CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری، رویکردی فراگیر برای ایجاد، حفظ و توسعه روابط با مشتریان است.

2

سرنخ چیست؟

سلام

من معنی دقیق سرنخ را به درستی درک نکرده ام

تصویر پروفایل
انصراف
2 پاسخ ها
0
بهترین پاسخ

منظور از سرنخ این است که اطلاعات مشتریان یا کاربران سایتتان را ذخیره کنید و همه پیگیری ها و فعالیت‌های صورت گرفته (مثل تماس تلفنی، ارسال ایمیل، برگزاری جلسه و ...) را ثبت و مدیریت کنید. پس از ارزیابی سرنخ ها نیز می‌توانید آنها را به فرصت فروش، حساب و مخاطبین تبدیل کنید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو