صرف نظر و مشاهده محتوا

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
20 بازدید

چگونه می‌توان مشکل بروز خطا در فرم‌های وب‌سایت پس از انتقال از Odoo نسخه 16 به 18 را هنگام فعال بودن reCAPTCHA برطرف کرد؟

تصویر پروفایل
صرف نظر

برای این کار کافیست دوباره برای وب سایت خود توکن های reCAPTCHA را فعال کنیم مراحلی که باید طی شود بدین ترتیب است:


۱) از قسمت ماژول تنظیمات، مطابق تصویر، به بخش reCAPTCHA می‌رویم. با کلیک بر روی لینک زیر، می‌توانیم دوباره توکن‌های reCAPTCHA را ایجاد کنیم تا مشکل حل شود.




۲) پس از انجام این مرحله، به صفحه‌ی مربوطه هدایت می‌شویم.





۳) با وارد کردن Label (که همان نام کلی وب‌سایت است) و همچنین وارد کردن دامنه، مطابق تصویر، روی دکمه‌ی Submit کلیک می‌کنیم تا توکن‌های جدید reCAPTCHA ایجاد شوند.



۴) سپس با جایگذاری توکن‌ها در بخش ماژول تنظیمات —به‌ترتیب Site Key (کلید سایت) و Secret Key (کلید سری)—توکن‌های reCAPTCHA به‌درستی ثبت می‌شوند و مشکل برطرف خواهد شد.


تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

تماس با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو