راهنما

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

0

مرتب‌سازی لیست تائیدها

تصویر پروفایل
صدیقه قنبری

با سلام و احترام

لیست درخواست‌ها در ماژول تائیدها بصورت نامرتب و بدون هیچ شماره پیگیری‌ نمایش داده می‌شود و این باعث سردرگمی کاربر می‌شود، این لیست نه تاریخ دارد و نه شماره ارجاع و نه شماره‌ای منحصر که بتوان با توجه به آن یک درخواست را پیدا کرد. لطفا در این خصوص راهنمایی فرمایید.

تصویر پروفایل
انصراف
1 پاسخ
0
تصویر پروفایل
صدیقه قنبری
بهترین پاسخ

مشتری گرامی

با سلام و وقت بخیر

بخش لیست درخواست‌ها در "نمای کانبان" به شکل مرتب شده بر اساس وضعیت درخواست‌ها (بهترین گزینه برای ترتیب تائیدها) و همچنین "تاریخ آنها" می‌باشد.

بنابراین ابتدا به حالت کانبان بروید سپس بر اساس وضعیت و تاریخ آنها، موارد مورد تائید را مشاهده نمایید.



نکته: در بخش فیلترها و گروه‌بندی نیز می‌توانید گروه‌بندی‌های دلخواه جهت دسترسی سریع ایجاد نمایید.

(به عنوان مثال در تصویر زیر "لیست درخواست‌ها بر اساس مالک" گروه‌بندی شده‌اند)



نکته: اگر ماژول استادیو دارید، در صورتی‌که بخواهید نمای کانبان به عنوان نمای پیش‌فرض باشد می‌توانید از طریق ماژول استادیو آن را به عنوان نمای پیش‌فرض تنظیم نمایید.



نکته: در خصوص مرتب‌سازی نمای لیستی ذکر این نکته لازم است که در هر نمای لیست موجود در اودوو، با کلیک بر روی تیتر ردیف، محتوای آن ردیف به صورت مرتب شده نمایش داده خواهد شد.


تصویر پروفایل
انصراف

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سوال و یا پاسخ نظر بدهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سوال را دوبار پاسخ دهید. همچنین لطفاً رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سوال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!