راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

"لغو" سفارشات تحویل انبار در چه صورت باید انجام شود؟

در سفارشات تحویل انبار، کارکرد گزینه "لغو" چیست؟ از دید اودوو، در چه شرایطی یک سفارش تحویل را باید لغو کرد؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

 لغوِ سفارشات تحویل انبار در صورتی باید انجام شود که شرایط خاصی پیش بیاید، مانند:

  1. مشکلات موجودی: اگر کالاهای لازم برای تکمیل سفارش موجود نباشند و تحویل ممکن نباشد.
  2. خطای انسانی: در صورتی که سفارش اشتباه ثبت شده باشد.
  3. لغو درخواست مشتری: زمانی که مشتری درخواست لغو سفارش را قبل از پردازش نهایی (یعنی قبل از تحویل به مشتری) ارائه دهد.
  4. مشکلات لجستیکی: مشکلاتی که باعث عدم امکان تحویل می‌شود، مانند خرابی وسایل حمل‌ونقل یا تأخیرهای بیش از حد.
  5. انقضای زمان ارسال: اگر زمان ارسال تعیین‌شده منقضی شده باشد و کالا هنوز آماده تحویل نباشد.

در شرایطی که یکی از موارد فوق رخ داد، باید سفارش تحویل را لغو کرد. پس از لغو، فرآیندهای بعدی مانند بازگشت موجودی به انبار به درستی انجام می‌شود.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه میتوانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دو بار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو