فرق بین نت ورک سالم و ناسالم

1-محصولات با قیمتی بیش از قیمت واقعی بازار بفروش می رسند و کالا رقابتی در بازار خارج از نتورک مارکتینگ ندارند.
همه میدانیم کالای ارائه شده در شرکت نباید تعادل سایر روشهای فروش در بازارسنتی را بر هم بزند و قیمت محصول نباید نسبت به بازار خیلی پایینتر و یا خیلی بالاتر باشد. آیا تا کنون به محصولی از شرکت وست ویژن برخورده اید که قیمت آن بالاتر از قیمت بازار باشد؟

2-خرید کالا اجباری است.
در وست ویژن خرید کالا اختیاری است و اصلاً میتوانید کالا خرید نکرده و از سایر مزایا همچون استفاده از تورها یا هزینه دانشگاه استفاده نمایید.

3-محصول در خارج از نتورک مارکتینگ خواهان ندارد و افراد فقط بمنظور ورود به سیستم انرا خرید می نمایند.
آیا محصولات شرکت وست ویژن در سراسردنیا خواهان ندارد؟ آیا فرش ما جهانی نیست؟

4-نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالا دارد.
در FTC اجازه دریافت حق ثبت نام داده شده است ولی این مبلغ نباید زیاد باشد. آیا بالاترین پکیج وست ویژن که 55000 تومان است (معادل 61دلار) مبلغ بالایی است؟

5-بزرگنمایی در معرفی درامدها دارند.
بکار گیری کلماتی از قبیل "در بدترین حالت طی مدت خاصی به فلان درآمد دست می یابید" بار حقوقی بهمراه دارد وFTC شدیداً با آن مخالف است. البته ارائه تخمینی خوشبینانه از موفقیت در صورت تلاش مستمر بلامانع است ولی نباید تخمینی رویایی باشد. این اصلی است که لیدرها در وست ویژن رعایت میکنند.

6-فروش کالا بصورت قسطی بدون تحویل کالا در ابتدای امر.
در وست ویژن چنین ابزاری وجود ندارد.

7- اگر فردی نتواند افراد دیگری را وارد نماید نباید متضرر گردد.
-شما با ورود به وست ویژن در مقابل مبلغی که میپردازید کارت تسهیلاتی دریافت میکنید که به مبلغ نامحدودی میتوانید از مراکز طرف قرارداد، تخفیف دریافت کنید ضمن اینکه مبلغی در حدود نصف قیمت پکیج در G-bank شما جهت خرید محصولات به شما بازمیگردد.

8- نسبت افرادی که فعالیت بیشتری داشته و سود بیشتری برده اند به افرادی که وارد میشوند و سود بیشتر نمی برند، خیلی بالا باشد.
Vastvisiontopleaders - طبق آمار ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت حدود 47% افراد وارد شده با معرفی دو نفر به سود بیشتررسیده اند. این آمار موجود و قابل بررسی است.

9- افراد ورودی شغل اصلی خود را رها می نمایند.
Vastvisiontopleaders - بحث رضایت شغلی فرد یک امر کاملاً قانونی است ولی وست ویژن خود تولید کننده شغل است (قالیباف، منبت کار، معرق کار، انتشارات و...).
در صورت اشتغال فرد در این سیستم، چنانچه نخواهد شغل قبلی را ادامه دهد فضا برای اشتغال فرد دیگری از خیل عظیم بیکاران فراهم میشود. ضمن اینکه به گفته مدیرعامل شرکت، وست ویژن کمترین ریزش شغلی را داشته است.

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
فرق بین نت ورک سالم و ناسالم
تسهیل گستر 07 تیر 1388
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


7 روش ساده برای افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ شما
در دنیای گسترده وب سایت های اینترنتی و در حالی که در موضوعات گوناگون هزاران سایت مشغول به کار هستند مهمترین دغدغه مدیران سایت ها جذب مخاطبان بیشتر برای سایت می باشد.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو