راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

پاک کردن لیست قیمت

با سلام

ما یه لیست قیمتی داریم که هیچ محصولی رو توش نداره و می‌خوایم پاکش کنیم اما سیستم ارور پایانه فروش می‌ده. دلیل اینکه پاک نمیشه چیه؟ 

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

کاربر گرامی

با سلام و وقت بخیر

خطایی که به هنگام حذف، نشان داده می‌شود بیانگر این است که این لیست قیمت با سفارشات پایانه فروش در ارتباط است.

به صورت کلی در نظر داشته باشید هر آیتم فروشی که با پایانه فروش در ارتباط باشد به عنوان مثال یک مخاطب، یک لیست قیمت و ... ، اگر پایانه فروش بازی در سیستم فعال باشد اجازه حذف نخواهید داشت.

چون اسناد و داده‌های پایانه فروش به هنگام بستن آن پایانه، ارسال و در سیستم ثبت می‌شوند. بنابراین سیستم قبل از حذف بررسی می‌کند اگر پایانه فروش بازی باشد آلارم می‌دهد که احتمال دارد این مورد در پایانه فروش باز، مورد استفاده قرار گرفته باشد بنابراین تا بسته شدن پایانه اجازه حذف نداریم.

بدیهی است که اگر آن مورد مثلا لیست قیمت در یک پایانه فروش در سفارش‌ها استفاده شده باشد و آن پایانه را نیز بسته باشید، باز هم تا بستن سالی مالی اجازه حذف آن لیست قیمت را نداده و جهت رهگیری صحیح، فقط گزینه بایگانی را پیشنهاد خواهد داد.

موفق باشید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو