صرف نظر و مشاهده محتوا

خوش آمدید!

این تالار گفتگو در خصوص محصولات و خدمات تسهیل گستر و نرم افزار سازمان یار ( قدرت گرفته از Odoo ERP ) ایجاد شده است.

سوال بپرسید و به بحث و گفتگو بپردازید، مطالب و ایده های خود را به اشتراک بگذارید، پروفایل حرفه ای خود را ایجاد کنید، به دغدغه های مطرح شده در کیفی ترین شکل ممکن پاسخ دهید و شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید.

برای اینکه بتوانید با جامعه تعامل داشته باشید، ابتدا لازم است ثبت نام کنید.
این سؤال پرچم‌دار شده است
1 پاسخ
39 بازدید

سلام 

چطور می‌تونم بسته‌ای که داخل سرور خودمونه و بصورت on premise (آنپرامیس) خریداری کرده‌ایم رو به آخرین نسخه‌ای که شما دادید آپدیت کنیم؟

تصویر پروفایل
صرف نظر
مؤلف

سلام
مشتری گرامی ابتدا IP سرور به همراه پورت ۵۰۰۰ رو وارد کنید تا بتونید وارد سیستم اپدیتتون بشید
http://ip:5000/


از نام کاربری و رمز عبوری که در اختیارتون گذاشته شده و مجزا از نام کاربری و رمز عبور سازمان‌یارتون هست استفاده کنید تا وارد پنل شوید

در صفحه databases با دکمه (+ New Database) باید دیتابیس فعلی خود رو به اینجا اضافه کنید


اطلاعات موردنظر رو با اطلاعات زیر پر کنید

Name: اسم دیتابیس که میتونید از صفحه http://ip:8069/web/database/manager پیدا کنید

port: پورت اجرایی odoo که معمولا 8069 میباشد
ip address: 127.0.0.1
username: یوزری که دسترسی ادمین به خود سازمانیار دارد
secondary branch name: sandbox که تغییری نیاز نیست

بعد از اضافه کردن میتونید با استفاده از ایکون چشم وارد اطلاعات دیتابیس بشید و عملیات اپدیت - روشن کردن - خاموش کردن رو انجام بدید

برای مثال برای اپدیت اگر همه مراحل مثل عکس پایینی به درستی اجرا شوند اپدیت به صورت کامل انجام شده 

تصویر پروفایل
صرف نظر

پاسخ شما

سعی کنید یک پاسخ اساسی ارائه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سؤال یا پاسخ نظر دهید، کافیست از ابزار نظردهی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید پاسخ‌های خود را اصلاح کنید - نیازی نیست یک سؤال را دوبار پاسخ دهید. همچنین رأی دادن را فراموش نکنید - این کار کمک می‌کند بهترین سؤال و جواب‌ها را انتخاب کنیم!

تماس با ما +
چت آنلاین
تماس با ما
دفتر تبریز: 041-51288000
دفتر تهران: 021-91012569
درخواست مشاوره یا دمو