راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

این تالار گفتگو برای کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مند، طرف‌های همکار و برنامه‌نویس‌ها می‌باشد. می‌توانید درباره موضوعات زیر سوال کنید:

  • نحوه نصب سازمان یار بر روی زیرساخت ویژه،
  • نحوه پیکربندی و یا سفارشی‌سازی سازمان یار برای نیازهای ویژه کسب‌وکار،
  • بهترین روش برای استفاده از سازمان یار برای نیازهای ویژه کسب‌وکار،
  • نحوه توسعه افزونه‌ها برای نیازهای خود،
  • سوالات ویژه درباره خدمات سازمان یار و غیره.

لطفاً قبل از پرسیدن سوال، سوالات مشابه را جستجو کنید. می‌توانید سوالات را بر اساس عنوان و یا برچسب جستجو کنید. همچنین می‌توانید به سوالات خودتان نیز پاسخ دهید.

لطفاً از پرسیدن سوالاتی که خیلی شخصی و بحث برانگیز هستند و یا نامرتبط با این تالار می‌باشند، خودداری کنید.

فقط باید سوالات کاربردی و قابل پاسخی بپرسید که بر اساس مسائل واقعی که با آنها روبرو می‌شوید ایجاد شده‌اند. سوالات بی پایان و پُر بحث، مفید بودن این سایت را کاهش می‌دهد و سوالات موجود و مفید دیگر را از صفحه اصلی خارج می‌کند.

برای جلوگیری از پرچم دار شدن سوال خود و احتمالاً حذف شدن، از پرسیدن سوالات شخصی در موارد زیر اجتناب کنید …

  • هرگاه تمام پاسخ‌ها به یک اندازه معتبر باشند: «______ مورد علاقه شما چیست؟»
  • پاسخ شما همراه با سوال ارائه شود و انتظار پاسخ‌های بیشتری داشته باشید: «من از ______ برای ______ استفاده می‌کنم، شما چه چیز استفاده می کنید؟»
  • در واقع مشکلی برای حل شدن وجود ندارد: «کنجکاوم که بدانم آیا سایر افراد هم چنین حسی دارند.»
  • یک سوال فرضی بی پایان از ما پرسیده شود: «اگر ______ اتفاق بیفتد، چه می‌شود؟»
  • حرفهای یاوه سرایی که به سوال تغییر یافته باشد: “جورابهای ______، درسته؟”

اگر مورد شما مطابق با یکی از این مثال‌هاست و یا اگر انگیزه شما از سوال پرسیدن، این جمله باشد که «می‌خواهم در بحث و گفتگویی درباره ______ مشارکت کنم»، در این صورت، نباید در اینجا سوال کنید. با این حال، اگر انگیزه شما، این باشد که «می‌خواهم سایر افراد، ______ را برای من توضیح دهند»، در این صورت، بلامانع است.

(بخش بالا از سوالات متداول Stackoverflow اتخاذ شد است.)

به‌علاوه:

  • پاسخ‌ها نباید سوالاتی را اضافه کنند و یا آنها را ادامه دهند. به جای آن، یا سوال را ویرایش کنید و یا نظردهی به سوال را اضافه کنید.
  • پاسخ‌ها نباید به گونه ای باشد که درباره سایر پاسخ‌ها نظر دهند. به جای آن، نظردهی را برای سایر پاسخ‌ها اضافه کنید.
  • پاسخ‌ها نباید فقط به سایر سوالات اشاره کنند. به جای آن، نظری را اضافه کنید که نشان دهنده "کپی احتمالی ..." باشد. با این حال، بهتر است لینک به سایر سوالات و یا پاسخ‌های ارائه کننده اطلاعات مرتبط را وارد کنید.
  • پاسخ‌ها نباید فقط لینکی به راه‌حل ارائه کنند. به جای آن، سعی کنید توضیح راه‌حل را به صورت متنی ارائه کنید، حتی اگر فقط کپی/پیست باشد. می‌توانید از لینک‌ها نیز استفاده کنید، ولی باید مکمل پاسخ باشند و به منابع و یا سایر مطالب اشاره کنند.

Answers should not add or expand questions. Insteadeither edit the question or add a comment.

پاسخ‌ها نباید به گونه ای باشد که درباره سایر پاسخ‌ها نظر دهند. به جای آن، نظردهی را برای سایر پاسخ‌ها اضافه کنید.

پاسخ‌ها نباید فقط به سایر سوالات اشاره کنند. به جای آن، نظری را اضافه کنید که نشان دهنده "کپی احتمالی ..." باشد. با این حال، بهتر است که لینک به سایر سوالات و یا پاسخ‌های ارائه کننده اطلاعات مرتبط را وارد کنید.

پاسخ‌ها نباید فقط لینکی به راه‌حل ارائه کنند. به جای آن، سعی کنید توضیح راه‌حل را به صورت متنی ارائه کنید، حتی اگر فقط کپی/پیست باشد. می‌توانید از لینک‌ها نیز استفاده کنید، ولی باید مکمل پاسخ باشند و به منابع و یا سایر مطالب اشاره کنند.

پاسخ‌ها نباید شروع کننده بحث باشند تالار پرسش و پاسخ، گروه بحث و گفتگو نیست. لطفاً از بحث در پاسخ‌های خود اجتناب کنید. برای بحث‌های کوتاه از امکانات نظردهی استفاده نمایید.

زمانی که یک سوال و یا پاسخ، رأی مثبت می گیرد، کاربری که آنها را ارسال کرده است، امتیاز به دست می آورد که "امتیازات کارما" نامیده می‌شود. این امتیازات به عنوان معیار اعتماد انجمن به او محسوب می‌شود. وظایف مختلف به تدریج بر اساس این امتیازات به کاربران محول می‌شود.

For example, if you ask an interesting question or give a helpful answer, your input will be upvoted. On the other hand if the answer is misleading - it will be downvoted. Each vote in favor will generate 10 points, each vote against will subtract 10 points. There is a limit of 200 points that can be accumulated for a question or answer per day. The table given at the end explains reputation point requirements for each type of moderation task.

ارتباط با ما +
چت آنلاین
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.متأسفانه اعضای تیم پشتیبانی در دسترس نیستند. لطفاً بعداً مراجعه نمایید.
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواس​​​​ت مشاوره یا دمو