینجا می توانید لوگوی پایانه فروش را تعیین کنید. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، می توان آنرا به راحتی بروز کرد. این می تواند در آینده نیز بروز شود. سپس باید تنظیمات پایانه فروش را ذخیره کنید. برای داشتن خروجی بهتر، تصویری با اندازه "عرض: 76 پیکسل؛ طول : 47 پیکسل " انتخاب کنید.


نمای POS با لوگو

پس از انتخاب یک جلسه، در اینجا می توانید لوگوی انتخاب شده پایانه فروش را مانند شکل زیر روی صفحه POS مشاهده کنید.


رسید POS با لوگو

آرم انتخاب شده می تواند در رسید POS مانند شکل زیر نمایش داده شود.


این ماژول سفارشی عمدتاً به تنظیم یک لوگو برای هر نقطه فروش کمک می کند. همچنین، نمای صفحه نمایش POS و رسید POS را با یک لوگو برای هر جلسه پایانه فروش افزایش دهید.

منبع: CYROSYS

عنوان محصولات

اسنیپت محصولات برتر شما در اینجا نمایش داده می شود ... این پیام نمایش داده می شود زیرا شما هم آپشن فیلتر و تمپلیت را تنظیم نکرده اید.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
چگونه لوگوی پایانه فروش را در اودوو 16 تنظیم کنیم؟
تسهیل گستر, محیا ایمانلو 23 فروردین 1402
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


ویژگی‌های ترازنامه در اودوو 16
در اودوو، ترازنامه یک صورت‌حساب مالی است که دارایی‌ها، بدهی‌ها و سهام را خلاصه می‌کند و ایده روشنی از مالکیت و بدهی شرکت را ارائه می‌دهد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو