مزایای طراحی سایت و بهینه سازی سایت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی صاحبان کسب و کار به دنبال معرفی خود و افزایش درآمد از راه تبلیغات هستند. برای این کار نیز از روش های مختلف بهره می برند . طراحی سایت ، بنرهای تبلیغاتی ، آگهی های روزنامه ، رسانه های جمعی مانند تلویزیون و رادیو ، کاتالوگ ، تراکت و …. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی صاحبان کسب و کار به دنبال معرفی خود و افزایش درآمد از راه تبلیغات هستند. برای این کار نیز از روش های مختلف بهره می برند . طراحی سایت ، بنرهای تبلیغاتی ، آگهی های روزنامه ، رسانه های جمعی مانند تلویزیون و رادیو ، کاتالوگ ، تراکت و …. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند.

 یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای تبلیغات که دارای مزایای بسیاری می باشد طراحی سایت برای شرکت یا سایر کسب و کار است . هزینه این روش به علت همیشگی بودن و دسترسی برای عموم در هر زمان نسبت به روش های دیگر مناسب تر می باشد.

شرکت تسهیل گستر با 21 سال سابقه در زمینه آی تی به عنوان برترین شرکت طراحی سایت در تبریز سال های زیادی در زمینه طراحی وبسایت و سئو ( بهینه سازی سایت ) فعالیت دارد . و در طول این سالها با انجام کار حرفه ای و تخصصی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به نمونه کارهای ما در هر کدام از بسته های نرم افزاری ما یعنی سایت یار، آلوریار و سازمان یار  مراجعه نموده و یا با شماره 04135251447 تماس بگیرید.


همه ما می دانیم که طراحی وب سایت بسیار ارزشمند است اما باید این کار با کیفیت هر چه تمام تر انجام شود تا سودی برای کسب و کارتان فراهم کند . در ادامه به مزایای طراحی سایت می پردازیم.

مزایای طراحی سایت:

جلب اعتماد:

مهم ترین بحث در کسب و کار، بحث اعتماد است . برای فروش یک محصول شما نیاز به جلب اعتماد مشتریان خود دارید شما با طراحی سایت برای خود می توانید به کسب و کارتان اعتبار ببخشید . با قرار دادن نمونه کارها و خدمات قابل ارائه و کالاها و همچنین معرفی و رزومه ای از شرکت تان می توانید در اعتماد مشتریانتان جلب کنید.

هزینه مناسب:


هزینه طراحی سایت در مقایسه با سایر تبلیغات بسیار مناسب تر می باشد . زیرا برای مثال در تبلیغات تلویزیونی شما بابت هر بار پخش باید هزینه ای را پرداخت کنید ، اما هزینه طراحی سایت در ابتدا پرداخت شده و برای سال ها تنها با هزینه کمی تمدید می شود. همچنین در هر ساعت از روز و هر مکان به راحتی در دسترس می باشد . حتی در تبلیغات به ظاهر ارزان مانند پخش کاتالوگ و تراکت باید برای تک تک افراد هزینه ای در نظر گرفت، در حالی که تنها با یک بار طراحی سایت می توانید اطلاعات خود را در اختیار تعداد بی نهایتی از افراد قرار دهید .

تبلیغات هدفمند:

مسلما تبلیغاتی سودمند است که برای افرادی که به آن کالا یا خدمت نیاز دارند، نمایش داده شود یا به عبارتی به کاربران هدف. مسلما تعداد کمی از افرادی که به مشاهده تلویزیون پرداخته و آگهی شما را می بینند ، در آن لحظه نیاز به کالای شما دارند . یا فردی که در حال مطالعه روزنامه می باشد و آگهی شما را می خواند، به دنبال یافتن خدمات شما نبوده اند . اما در طراحی سایت فردی که با جستجو کالایی یا خدماتی به سایت شما وارد می شود ، مطمئنا به دنبال این کالا و خدمات بودند . و در صورتی که سایت شما از طراحی سایت خوب و مناسب برخوردار باشد و بتوانید باعث رضایت بازدید کنندگان شوید به راحتی می توانید بازدید کنندگانتان را به کاربر و یا مشتری تبدیل نمایید .

عدم محدودیت زمانی :

مسلما هر کسب و کاری ساعت کاری خود را دارد و در صورتی که مشتریان شما بعد از ساعت کاری به محل شما مراجعه نمایند آنها را از دست خواهید داد . اما با طراحی وب سایت در هر ساعتی از روز در دسترس کاربران می باشید و دیگر محدودیت زمانی وجود ندارد .

صرفه جویی در زمان :

دادن اطلاعات به مشتری، کاری زمان بر خواهد بود . که با طراحی سایت می توان از این طریق نیز در وقت خود صرفه جویی نمود . همچنین این صرفه جویی برای مشتریان نیز وجود دارد .

عدم محدودیت مکانی :

علاوه بر زمان ، مکان نیز یکی دیگر از محدودیت هایی است که با طراحی سایت برطرف می شود . بدون طراحی سایت شما تنها مشتریانی از منطقه یا شهر خود خواهید داشت . در شهرهای بزرگ و مسافت های طولانی مردم راحت ترین راه را برای خرید انتخاب می نمایند . با ساخت سایت و پست کالاهای خود می توانید مشتریان خود را به منطقه خود محدود نکنید و به این طریق به افزایش درآمد خود بی انجامید.

شهرت جهانی:

در کنار طراحی سایت ، بهینه سازی سایت و کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو مانند گوگل می تواند تاثیر بسیاری بر میزان فروش شما داشته باشد. با بهینه سازی سایتتان بر روی نام کالاهای خود ، می توانید شهرت جهانی پیدا کنید . به طوری که هر فرد در هر نقطه از جهان با جستجو نام کالای شما به سایت شما وارد شود .

مشتریان بیشتر :

با توجه به مواردی که تاکنون بیان شد طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای ، در کنار سئو سایت در تبریز یا به عبارتی سئو می تواند مشتریان شما را چندین برابر کند .

مشاوره

این فرصت را دارید که از مشاوره رایگان تسهیل گستر استفاده نمائید.
مزایای طراحی سایت و بهینه سازی سایت
تسهیل گستر 30 تیر 1397
این پست را به اشتراک بگذار
بایگانی
ورود | ثبت نام افزودن نظر


وزیر ارتباطات فیلتر شدن اینستاگرام را تکذیب کرد
فیلتر شدن اینستاگرام تکذیب شد. آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در واکنش به اعلام خبر فیلترینگ اینستاگرام از سوی معاون دادستان کل کشور گفت این موضوع برای انحراف افکار عمومی مطرح شده است.
ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو