راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

ارسال پیش فاکتور برای مشتریانی که ایمیل ندارند

با سلام

در برخی از موارد مشتری‌ها ایمیل ندارند که پیش‌فاکتور از طریق ایمیل برای انها ارسال شود. راه‌حلی که بتوان پیش‌فاکتورِ مورد نیاز جهت تایید و امضای مشتری برای آن ارسال شود چیست؟

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
بهترین پاسخ

کاربر گرامی
با سلام و وقت بخیر

در خصوص مورد مطرح شده توجه داشته باشید که پایه اودوو بر اساس ایمیل برنامه‌ریزی شده است. بنابراین در صورتیکه ایمیل فعال نباشد در خیلی موارد قادر به ارسال اسناد نخواهید بود. بنابراین به مشتریان خود توصیه اکید داشته باشید که برای خود ایمیلی ایجاد کرده و در اختیار شما قرار دهند.

در صورتیکه به هیچ عنوان تمایلی به انجام این کار نداشتند، برای آنها "حساب کاربری پورتال با شماره موبایلشان" در نرم‌افزار ایجاد کنید و نام کاربری و پسورد آن را به مشتری ارسال نمایید تا از طریق حساب کاربری اشان در سایت شما، تائید کنند. (حالت توسعه دهنده را فعال نمایید. تنظیمات / کاربران و شرکتها / کاربران / ایجاد). مشتریان خود نیز می‌توانند از طریق سایت با شماره موبایل ثبت نام نمایند.





با این حال به هنگام ارسال پیش‌فاکتور، سیستم از شما برای آن مشتری ایمیل درخواست خواهد کرد که یک آدرس تستی می‌توانید درج نمایید. پس از ارسال پیش فاکتور، مشتری شما قادر به مشاهده آن پیش‌فاکتور در حساب کاربری خود در سایت شما خواهد بود. در این بخش گزینه "تائید و امضا" یا "امضا و پرداخت" برای مشتری وجود دارد که می‌تواند از آن طریق نسبت به تائید، اقدام نماید.



در صورتیکه مشتری شما به هیچ عنوان با شما همراهی نکرده و با احتمال "از دست دادن مشتری" مواجه شدید، می‌توانید pdf مربوط به پیش‌فاکتور را برایشان از هر طریق که خواستند ارسال نمایید مثلا از طریق واتساپ، سپس بعد از تائید آنها، شما خودتان تائیدیه پیش‌فاکتور را بزنید و تصویر تائیدیه واتساپ را جهت‌رهگیری در آن پیش‌فاکتور در سیستم اتچ نمایید. دقت نمایید که این روش توصیه نمی‌شود مگر در شرایط اورژانسی از دست دادن مشتری.

موفق باشید.

تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

 
  

ارتباط با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره و یا دمو