صرف نظر و مشاهده محتوا

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
36 بازدید

می خواهیم در هنگام ثبت قرار ملاقات از سمت مشتریان همزمان فرصت در بخش crm ایجاد شود که اطلاعات مشتری خودکار در بخش crm ثبت شود نحوه انجام این فرآیند به چه صورت می باشد؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
مؤلف

نحوه انجام این مورد به شرح زیر است:

ابتدا از بخش قرار ملاقات‌ها، مطابق تصویر زیر، یک قرار ملاقات جدید با عنوان و مشخصات دلخواه ایجاد می‌کنیم.

سپس در تب گزینه‌ها، گزینه‌ی ایجاد فرصت را برای این قرار ملاقات فعال می‌نماییم تا پس از ثبت درخواست جلسه، امکان ایجاد فرصت (Opportunity) به‌صورت خودکار فراهم گردد.




برای نمایش قرار ملاقات در وب‌سایت، لازم است آن را در وب‌سایت منتشر نمایید.

بدین منظور، با کلیک بر روی دکمه «برو به وب‌سایت» می‌توانید به‌سادگی وارد صفحه مربوطه شده و آن را منتشر کنید.

همچنین، در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر از کاربران در زمان ثبت درخواست قرار ملاقات، می‌توانید از تب «سؤال ها» استفاده کرده و سؤالات دلخواه خود را طراحی و اضافه نمایید.




حال فقط کافیست تا قرار ملاقات از سمت مشتری یا بازدید کننده سایت درخواست شود و اطلاعات تکمیلی را وارد کند تا در بخش crm فرصت ایجاد شود.




حال در بخش crm فرصت مربوطه با ایجاد مخاطب و لینک دهی ها انجام شده است.






تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

تماس با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو