مالی و حسابداری

بر بستر نرم افزار سازمان یار (نسخه بومی سازی شده Odoo ERP)، کسب و کار الکترونیکی جامع و یکپارچه متناسب با نیاز شما را ایجاد می کنیم.

0

دقت گرد کردن اعداد در حسابداری

باعرض سلام و خسته نباشید در ماژول حسابداری تمامی مبالغ با دو رقم اعشار قرار دارند ممنون میشم راهنمایی کنید چجوری میتوان اعشار مبلغ ها را حذف نمود؟
دربخش فنی درقسمت دقت اعشار اجازه ثبت دقت کمتر از 2 داده نمیشود‍!!!
دربخش تنظیم واحد پول دقت اعشار باید مثبت باشد!

تصویر پروفایل
انصراف
3 پاسخ ها
1
بهترین پاسخ

سلام

شما برای تنظیم دقت اعشار ارز ها بعد از فعال کردن حالت توسعه دهنده میتونید به قسمت حسابداری - پیکربندی - ارزها مراجعه کنید و بعد از انتخاب ارز مد نظرتون، مقدار فیلد ضریب گرد کردن رو ۱ تنظیم کنید تا دیگه مبالغ شما رو گرد نکنه. فقط توجه داشته باشید که شما نمی توانید تعداد ارقام اعشار واحد پول را که قبلاً برای ثبت های حسابداری استفاده شده است، کاهش دهید.

تصویر پروفایل
انصراف
0
بهترین پاسخ

باتشکر از پاسخگویی شما،
بنده تغییراتی را که گفتید اعمال کردم اعشار درون فاکتور و اسناد حذف شد. ولی درجمع کل در دفاتر حسابداری و گزارشگیری pdf همچنان اعشار دو رقم وجود دارد.

1 نظر
تصویر پروفایل
انصراف

همونطور که بالا هم اعلام کردین، یه راه دیگه حذف رقم اعشار، بعد از فعال کردن حالت توسعه دهنده از طریق منوی تنظیمات - فنی - دقت اعشار هستش. اگه از این طریق هم نتونستین دقت اعشار یک فیلد رو حذف کنید، متاسفانه اودو برای این فیلد تنظیم دقت اعشار رو در نظر نگرفته و نیازه که از طریق کد نویسی این قابلیت رو به این فیلد اضافه کنیم.

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو