راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

نحوه ثبت پرداخت کلی در حسابداری

 بعضی مشتریان خاصی داریم که در آنها ثبت پرداختشان مورد به مورد نیست و در پرداخت یک رقمی را پرداخت می‌کنند، مجددا مثلا یک مدت بعد یک رقم کلی دیگری پرداخت می‌کنند.
به عنوان مثال:
چندین مورد فاکتور با رقم‌های مختلفی دارد، که به هنگام پرداخت 100 میلیون پرداخت می‌کند که این رقم با ارقام فاکتورها یکی نیست ولی ما می‌دانیم که از کل بدهی هایش 100 تومن پرداخت کرده.
در سیسیتم اودوو این گونه موارد رو چجوری جلو ببریم.

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

مشتری گرامی، خودتون در جریانید که در سیستم اودوو قابلیتی با نام مغاریت‌گیری فاکتورها و به طبع اون گزارش‌گیری از فاکتورها (وضعیت پرداخت، چه در خریدها و چه در فروش‌ها) وجود دارد.
طبیعتا چه پرداخت‌هایی که توسط مشتری انجام می‌شود و چه پرداخت‌هایی که توسط ما انجام می‌شود همیشه با مبلغ فاکتورهایمان مطابقت ندارد.
به صورت کاملا عادی عملیات دریافت و پرداخت در خزانه انجام می‌شود. فاکتورها ثبت و تایید می‌شوند.
در زیر منو حسابداری >> مغایرت‌گیری: مبلغی که از شخص به‌صورت کلی دریافت شده است با مبلغ فاکتورها باید بسته شود. در نظر داشته باشید که عمل مغایرت‌گیری تاثیری در اسناد حسابداری ندارد و سندی بابت این کار ثبت نمی‌شود.
فقط به جهت اینکه ما بتوانیم گزارش بگیریم که چه فاکتورهایی تسویه نشده‌اند و چه فاکتورهایی دارای پرداخت‌های جزئی می‌باشند. انجام می‌شود.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو