صرف نظر و مشاهده محتوا

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
365 بازدید

با سلام

در هنگام حذف مخاطب، خطای زیر را می‌دهد:
"در صورتیکه نشست‌های فعال وجود دارد، شما نمی‌توانید مخاطبان را حذف کنید"


چگونه می‌توان حذف نمود؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
مؤلف

کاربر گرامی
با سلام و وقت بخیر

در خصوص حذف مخاطب، ذکر این نکته ضروریست که مطابق سیاست پایه اودوو هنگامیکه نشست فعالی در پایانه فروش در حال اجرا باشد، برای مخاطب اجازه حذف نمی‌دهد. در این گونه مواقع در صورتیکه بستن نشست مانعی برای کارتان نباشد پیشنهاد می‌شود ابتدا نشست را بسته، سپس مخاطب را حذف نمایید. در غیر این صورت، مخاطب را تا زمان اتمام و بستن نشست ، بایگانی نموده و پس از بستن نشست، حذف نمایید.

این سیاست به این دلیل در نظر گرفته شده است که اطلاعات پایانه‌فروش به هنگام بستن نشست به سیستم ارسال می‌شود و احتمال دارد مخاطبی که قصد حذف آن را دارید جزء مشتریان در سفارش‌های پایانه فروش باشد.

تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

تماس با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو