چگونه میتوان مشکل بروز خطا در فرمهای وبسایت پس از انتقال از Odoo نسخه 16 به 18 را هنگام فعال بودن reCAPTCHA برطرف کرد؟
این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.
سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.
چگونه میتوان مشکل بروز خطا در فرمهای وبسایت پس از انتقال از Odoo نسخه 16 به 18 را هنگام فعال بودن reCAPTCHA برطرف کرد؟
برای این کار کافیست دوباره برای وب سایت خود توکن های reCAPTCHA را فعال کنیم مراحلی که باید طی شود بدین ترتیب است:
۱) از قسمت ماژول تنظیمات، مطابق تصویر، به بخش reCAPTCHA میرویم. با کلیک بر روی لینک زیر، میتوانیم دوباره توکنهای reCAPTCHA را ایجاد کنیم تا مشکل حل شود.
۲) پس از انجام این مرحله، به صفحهی مربوطه هدایت میشویم.
۳) با وارد کردن Label (که همان نام کلی وبسایت است) و همچنین وارد کردن دامنه، مطابق تصویر، روی دکمهی Submit کلیک میکنیم تا توکنهای جدید reCAPTCHA ایجاد شوند.
۴) سپس با جایگذاری توکنها در بخش ماژول تنظیمات —بهترتیب Site Key (کلید سایت) و Secret Key (کلید سری)—توکنهای reCAPTCHA بهدرستی ثبت میشوند و مشکل برطرف خواهد شد.
همین امروز یک حساب کاربری ایجاد کرده و از ویژگیهای انحصاری و تعامل با جامعه ما لذت ببرید!
ثبت نام